Forum

Topic: [OOT] Battlefield 3

Anoniem's avatar

Het is alweer de 12de game uit de Battlefield franchise en vandaag is de eerste teaser verschenen. Hier kan je nogmaals alles lezen wat er vandaag is vrijgekomen en bekijk de teaser hieronder!

In de herfst van dit jaar komt de game uit. Bespreek hier alles over Battlefield 3 en kijk jij uit naar deze game ?

Ikzelf persoonlijk wel en zit op deze echt te wachten. Hopelijk krijgen we binnenkort veel gameplaybeelden te zien van Battlefield 3.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2.391 reacties

  1. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Meen je dat?…
    Zijn er verder nog tegenvallers?

    Ja, het feit dat ik een van de enige ben met dit probleem.. ๐Ÿ™

  2. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Ja, het feit dat ik een van de enige ben met dit probleem.. ๐Ÿ™

    Kan dat door de versie van de game zijn?

  3. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Kan dat door de versie van de game zijn?

    Ik hoor net waarschijnlijk door het feit dat ik draadloos internet heb + “slecht” internet… ):

  4. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik hoor net waarschijnlijk door het feit dat ik draadloos internet heb + “slecht” internet… ):

    Damn is wel kut dat je vaak gekickt word. Miss ff een kabeltje treken zodat je kabel internet hebt ?

  5. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Damn is wel kut dat je vaak gekickt word. Miss ff een kabeltje treken zodat je kabel internet hebt ?

    Ja, maar dan heb ik dus NAT type 3, en draadloos heb ik type 2… xD

  6. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Damn is wel kut dat je vaak gekickt word. Miss ff een kabeltje treken zodat je kabel internet hebt ?

    Nee dat heeft daar niks mee te maken. Het is gewoon een questie van portforwarding. Sense staat er vol mee.

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

  7. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Nee dat heeft daar niks mee te maken. Het is gewoon een questie van portforwarding. Sense staat er vol mee.

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

    Mkay

    Verstuurd vanaf mijn PC met Google Chrome

  8. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nee dat heeft daar niks mee te maken. Het is gewoon een questie van portforwarding. Sense staat er vol mee.

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

    Ik heb een Thomson SpeedTouch 780 Modem, verbonden met een Sitecom DC-202v6 Cable Router, die weer verbonden is met 2 PC’s. (+ 1 PS3 als ik deze er op aansluit, de PS3 is nu draadloos) Dus… Help? ๐Ÿ˜›

    Mkay

    Verstuurd vanaf mijn PC met Google Chrome

    Lolz xD

  9. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Ik heb een Thomson SpeedTouch 780 Modem, verbonden met een Sitecom DC-202v6 Cable Router, die weer verbonden is met 2 PC’s. (+ 1 PS3 als ik deze er op aansluit, de PS3 is nu draadloos) Dus… Help? ๐Ÿ˜›

    Lolz xD

    Kom je nog veel usas FAAAAGS tegen ?

    Verstuurd vanaf mijn Hipster Ipad met Safari Poep Browser.

  10. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Kom je nog veel usas FAAAAGS tegen ?

    Verstuurd vanaf mijn Hipster Ipad met Safari Poep Browser.

    Ja, maar die kunnen niks. xD

  11. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    [FIX] Battlefield 3 “Connection Lost” error

    Zie hier: (engels) http://help.ea.com/article/connection-to-the-server-timed-out-error

    Maar je moet weten dat deze fix wel een nadeel heeft. Het veranderd namelijk je NAT type (in de meeste gevallen) naar type 3: strict. Dit maakt het onmogelijk om met je vrienden te praten via je headset, tenzij je in een server zit.

    FF een vraagje:

    Om je NAT type van type 3 naar 2 te krijgen op je PS3 moet je per se port forwarden??

  12. 846 XP
    Thijs's avatar

    [FIX] Battlefield 3 “Connection Lost” error

    Zie hier: (engels) http://help.ea.com/article/connection-to-the-server-timed-out-error

    Maar je moet weten dat deze fix wel een nadeel heeft. Het veranderd namelijk je NAT type (in de meeste gevallen) naar type 3: strict. Dit maakt het onmogelijk om met je vrienden te praten via je headset, tenzij je in een server zit.

    FF een vraagje:

    Om je NAT type van type 3 naar 2 te krijgen op je PS3 moet je per se port forwarden??

    Voor zover ik weet kan dat alleen maar met upnp aanzetten.

    verstuurt vanaf mijn coole iPod met buggy psx app.

  13. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Voor zover ik weet kan dat alleen maar met upnp aanzetten.

    verstuurt vanaf mijn coole iPod met buggy psx app.

    Het domme is dat mijn Modem niet kan port-forwarden… xD

    Nja, als ik dat wil moet ik UPnP aanzetten, maar dan heb ik dus die Connection Lost errors… Life is hard.. xD

    Verstuurt vanuit mijn hersenen

  14. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    He he, gaan ze weer bijdehant doen xD

    Het domme is dat mijn Modem niet kan port-forwarden…

    Uuh, ooh?……..

    http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/Speedtouch780v6/PS3_NAT_Type_3_to_2.htm Gek, Nat Type 3 portforward is die link naast me. Volg alles wat je daar ziet staat voor de Thomson Modem.

    En dit is voor je Sitecom Router. http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sitecom/DC-202v6/Qsee_QSDT8DP.htm Niet heel moeilijk toch? Let goed op bij het Static IP Adres gedeelte voor de Dummy’s..

  15. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    He he, gaan ze weer bijdehant doen xD

    Uuh, ooh?……..

    http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Thomson-Alcatel/Speedtouch780v6/PS3_NAT_Type_3_to_2.htm Gek, Nat Type 3 portforward is die link naast me. Volg alles wat je daar ziet staat voor de Thomson Modem.

    En dit is voor je Sitecom Router. http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sitecom/DC-202v6/Qsee_QSDT8DP.htm Niet heel moeilijk toch? Let goed op bij het Static IP Adres gedeelte voor de Dummy’s..

    Oh lol. Die had ik ook al gevonden, maar ik hoef dus geen UPnP in te schakelen om te port-forwarden… Verkeerd gelezen. xD

    Deze tutorial moet ik toch gebruiken om mijn PS3 een static IP te geven? ๐Ÿ˜›

  16. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Deze tutorial moet ik toch gebruiken om mijn PS3 een static IP te geven?

    Ja.. Ik hoopte dat je dat zelf ook wel kon verzinnen! xD

    Voor de ip adressen van je pc waar je op wilt is het heel simpel: Start > Uitvoeren > CMD > ipconfig /all ….

    Daar zie je een iPV4 adres staan, dan vergelijk je die en dan verander je de laatste cijfertjes naar een willekeurige. Voorbeeld: 192.168.7.1 is die van mij. (Dit is echt voor de Real Dummy, en niet te garanderen of het werkt, maar het is heel simpel en uit te proberen!)

    Op je PS3 doe je dan 192.168.7.2 en dan portforward je dat in de browser. (192.168.xxx.xxx (Internet Explorer))

  17. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Jow, ik heb het zelf ook verzonnen. xD Check maar. ๐Ÿ™‚

    Ik moet straks alleen nog ff kijken of het werkt. ๐Ÿ˜›

    Ik heb alles geprobeerd, maar m’n NAT type blijft op 3 staan. Het enige wat werkt met m’n ST780 is dat ik de UPnP enable, maar dan krijg ik Connection Lost errors.

    Misschien maar een nieuwe Router / Modem aanvragen dan.. ๐Ÿ™

  18. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Misschien maar een nieuwe Router / Modem aanvragen dan..

    Ehh.. Google is je beste vriend!

    Verder zou ik het gewoon steeds opnieuw proberen via andere gangen. Er zijn meer wegen die naar (Nat 3) Rome lijden.

  19. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ehh.. Google is je beste vriend!

    Verder zou ik het gewoon steeds opnieuw proberen via andere gangen. Er zijn meer wegen die naar (Nat 3) Rome lijden.

    Maar ik wil juist geen NAT 3… xD NAT 2 moet ik hebben. M’n modem/router is vandaag al twee keer gecrasht door mij. ๐Ÿ˜›

  20. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Longest Headshot verbeterd, hij staat nu op 1 219 m.

  21. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Longest Headshot verbeterd, hij staat nu op 1 219 m.

    Dafuq, welke map? xD

  22. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Dafuq, welke map? xD

    Gulf of Oman.

  23. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Gulf of Oman.

    Hoe? Jij stond op het vliegdekschip en schoot een vijand die in zijn basis was headshot ofzo? ๐Ÿ˜›

  24. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Maar ik wil juist geen NAT 3… xD NAT 2 moet ik hebben. M’n modem/router is vandaag al twee keer gecrasht door mij. ๐Ÿ˜›

    Geef 1 reden waarom je NAT – Type 2 wilt hebben? .. Als je het aan mij vraagt geeft dat alleen maar nadelen?

  25. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Geef 1 reden waarom je NAT – Type 2 wilt hebben? .. Als je het aan mij vraagt geeft dat alleen maar nadelen?

    Omdat ik nu als ik in een squad zit met BF3 (nog niet in de server/game, maar in de lobby) niet kan praten met m’n squad mates via PS3 headset..

    Wat zijn de nadelen dan als ik NAT 2 heb? xD

  26. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Mmh. Ik vind 3 fijner want dan staat alles open.

    Misschien is dit handig voor extra uitleg over ‘je router’ en alles rondom….

  27. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Mmh. Ik vind 3 fijner want dan staat alles open.

    Misschien is dit handig voor extra uitleg over ‘je router’ en alles rondom….

    Bij NAT 2 staat juist alles open.. ๐Ÿ˜›

    Thx btw, is handig.

  28. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Hoe? Jij stond op het vliegdekschip en schoot een vijand die in zijn basis was headshot ofzo? ๐Ÿ˜›

    Andersom. Ik stond bij mijn basis, en er stond er 1tje op het vliegdekschip die ik even een mooie headshot gaf.

  29. 846 XP
    Thijs's avatar

    Andersom. Ik stond bij mijn basis, en er stond er 1tje op het vliegdekschip die ik even een mooie headshot gaf.

    Met welke sniper?

  30. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik gok M40A5. ๐Ÿ˜›

  31. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Wie wil vanaaf ff? Ben weer een beetje terug ๐Ÿ˜›

  32. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Met welke sniper?

    De M98B.

  33. 846 XP
    Thijs's avatar

    De M98B.

    Dacht ik al.

  34. 636 XP
    klapper's avatar

    laatste dagen weer wat vaker connection lost op bf3. maar ondanks dat wel lekker gespeeld de laatste dagen.
    en heb mn pilot skills wat beter gemaakt want het was super slecht nu is het nog slecht ๐Ÿ˜‰

  35. 846 XP
    Thijs's avatar

    laatste dagen weer wat vaker connection lost op bf3. maar ondanks dat wel lekker gespeeld de laatste dagen.
    en heb mn pilot skills wat beter gemaakt want het was super slecht nu is het nog slecht ๐Ÿ˜‰

    Je had mij aan het begin moeten zien, stortte elke keer maar weer neer, nu nog steeds eigenlijk.

  36. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    laatste dagen weer wat vaker connection lost op bf3. maar ondanks dat wel lekker gespeeld de laatste dagen.
    en heb mn pilot skills wat beter gemaakt want het was super slecht nu is het nog slecht ๐Ÿ˜‰

    Je moet UPnP uitzetten, dan heb je geen Connection Lost errors meer. ๐Ÿ˜‰

    Check deze Jet skills: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Pevc/dogtags/209576387/ps3/ xD

  37. 636 XP
    klapper's avatar

    Je had mij aan het begin moeten zien, stortte elke keer maar weer neer, nu nog steeds eigenlijk.

    de komende dagen maar is wat vaker een lege server opzoeken en oefenen

    Je moet UPnP uitzetten, dan heb je geen Connection Lost errors meer. ๐Ÿ˜‰

    Check deze Jet skills: http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Pevc/dogtags/209576387/ps3/ xD

    haha niet te pro he!!
    en ik had de afgelopen weken nergens last van pas de laatste dagen heb ik af en toe connection lost. en thijs had het ook en volgens mij had jij t gisteravond ook ?

  38. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik had zaterdag ineens een potje, lekker bezig met winnen (xD), en ineens gewoon een freeze ๐Ÿ™

  39. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    de komende dagen maar is wat vaker een lege server opzoeken en oefenen

    haha niet te pro he!!
    en ik had de afgelopen weken nergens last van pas de laatste dagen heb ik af en toe connection lost. en thijs had het ook en volgens mij had jij t gisteravond ook ?

    Nee, ik moest toen even weg, iets doen. ๐Ÿ˜›

    Heb sinds ik UPnP uitgezet heb geen Connection Lost errors meer gehad. ๐Ÿ™‚

    ik had zaterdag ineens een potje, lekker bezig met winnen (xD), en ineens gewoon een freeze ๐Ÿ™

    Laat me raden, Gulf of Oman? Ik heb in die map ook soms freezes sinds de patch…

  40. 1377 XP
    xFatalz's avatar

    Nee, ik moest toen even weg, iets doen. ๐Ÿ˜›

    Heb sinds ik UPnP uitgezet heb geen Connection Lost errors meer gehad. ๐Ÿ™‚

    Laat me raden, Gulf of Oman? Ik heb in die map ook soms freezes sinds de patch…

    Ik speel zoiezo weinig Gulf, was niet echt men favo map in BF2 ๐Ÿ™‚

  41. 2241 XP
    mausi-gangsta's avatar

    WOOOOW Echt respect voor jouw patty met je jet skillz

  42. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    WOOOOW Echt respect voor jouw patty met je jet skillz

    hahaha, hij zorgt gewoon dat de tegenstander niet met zijn jet op kan stijgen xD
    had ik jou nou ook neergehaalt gister met m’n anti-air gun patty? wel ene cibbekip volgens mij in een heli xD

  43. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    hahaha, hij zorgt gewoon dat de tegenstander niet met zijn jet op kan stijgen xD
    had ik jou nou ook neergehaalt gister met m’n anti-air gun patty? wel ene cibbekip volgens mij in een heli xD

    Ik vloog boven jullie basis en kon kiezen: of de jet neerhalen die achter mij zat en jou laten opstijgen, รณf jou neerschieten, laag door de rook van jouw ontplofte jet heenvliegen en die gast die achter mij zat laten crashen tegen de berg. xD

    Je hebt me niet neergehaald met je anti-air gun… xD Ik ga namelijk niet dichtbij een anti-air gun met m’n jet vliegen. Haha. ๐Ÿ˜›

    Maar we gaan binnenkort als de PSX BF3 server weer online is wel eens een 2 VS 2 jet fight doen met wie mee wil doen. ๐Ÿ™‚

    Ik speel zoiezo weinig Gulf, was niet echt men favo map in BF2 ๐Ÿ™‚

    Gulf is juist een vette map! xD Maar hij was wel veel vetter in BF2 eerlijk gezegd.. Een van mijn favo maps in BF2 juist eigenlijk. ๐Ÿ˜›

    WOOOOW Echt respect voor jouw patty met je jet skillz

    Whahah. Maat van mij op PC heeft ongeveer het dubbele. xD

  44. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik heb even een vraagje ๐Ÿ˜› : Als ik een granaat gooi, gooi ik die als ik dat wil, gwn met R2 indrukken, maar je moet hem ook een tijdje kunnen vasthouden ( zonder te gooien/ontploffen ), hoe moet dat ( want bij mij gooi ik hem meteen )?

  45. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik heb even een vraagje ๐Ÿ˜› : Als ik een granaat gooi, gooi ik die als ik dat wil, gwn met R2 indrukken, maar je moet hem ook een tijdje kunnen vasthouden ( zonder te gooien/ontploffen ), hoe moet dat ( want bij mij gooi ik hem meteen )?

    Je kan een granaat in BF3 iig niet “Cooken”, maar ik weet niet hoe je ‘m vast kan houden enz… Het kan wel ja. ๐Ÿ˜›

  46. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Je kan een granaat in BF3 iig niet “Cooken”, maar ik weet niet hoe je ‘m vast kan houden… ๐Ÿ˜›

    Nee dat weet ik maar ik zie mensen op de PC meters lopen met de granaat in hun hand? ๐Ÿ˜› Toch bedankt ๐Ÿ˜‰

  47. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    R2 + L1 volgens mij.

  48. 846 XP
    Thijs's avatar

    hahaha, hij zorgt gewoon dat de tegenstander niet met zijn jet op kan stijgen xD
    had ik jou nou ook neergehaalt gister met m’n anti-air gun patty? wel ene cibbekip volgens mij in een heli xD

    Dat ben ik

  49. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Dat ben ik

    hahaha, ok. xD
    voeg me anders een x toe op PSN, dan kunnen we een keer samen spelen in hetzelfde team ๐Ÿ˜›

  50. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    hahaha, ok. xD
    voeg me anders een x toe op PSN, dan kunnen we een keer samen spelen in hetzelfde team ๐Ÿ˜›

    Ik voeg jou ook wel toe Wout ๐Ÿ˜› Even een keer echt met zn allen spelen ^^

  51. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik voeg jou ook wel toe Wout ๐Ÿ˜› Even een keer echt met zn allen spelen ^^

    Hele team psx ๐Ÿ™‚

    hahaha, ok. xD
    voeg me anders een x toe op PSN, dan kunnen we een keer samen spelen in hetzelfde team ๐Ÿ˜›

    Ik heet dus cibbekip ik kan jou naam niet zien op iPod.

  52. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Hele team psx ๐Ÿ™‚

    Ik heet dus cibbekip ik kan jou naam niet zien op iPod.

    Wouterv1980 xD

  53. 107 XP
    Slmii's avatar

    Ik voeg jou ook wel toe Wout ๐Ÿ˜› Even een keer echt met zn allen spelen ^^

    Vrijdag weer met z’n allen? ๐Ÿ˜€

  54. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik zeg ja, dus dat is zeg maar kwart voor 9 deze Vrijdag. Dus nu totaal met Slmii, Wouter, Cibbe, Patty, Coen ( miss? ) en ik. Maar voeg mij dan even toe ( Wouter, Coen ) en dan join je mij. Onze vaste squad is Slmii, Cibbe, Patty en ik dus de rest gaat met elkaar/randoms ๐Ÿ˜‰ Als er iemand niet kan mixen we het hoor maar het is altijd wel leuk ๐Ÿ˜›

  55. 8976 XP
    7th-son's avatar

    reken vrijdag ook maar op mij
    kan ik een maat van mij er ook bij uitnodigen? (die zit bij mij in me platoon namelijk..)

  56. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    reken vrijdag ook maar op mij
    kan ik een maat van mij er ook bij uitnodigen? (die zit bij mij in me platoon namelijk..)

    Ja hoor prima voeg me maar toe, alleen moet je dan wel in een andere squad met hem maar dat past precies met Wouter en Coen ๐Ÿ˜‰
    Patty, invite jij voor onze squad weer? En dan joinen Wouter, jij en je mattie en Coen mij. Heb er zin in! ๐Ÿ˜‰

  57. 636 XP
    klapper's avatar

    Ja hoor prima voeg me maar toe, alleen moet je dan wel in een andere squad met hem maar dat past precies met Wouter en Coen ๐Ÿ˜‰
    Patty, invite jij voor onze squad weer? En dan joinen Wouter, jij en je mattie en Coen mij. Heb er zin in! ๐Ÿ˜‰

    ik heb morgen feest maar als ik op tijd terug ben doe ik ook mee op xrawklapper als jullie het goed vinden

  58. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ik heb morgen feest maar als ik op tijd terug ben doe ik ook mee op xrawklapper als jullie het goed vinden

    Oke chill! nog 1tje, voeg maar weer toe en join maar ๐Ÿ˜› PSX ownt wel hard hoor ^^

  59. 846 XP
    Thijs's avatar

    Lijkt me handig als squad 1 en 2 met elkaar praten via Skype, dus kunnen ze wel communiceren als het echt nodig is.

  60. 508 XP
    MrGreen95's avatar

    VOIP op public kan ook gewoon

  61. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    ik weet niet of ik vanavond mee kan doen, anders volgende week. xD

  62. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    ik weet niet of ik vanavond mee kan doen, anders volgende week. xD

    Ok is goed ๐Ÿ˜› Maar als je wilt join je ons maar ๐Ÿ˜‰

  63. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    is goed. wat heb jij een zielige avatar, geef hem gewoon dat flesje xD

  64. 846 XP
    Thijs's avatar

    VOIP op public kan ook gewoon

    Dus dan moet iedereen voip op public hebben staan? Het wordt wel lastig om iedereen in hetzelfde team te krijgen…

  65. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dus dan moet iedereen voip op public hebben staan? Het wordt wel lastig om iedereen in hetzelfde team te krijgen…

    Nee hoor, gwn een bijna lege server joinen ๐Ÿ˜‰
    Ja zielig he Wouter ๐Ÿ˜›

    Maar voor de duidelijkheid, kom vanaaf om kwart voor 9 mij joinen ๐Ÿ˜‰ Ik invite wat mensen en dan joint de rest
    Tot vanavond!

  66. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Nee hoor, gwn een bijna lege server joinen ๐Ÿ˜‰
    Ja zielig he Wouter ๐Ÿ˜›

    Maar voor de duidelijkheid, kom vanaaf om kwart voor 9 mij joinen ๐Ÿ˜‰ Ik invite wat mensen en dan joint de rest
    Tot vanavond!

    Jow, 20:45 zal ik online proberen te zijn. ๐Ÿ˜›

  67. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Jow, 20:45 zal ik online proberen te zijn. ๐Ÿ˜›

    Ok fijn, probeer dan voor onze squad Cibbe, Slmii en ik uittenodigen en als er een afwezige is doe je iemand anders en daarna volgt de rest, en jij kan ook altijd wel chille servertjes uitzoeken ๐Ÿ˜‰ En doe maar een best wel lege server omdat er waarschijnlijk veel komen ๐Ÿ˜›

  68. 846 XP
    Thijs's avatar

    Anders moet even iedereen die komt het even zeggen.

    Squad 1 is dan:

    Thijs
    Pat
    DZA
    Slmii

    Squad 2 de rest en mogelijk squad 3, niet 2 squads van 4 en 1 van 1 natuurlijk wel gewoon eerlijk verdelen.

  69. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Anders moet even iedereen die komt het even zeggen.

    Squad 1 is dan:

    Thijs
    Pat
    DZA
    Slmii

    Squad 2 de rest en mogelijk squad 3, niet 2 squads van 4 en 1 van 1 natuurlijk wel gewoon eerlijk verdelen.

    Ja en de 2nd squad is dus RawKlapper, 7th-son en zn vriend, CoenRSD, en in de 3e squad de rest ( miss Wouter, MrGreen ofzo ) als die niet komen waarschijnlijk 2 volle squads ๐Ÿ˜‰

  70. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Als het niet goed uitkomt kunnen we natuurlijk ook twee squads van 3 personen maken. (o.i.d.) ๐Ÿ˜‰

  71. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Als het niet goed uitkomt kunnen we natuurlijk ook twee squads van 3 personen maken. (o.i.d.) ๐Ÿ˜‰

    Ja kan ook maar nodig eerst gwn ons 3 uit en als er 1 niet is kies je er 1 uit de rest en als we in Game zijn kan het altijd anders ofzo ๐Ÿ˜‰

  72. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    We zien wel. Dus wie komen er ookalweer allemaal? ๐Ÿ˜›

  73. 107 XP
    Slmii's avatar

    Ik kom om 20.45 Al een tijdje geen BF meer gespeeld. Elke dag is ook saai. ๐Ÿ˜›

  74. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik kom om 20.45 Al een tijdje geen BF meer gespeeld. Elke dag is ook saai. ๐Ÿ˜›

    Jeeuj onze squad is dus compleet, en we kijken wel wie joint, RawKlapper, Coen, Wouter, 7th-son en vriend miss of wat matties van jullie ^^

  75. 846 XP
    Thijs's avatar

    Morgen ook nog?

  76. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Morgen ook nog?

    Ik ben zondag om ongeveer 10 uur online denk ik.

  77. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Vanavond wel weer ff ja. ๐Ÿ˜›

  78. 846 XP
    Thijs's avatar

    Ik ben zondag om ongeveer 10 uur online denk ik.

    Ik moet zondig half 10 naar bed, ben pas 13 ๐Ÿ™‚

  79. 636 XP
    klapper's avatar

    Ik moet zondig half 10 naar bed, ben pas 13 ๐Ÿ™‚

    ik denk dat ie 10 uur sochtends bedoeld ๐Ÿ™‚

  80. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Ik ben er vanavond ook. Wat spelen jullie vooral? Als mensen mij willen toevoegen kan dat altijd.
    Trouwens, je kunt tock ook VOIP aanzetten ofzo, zodat je al je medespelers hoort?

  81. 846 XP
    Thijs's avatar

    ik denk dat ie 10 uur sochtends bedoeld ๐Ÿ™‚

    Ik ben dom…

  82. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik ben dom…

    Ja ik bedoelde vandaag om 10 uur s’ochtends
    En Coen, Ja dat ging prima, we waren zaterdag met zn zevenen bij elkaar en we konden elkaar goed verstaan alleen in het begin echooo van Wouter maar toen hij leavde was dat over ๐Ÿ˜‰

  83. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ja ik bedoelde vandaag om 10 uur s’ochtends
    En Coen, Ja dat ging prima, we waren zaterdag met zn zevenen bij elkaar en we konden elkaar goed verstaan alleen in het begin echooo van Wouter maar toen hij leavde was dat over ๐Ÿ˜‰

    lol, ik weet ook niet hoe ik aan die echo kom. ik zal volgende keer mijn hs uit laten xD

  84. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Damn, ik ben echt toe aan die nieuwe maps en die nieuwe wapens man. ๐Ÿ˜›

    We hebben namelijk momenteel niet echt een super lekker en chill Assault wapen. De M16A3 is misschien wel goed, maar dan moet je steeds in het begin van de match die selecteren, bij andere wapens gaat dit automatisch… Alleen die zijn รณf te slap, of hebben te veel recoil, of zien er gewoon lelijk uit, of hebben een Noob-status… xD

  85. 107 XP
    Slmii's avatar

    De F2000 is echt nice of anders de all kits AS VAL.

  86. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Die is wel vet ja met extended mag.

    Btw, is het jullie ook ontgaan dat de aankomende expansion pack voor BF3 een nieuwe gamemode zal krijgen, of ligt dat aan mij? xD

    De nieuwe gamemode heet “Conquest Domination” en zal zijn entree maken in de “Close Quarters” DLC. ๐Ÿ˜‰

  87. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Die is wel vet ja met extended mag.

    Btw, is het jullie ook ontgaan dat de aankomende expansion pack voor BF3 een nieuwe gamemode zal krijgen, of ligt dat aan mij? xD

    De nieuwe gamemode heet “Conquest Domination” en zal zijn entree maken in de “Close Quarters” DLC. ๐Ÿ˜‰

    Nee het is me niet ontgaan ๐Ÿ˜› Maar er zit geen Rush in dus een nieuwe erbij en een ouwe weg.

  88. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    De F2000 is echt nice of anders de all kits AS VAL.

    F2000 is zeker een nice wapen in de Assault class.

  89. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Ik vind de Bipod op LMG echt de laatste tijd tantoe chill ๐Ÿ˜›
    Lekker in een gangetje vol rammen met die kogels ๐Ÿ˜€ Maar ik zeg mn Bipod altijd neer door naar beneden te mikken maar hebben jullie nog een andere ( handigere manier )?
    Haha Wouter, Redacteur van Sense heeft een krekkie Headset lolol xD

  90. 46 XP
    CoenRSD's avatar

    Ik vind de Bipod op LMG echt de laatste tijd tantoe chill ๐Ÿ˜›
    Lekker in een gangetje vol rammen met die kogels ๐Ÿ˜€ Maar ik zeg mn Bipod altijd neer door naar beneden te mikken maar hebben jullie nog een andere ( handigere manier )?
    Haha Wouter, Redacteur van Sense heeft een krekkie Headset lolol xD

    Vooral op Metro dan, wanneer jij moet defenden en hun allemaal langs dat gangetje komen, geweldig is dat!

  91. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Ik vind de Bipod op LMG echt de laatste tijd tantoe chill ๐Ÿ˜›
    Lekker in een gangetje vol rammen met die kogels ๐Ÿ˜€ Maar ik zeg mn Bipod altijd neer door naar beneden te mikken maar hebben jullie nog een andere ( handigere manier )?
    Haha Wouter, Redacteur van Sense heeft een krekkie Headset lolol xD

    Je gaat liggen, beweegt niet, en klikt op L1. xD

    Dat is de enige manier volgensmij. ๐Ÿ˜›

  92. 1569 XP
    Wouter1980's avatar

    Ik vind de Bipod op LMG echt de laatste tijd tantoe chill ๐Ÿ˜›
    Lekker in een gangetje vol rammen met die kogels ๐Ÿ˜€ Maar ik zeg mn Bipod altijd neer door naar beneden te mikken maar hebben jullie nog een andere ( handigere manier )?
    Haha Wouter, Redacteur van Sense heeft een krekkie Headset lolol xD

    haha, of ik heb een hele goede headset en jullie allemaal een cheapass ding xD
    en ik zet mijn bipod telkens neer door 2x achter elkaar op L1 te drukken.

  93. 1981 XP
    De Zak Aardappelen's avatar

    Dat kan ook ๐Ÿ˜› Ook al die mongolen die dan 10x echooo roepen haha xD Maar ik heb niet echt een dure maar ook niet goedkoop ๐Ÿ˜€ 50 eu- Turtle P11
    Oke, ja waar ik hem wil hebben mik ik dan ( L1 ) en dan staat er ja maar thanks hoor ๐Ÿ™‚

  94. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    De P van Perfecte Stats:

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/etc/CircleColoredQ-BF3-W1.jpg

    ร‰n van PattyS3 xD

    EDIT: Misschien begrijpen jullie ‘m nu. ๐Ÿ˜› (denk aan battlelog T/K)

  95. 846 XP
    Thijs's avatar

    haha, of ik heb een hele goede headset en jullie allemaal een cheapass ding xD
    en ik zet mijn bipod telkens neer door 2x achter elkaar op L1 te drukken.

    Px21, 70 euro

  96. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    De P van Perfecte Stats:

    http://i1125.photobucket.com/albums/l590/patmakz/etc/CircleColoredQ-BF3-W1.jpg

    ร‰n van PattyS3 xD

    EDIT: Misschien begrijpen jullie ‘m nu. ๐Ÿ˜› (denk aan battlelog T/K)

    Hij is wel vet gemaakt, maar moet nog wel afgemaakt worden :$

    Vloeiender, en betere belichting :p

  97. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Hij is wel vet gemaakt, maar moet nog wel afgemaakt worden :$

    Vloeiender, en betere belichting :p

    Doe is voor? xD

    Volgensmij is ie nu goed zo, lijkt op een schilderij… ๐Ÿ˜›

  98. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Na doen? NAH! xD

  99. 5400 XP
    PattyS3's avatar

    Na doen? NAH! xD

    Als je niet weet hoe het moet, hoe kan je mij dan zo “precies” vertellen waarom hij nog niet af is… xD !!

  100. 2259 XP
    iRobbert-'s avatar

    Dat kun je toch zien jongen! Ik ben altijd op zoek naar het beste van het beste, dus dan heb je er een soort ‘oog’ voor!

    Maar ik vind hem wel echt mooi bedacht!