hee iedereen,
ik heb inmiddels 4 spellen te ruil/te koop:
[i][b]- Killzone 2 => Geruild met Boemtje[/b][/i] – Harry Potter en de Halfbloed prins– Motorstorm
[b][i]- Resistance Fall of Men => Geruild met UPD8NL[/i][/b] [i][b]- Battlefield Bad Company (1) => Verkocht aan Wouter1980[/b][/i]
ze zijn geheel onbeschadigd
dus ga maar bieden en als ik je aanbod accepteer stuur ik je een PM
[img]http://img442.imageshack.us/img442/2844/dsc00428i.jpg[/img] [img]http://img405.imageshack.us/img405/6990/dsc00429cn.jpg[/img]
killzone 2 voor iets uit my topic?
Killzone 2 tegen Saints Row 2?
[quote]killzone 2 voor iets uit my topic?[/quote]Kilzone ruilen voor The Godfather 2 ?
[quote]Kilzone ruilen voor The Godfather 2 ?[/quote]
Lijk me goede deal 1 nadeel ik ben tot volgende week maandag in griekenland.:dizzy:
[quote]Lijk me goede deal 1 nadeel ik ben tot volgende week maandag in griekenland.:dizzy:[/quote]maakt niet uit we hebben een deal maar we stellen hem uit tot volgende week
Harry Potter voor Overlord II of Red Faction Guerilla? Ik hoor wel! 😉 😀
[quote]maakt niet uit we hebben een deal maar we stellen hem uit tot volgende week[/quote]
isgoed man thankyouuu
Alleen fftjes kleinere foto xD
[quote]Alleen fftjes kleinere foto xD[/quote]mijn telefoon heeft 8 Megapixel en dan krijg je hele grote foto’s
[quote]mijn telefoon heeft 8 Megapixel en dan krijg je hele grote foto’s[/quote]
Resolutie lager instellen 😉
Gewoon lagere resolutie bij Picture Manager, beter doe je dat alsnog fftjes 😉
Want het duurt ook een eeuw om te laden
Of je zet in de code height=1000 width=750
Dan schaaltie hem vanzelf als het goed is 😉
ffe teste:P
Edit: Oke dat werkt dus niet 😛
Oftewel gewoon naar imageshack gaan en vanuit daar doen.
de foto’s zijn verkleint en ik heb 2 spellen toegevoegd:
– Resistance Fall of Men
– Motorstorm
Resistance tegen iets van dit?
[i]Tony Hawk’s Project 8
Silent Hill HomeComing (Promo)
DragonBall Z Burst Limit
Virtua Tennis 3 (Platinum)
Metal Gear Solid 4: Guns Of The Patriots (GÉÉN PLATINUM!!)
Battlefield Bad Company[/i]
Resistance geruild met UPD8NL
Killzone 2 voor Terminator Salvation of Ratchet & Clank Tools of Destruction?
[quote]Killzone 2 voor Terminator Salvation of Ratchet & Clank Tools of Destruction?[/quote]sorry was vergeten het bericht aan te passen maar ik heb Killzone 2 geruild met Boemtje, sorry
ff reageren mensen
Ik denk even na over Red Faction voor Harry Potter! 😉
[quote]Ik denk even na over Red Faction voor Harry Potter! ;)[/quote]nee dankje ben niet geintreseerd
battlefield bad company (1) toegevoegd
hee mensen ff reageren op deze top games 😛
nogsteeds alles te koop/te ruil
10 euro voor battlefield bad company 1?
Battlefield Bad Company (1) verkocht aan Wouter1980
Harry Potter voor Wanted?
kom op mensen !!!
reageer op deze top deals 😛
kom op mensen !!!!!! 😛
Geen liefhebbers voor HP ??????
Omhoog !!!!!!
Op zich ben ik wel geïnteresseerd in Harry Potter, alleen heb niet echt games die ik wil verruilen en kopen wil ik hem niet. Ik kom van de week wel met een bod. 😉
[quote]Op zich ben ik wel geïnteresseerd in Harry Potter, alleen heb niet echt games die ik wil verruilen en kopen wil ik hem niet. Ik kom van de week wel met een bod. ;)[/quote]is goed, ik hoor wel van je