Verslaafde sf4er benieuwd of er hier SF4 spelers zijn!?
Laat onder andere weten:
> Charackter
> BP (Battle Points)
> championship rank
Ik zelf:
Ryu
Tussen 1700 en 1900 BP.
Hier is een link van een vette match.
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=dIVzjkttrTM[/ame]Kennen de meeste al maar tog.
En dit is een legendarische!(geen sf4)
Alvast bedankt!
[b]Post ook wat videos waarvan je denkt dat anderen hem moeten zien.[/b]
Ik moet eerst veel trainen voordat ik online ga. 😛
Nog tips voor vechten met blanka? :laughbounce:
Ik ben nu alle gastjes aan het vrijspelen. 😀
Ik heb op dit moment al vrijgespeeld: Dan en Sakura, ik ben nu bezig met het vrijspelen van Cammy. 😀
Ik ben al bij Seth. :O
Ik haat seth, hij is in onverslaanbaar mode.
En gewonnen!!!! :celebrate:
Iedereen vrijgespeeld behalve Gouken, Akuma en Seth.
Ik heb wel een tip voor blanka hp Schuin voor naar beneden die aan val gaat onder vuurballen heen behalve bij sagat dacht ik.
En afwisselend roll attack(recht vooruit of omhoog) stroom aanval is ook erg handig.
Je speeld op medium neem ik aan.
1 goede tip dat ik kan geven over seth is dat als zijn ultra meter vol is niet te springen.
Van dichtbij kan het wel maar dan mag je niet trappen of slaan.
…vergeet je feilong niet?
Fei Long heb ik al. Ik heb ze nu allemaal behalve degene die in mijn post hierboven staan. 😀
Weet iemand nog of er toernooien in brabant worden gehounden.
Ik wil heel graag meedoen.
Enigste waar ik over weet is boven de rivieren.
Dat is mij tog ff te ver.
Laat het ff weten!
Weet je trouwens hoe je gouken en akuma moet unlocken?
Dan heb ik ook nog wat tips!
Seth flipt 2e ronde: bijna geen HP HK alleen counteren daar mee.
Anders countert hij jou.
In principe leer je het van zelf gewoon goed op zijn vecht patroon letten.
Ik had eerst ook van dit kan niet die baas is nep nou steld hij niet echt veel meer voor.
Dat is bij jou straks ook wanneer je uiteindelijk met iedereen hebt uitgespeeld.
ik moet nog een paar characters vrijspelen
maar ben dan eigenlijk ook gelijk begonnen met online spelen
heb nu 1200 punten geloof ik (is al weer ff geleden), dus echt veel is het niet
voeg me ff toe als je zin hebt in een potje!
psn naam staat in me signature
Dat potje moet nog ff wachten ik heb mijn ps3 pas opgestuurd.
Maar ik ben wel in voor uitdagers wat is jou favorieten charackter?
Heb vorige week eindelijk alle characters vrijgespeeld 😀
Ben nu bezig met alle kleuren en personal actions te unlocken…
Echt een vet spel..
Speel vaak met akuma, heb rond de 500 BP omdat ik een hele lange tijd niet gespeeld heb en toen opeens weer wel, tip train dan eerst 😛 Dat eerste filmpje is echt hard mr die 2de, O_O wauw.
Ik speel nu een aantal potjes tegen 7th-son, hij owned me hard. 😛
tweede filmpje is zeker hard ja 🙂
Met welke charackter speelt 7th son?
Weet iemand iets over een sf4 toernooi?
Of mischien iemand wie het wil organiseren?
Laat het me weten!
Vooral met Ken, maar met Sakura, Blanka en Ryu is ie ook erg goed. Maar toen hij met M. Bison ging spelen en ik met blanka, had ik gelukkig nog net gewonnen.
Ik train nu voortaan met Blanka, erg fijn personage als je het chargen eenmaal doorhebt. 🙂
[quote]Vooral met Ken, maar met Sakura, Blanka en Ryu is ie ook erg goed. Maar toen hij met M. Bison ging spelen en ik met blanka, had ik gelukkig nog net gewonnen.
Ik train nu voortaan met Blanka, erg fijn personage als je het chargen eenmaal doorhebt. :)[/quote]
Ja ik had het ff op het begin door met challenges.
Maar ik kon er bijna geen potjes mee winnen.
Ik koos toen ook blanka.
Maar ik ben beter af met ryu.
Omdat ik vanaf jaren 90 met ryu of ken speel.
Mvsc2 gaat ook weer tof worden op psn.
Helemaal kapot gespeelt vroeger!:dizzy:
En ik wil zeker tegen jullie sf4en!
Als ik mijn ps3 trug heb voeg ik jullie zowiezo toe!
Voor de echte liefhebbers!
Allemaal op een rijtje.
[url]http://www.kineda.com/justin-wong-wins-sfiv-national-tournament-and-daigo-wins-international-title/[/url]
Scroll naar beneden.
Die filmpjes zijn gewoon echt te hard, als ik alleen al naar die combo’s kijk echt ziek 😀
zo goed ben ik niet hoor
het beste speel ik wel met ken, ik heb alleen een hekel aan de characters waar je moet chargen, en joypad is nou eenmaal niet ideaal met dit soort dingen
gister nog ff championship gedaan, en was in de finale beland, die helaas wel verloren.
mijn favo characters, tja ken inderdaad, maar maakt me niet zoveel uit.
ik wil akuma nog vrijspelen en goken, heb ik nog niet
[quote]zo goed ben ik niet hoor
het beste speel ik wel met ken, ik heb alleen een hekel aan de characters waar je moet chargen, en joypad is nou eenmaal niet ideaal met dit soort dingen
gister nog ff championship gedaan, en was in de finale beland, die helaas wel verloren.
mijn favo characters, tja ken inderdaad, maar maakt me niet zoveel uit.
ik wil akuma nog vrijspelen en goken, heb ik nog niet[/quote]
Akuma is echt chill, daar speel ik heel vaak mee. Met Sakura kan ik ook nog wel overweg, je kan makkelijk combo’s maken met haar 😛
Akuma is ook echt vet alleen hij verliest sneller leven dan de rest.
Ken is in principe het zelfde als ryu alleen combineert net wat anders en je moet die ultra net iets anders timen.
Gouken is dodelijk met supers en ultras als hij jou te pakken krijgt en
zijn super of ultra balk is vol ben je de sjaak.
Hij gooit je achteruit en geeft je die ultra/super in de lucht.(anders wel zijn huricanekick die recht omhoog gaat)
Op die manier kun je die ultra/super niet blocken!
Zijn er mensen liefst omgeving brabant die er voor in zijn een sf4 toernooi samen met mij te organiseren?
Laat het me snel weten dan maken we er snel werk van!
Zangief is ook erg gevaarlijk, 1 worp en je bent bijna een kwart an je leven kwijt
Ik woon in brabant, maar voor een toernooi heb ik et net ff te druk
Nee, ik ben niet echt iemand van de Real-life toernooien. 🙁
Er zijn wel weinig sf4ers hier.
Of ligt dat mischien aan mij…?
[quote]Er zijn wel weinig sf4ers hier.
Of ligt dat mischien aan mij…?[/quote]
Waarschijnlijk omdat het niet echt een game voor gewone fps gamers.(aangezien de meeste mensen wel fps games spelen.)
Maar ik heb ook SF4 alleen ik zuig hard 😛
Maar wat ik ook wel kut vind dat als ik tijdje speel dan krijg ik zweethandjes en krijg er dan geen enkele combo meer uit :wacko2:
Oftewel ben nu voor een hori stick aan het sparen 😉
Hoe vaker je die speelt hoe beter je wordt.
Weet je mischien waar je een kwalitatief en goedkoop arcade stick kan kopen?
Maar deze site is toch voor ps3 gamers.
Em niet alleen voor fpsers.
Ik speelde zelf ook cod4 en kz2 tot ik in de flow van sf4 kwam.
Ik speel namelijk niets anders.
Alleen ik wacht tot ik me ps3 trug krijg van sony!
Arcade stick van Hori is redelijk goedkoop en is de beste in zijn prijsklasse. 😉
[url=http://www.zuiderpark-games.nl/v2/product_info.php?cPath=93_95&products_id=15735]Hier[/url] is de stick maar 50 eurie 😉 Dus als ik me salaris heb denk ik dat ik die ga kopen 😛
ach man, ik heb altijd al zonder stick gespeeld
je moet er een joypad voor hebben met een goeie d-pad
niet eentje dat als je naar links drukt, dat je ook de kans hebt dat je naar boven of beneden drukt..
[quote]ach man, ik heb altijd al zonder stick gespeeld
je moet er een joypad voor hebben met een goeie d-pad
niet eentje dat als je naar links drukt, dat je ook de kans hebt dat je naar boven of beneden drukt..[/quote]
Daar heb ik niet eens last van.
Ik heb een probleem met L1 L2 die liggen mij voor streetfighter echt kut.
Voorbeeld goede sf pad was van sega met die 6 knoppen + L en R.
Ik heb ook liever controller ben ik nou eenmaal gewend maar wil wel met stick leren om wie weet een keer mee te doen met een toernooi.
Relaxt gasten voor de info die link van zuiderpark games is dat een winkel? Want ik ben niet zo van bestellingen.
ik heb met chargen ( de superspecials waar je dit moet doen: charge <-, ->, <-, -> en dan een knop) moeite met de standaard d-pad
misschien maar es met analoog proberen?
Ik speel niet online, omdat je telkens van die gasten tegenkomt die Of hele tijd hetzelfde doen, met de sterkste characters, Of je komt gasten tegen die gewoon te goed voor woorden zijn.
Pas als ik een week lang heb geoefend zie je mij met Akuma.
Moet Gouken nog vrijspelen, iemand nog tips voor deze lastige trip. Ik hoor dat je heel veel verschillende truukjes moet uithalen, zoals niet 1 keer continue gebruiken, 1,2 of 3 perfects (afhankelijk van het aantal stages dat je doet) en moet finishen met Ultra combos… Wat een werk..
Ik weet niet wat je bedoeld met ”+ Video” in je topic naam. Ik ga ervan uit dat je het hebt over de Anime. Street Fighter IV – The Ties That Bind. Ik miste nogal wat actie, mocht van mij wat meer, véél meer. Maar dat zal Street Fighter wel wezen… heb tot nu toe 2 andere films gezien, en daar werd ook héél veel verteld. Alleen was daar de actie iets meer. Maar over de actie zelf, valt helemaal niks te klagen. Vette actie !
@ Cassh
Ik heb wel wat tips voor als je akuma en gouken wilt unlocken.
Kijk eerst of je wel met iedereen hebt uitgespeeld behalve akuma en gouken natuurlijk.
Check ook of je van iedere charackter het begin en eind filmpje hebt.
Het unlocken van akuma en gouken.
Akuma: Pak je favoriete charackter waar je de cpu mee in de pan hakt. (Zangief?)
Speel arcade mode uit zonder 1 ronde te verliezen!!!
Dus geen continue gebruiken.
Behaal 2x perfect en 2x ultra combo finish.
Als je daarna seth hebt verslagen zal akuma jou uitdagen.
Geef akuma billenkoek en hij is helemaal van jou.
Gouken: Voor gouken geldt bijna hetzelfde.
Behaal dit keer 2x perfect en 3x ultra combo finish.
Seth: Seth unlock je door ook nog eens met akuma en gouken arcade uit te spelen.
Tip: Zet arcade voor je begint op 1 ronde als je dat mischien makkelijker vind.
+video staat er bij omdat er twee videos bij de eerste post staan en hoopte eigenlijk dat andere mensen ook wat videos zouden posten.
Klopt die anime van sf4 was geen bal aan.
Street fighter the animated movie is wel heel erg strak.
Alpha generations ook wel.
Dan heb je street fighter alpha en die ouwe serie street fighter v.
Mensen die online de hele tijd het zelfde doen leer je op gegeven moment af te straffen.
Potjes waar je echte pak slaag krijg moet je zien als een wijze les.
Dan weet je wat je de volgende keer niet meer moet doen.
Ik zelf krijg regelmatig een goede pak slaag.
Maar ik wordt daar alleen maar beter van.
Op het begin dacht ik van jaaaaaaahaaaaaaaaa! Hoe kan dat nou! Neppe shitt!
Nou deel ik zelf ook een pakken hagelslag uit.
Tip probeer 1 charackter te perfectioneren en ga daar mee online.Check ook die online matches die bij die nieuwe championship modes is uitgekomen.
Door zulke matches te kijken leer je echt veel, omdat je soms je eigen fouten in trug ziet of wat je nog meer kunt combineren.
(Ryu/Ken zijn goede charackters om mee te beginnen)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
@ 7th son
Ja deed ik op het begin ook maar dan maak je het je eigen lastig.
1 je gaat perongeluk springen 2 je moet telkens van d pad naar analoog.
Maar op het begin vond ik die ultras deruit gooien moeilijk.
Ikke klagen van dat was vroeger beter ze hebben het verneukt.
Nu komen ze deruit als of het niets is.
Het is ook gewoon veel oefenen.
En je hebt een laag eelt op je duimen nodig!
Jouw woord keuze is echt grappig 😛 Om seth te unlocken moet je met alle charchters zonder continues uitspelen, tenminste dat stond op gamefaqs.com Aukuma/Gouki en gouken unlocken is makkelijk. Gewoon 3 rondes doen en op very easy of easy. 3 rondes moet wel want ze zijn te makkelijk dus zal je nooit je super of ultra vol krijgen in 1 ronde.
[quote]Relaxt gasten voor de info die link van zuiderpark games is dat een winkel? Want ik ben niet zo van bestellingen.[/quote]
Volgens mij was dat ook een winkel in den haag 😉
Anders moet je Joost ffe een pm sturen want die heeft ervaring met die winkel 😉
[quote]Jouw woord keuze is echt grappig 😛 Om seth te unlocken moet je met alle charchters zonder continues uitspelen, tenminste dat stond op gamefaqs.com Aukuma/Gouki en gouken unlocken is makkelijk. Gewoon 3 rondes doen en op very easy of easy. 3 rondes moet wel want ze zijn te makkelijk dus zal je nooit je super of ultra vol krijgen in 1 ronde.[/quote]
Ik heb alles unlocked op medium en 3 rondes.
Seth kreeg ik nadat ik met akuma en gouken had uitgespeeld.
Maar met 1 ronde kan het makkelijker en sneller gaan.
Eertse 2 potjes perfect halen en in de andere potjes ultra combo finishes.
Super combo heb je niet nodig om akuma en gouken te unlocken.
Al kun je in 1 ronde je super balkje vol krijgen.(Y)
(Op easy zetten vind ik zonde.)
[quote]Volgens mij was dat ook een winkel in den haag 😉
Anders moet je Joost ffe een pm sturen want die heeft ervaring met die winkel ;)[/quote]
Wie is joost?
Ik ben nog nieuw met forum enzo.
helaas nog weinig mensen in me psn lijstje die sf4 spelen, vind et altijd wel leuk om tegen andere te spelen
die lobby is erg irritant voor online vind ik, continu mensen die al weer vol zitten of slechte verbinding, of natuurlijk helemaal niets…
@ Mr_Red
Thnx voor al je tips. Ik ga er zeker wat mee doen.
Flink oefenen en hagelslag kopen dus. Dat is toch wel vet van SF4, je kan niet zomaar knopjes drukken en winnen. En de tacktiek die erin schuilt is diep, vooral voor een vechtgame!
Ik snap nu dat video van je.
Ik vond het heel jammer van die SF4 anime. Vooral die laatste persoon die je ziet…(Ik wil niet Spoilen). Ik bedoel maar.. wat doe je daar? Hoe pas jij verder in het verhaal? Of is het meer van Kiekeboe!?
En over Akuma, ik had je in een pm al gezegd, maar misschien weten andere mensen hier meer over. Ik had hem volgens mij gehaald zonder Ultra Combo Finish, aangezien ik ze niet kan timen om ze op het einde te doen. En ik ben ook niet goed in die Ultra Combo (Ik wil zo snel mogelijk winnen van die CPU).
[quote]helaas nog weinig mensen in me psn lijstje die sf4 spelen, vind et altijd wel leuk om tegen andere te spelen
die lobby is erg irritant voor online vind ik, continu mensen die al weer vol zitten of slechte verbinding, of natuurlijk helemaal niets…[/quote]
Heb je mij al? zoniet voeg me dan ff toe, check PS icoontje 😉
En over Akuma, ik had je in een pm al gezegd, maar misschien weten andere mensen hier meer over. Ik had hem volgens mij gehaald zonder Ultra Combo Finish, aangezien ik ze niet kan timen om ze op het einde te doen. En ik ben ook niet goed in die Ultra Combo (Ik wil zo snel mogelijk winnen van die CPU).
Apart.
Zulke dingen hoor je wel vaker dat akuma en gouken net iets anders worden unlocked.
Twee vrienden van mij hebben street fighter 4 ook op het zelfde manier als mij gedaan.
Wij moesten wel die ultras en perfects halen anders daagde ze je niet uit.
Ik zou het maar wel doen voor de zekerheid.
Over die anime ik begrijp precies wat je bedoeld.
Was al te merken in de eind filmpjes van de game.
Met welke charackter speel je eigenlijk?
Tip voor 7thson
Zet arcade request aan.
Gaat heel snel je komt bijna niet eens aan een arcade potje toe.
[quote]Wie is joost?
Ik ben nog nieuw met forum enzo.[/quote]
Dat is een nieuwsposter/eindredacteur 😉 Maar [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/member.php?u=331]!DIT![/url] is zijn profiel.
@ Mr_Red
Ja, ik doe het zeker op jouw manier. (Als het lukt :rofl1: )
Ik speel het liefst met of Bison of Akuma.
Mooie moves. Alleen met Akuma moet je echt goed timen. Anders mis je zo een hele move. Ik heb gemerkt dat hij voor elke situatie wel een move heeft.
Of ik heb een aantal situaties nog niet gezien. Maar hij is veelzijdig, krachtig, Evil en heeft keiharde moves.
Bison is ook wel vet. Met zijn Psycho Crusher!!
Met wie deel jij pak slaag uit?
@ Cassh
Ik deel voornamelijk pak slaag uit met ryu.
Eigenlijk alleen maar.
Tegen vrienden kies ik wel andere charackters zoals ken,akuma,gouken,blanka en abel.
Abel is trouwens een goede charackter als je hem eenmaal door hebt.
Ranked matches speel ik altijd met ryu,omdat ik met hem de meeste oplossingen heb.
Echt een ziek spel!
Ik had echt niet verwacht dat ik er zo verslaafd aan zou worden net als vroeger.
Hoe is jou ervaring met deze game?
@ Mr_Red
Onwijs verslaafd en een zere duim. Het is echt een game die je met elke character kan en wil meesteren. Maar je blijft altijd je favoriete houden, of om zijn/haar verhaal of om zijn/haar moves. Het is wel flink oefenen, maar dat is Street Fighter altijd al geweest. Daarom leeft het nog steeds en gaat ie nog steeds zo sterk door. Maar hoeveel ik ook oefen, ik krijg online alleen maar pak slaag. Hahaha
Ik speel niet teveel, anders doet mijn duim echt onwijs veel pijn. Dat is het enige nadeel wat ik ondervindt aan de game. De zere duim. Dat heb ik dan weer niet bij Tekken, die is dan in mijn ogen weer wat makkelijker, omdat ik daar meer own zonder pijnlijke vingers.
Ik mis de character Garuda van Street Fighter, hij is toch mijn alltime favourite, daarna Akuma. Ik hoop Garuda weer terug te zien of het liefst als DLC, dan hoef ik niet meer te wachten op een hele nieuwe game. Van mijn part komen alle oude characters van vroeger weer terug als DLC. Gewoon 1 gigantische game. Selectie van 100 characters. (Ik weet niet hoeveel er in totaal waren, doe ze gewoon allemaal maar.) Evil Ryu, Evil Garuda en Evil Bison…. zien er niet alleen Dodelijk uit, maar spelen ook dodelijk.
Zo kan ik nog wel even doorgaan over wat ik wil………
Skullomania!
ik speelde vroeger ook heel veel SF EX3 op de PS1
geweldige 3D versie
[quote]Skullomania!
ik speelde vroeger ook heel veel SF EX3 op de PS1
geweldige 3D versie[/quote]
Die heb ik heel lang met me broertje gespeeld, hij was bijna altijd skullomania 😛
die ruled ook gewoon, simpel!
dan had je daar nog meer characters in die hier niet in zitten, alleen kom ik ff niet meer op de namen…
maargoed, de superspecials komen erg overeen met sf4
Garuda was zeker een vette charackter.
Met die samurai masker en pinnen uit zijn lijf.
Skullomania was een soort van breakdance cammy versie van die delen.
Ik speelde vroeger op de ps street fighter ex + alpha dat was de eerste 3d sf.
EX2 had ik niet zoveel gespeeld maar EX3 op de ps2 was best wel vet.
Alleen was em best snel zat.
Puur omdat het traag was.
Maar die super van sagat in ex3 was echt vet met die vliegende trap op het eind.
Marvel vs capcom 2 was uiteindelijk strakker.
Ik kijk ook uit naar de psn versie.
[quote]Garuda was zeker een vette charackter.
Met die samurai masker en pinnen uit zijn lijf.
Skullomania was een soort van breakdance cammy versie van die delen.
Ik speelde vroeger op de ps street fighter ex + alpha dat was de eerste 3d sf.
EX2 had ik niet zoveel gespeeld maar EX3 op de ps2 was best wel vet.
Alleen was em best snel zat.
Puur omdat het traag was.
Maar die super van sagat in ex3 was echt vet met die vliegende trap op het eind.
Marvel vs capcom 2 was uiteindelijk strakker.
Ik kijk ook uit naar de psn versie.[/quote]
Garuda was echt gruwelijk, snap ook niet waarom ze hem niet erin stoppen in SF4. Vond hem echt letterlijk gruwelijk 😀
idem, zeer vermakelijke character
Ja die Garuda was cker vet!
Die goeie ouwe tijd 😛
Wat denken jullie over deze stick en de prijs ervan?
[url]http://www.gamerzparadize.nl/index.php?module=producten&action=show&id=2206&cpath=147_141_459&cat=459[/url]
Ik ben van plan om die te kopen.
Als je écht veel Street Fighter IV speelt en het ook blijft doen vind ik het een goede aankoop, maar als je gewoon af en toe speelt, dan kun je beter een pad kopen. 😉
helemaal mee eens, daarom heb ik ook geen stick
Ik speel non stop eigenlijk,desondanks mijn ps3 nog niet trug heb van sony.
Speel sf4 dag nog bij vrienden.
En ik ga het zeker nog een langetijd spelen.
Mijn bedoeling met die stick is om mijn skills daardoor op te schroeven.
Ps3 d-pad werkt echt heel goed.
Maar ik denk dat het beter is dat je met 3 vingers speel in plaats van je duim.
Bedankt voor jullie meningen!
Mensen die een potje tegen me willen mogen me een invite sturen naar Moootje. Me main character is Sagat, daarnaast speel ik met ryu, ken , cammy en Dan(lol).
7th-son ik wil wel tegen jouw 🙂
voeg me maar ff toe
Ehm, ik heb tot nu toe echt geen redelijk uitdaging gehad van SF4?
Vraag me af of jullie goed zijn?
Maar mijn character:
– Ryu
– Vega
Battlepoints ligt op 4200 ongeveer…
Oh ja geef jullie, psn maar voeg ik wel toe…
[quote]Ehm, ik heb tot nu toe echt geen redelijk uitdaging gehad van SF4?
Vraag me af of jullie goed zijn?
Maar mijn character:
– Ryu
– Vega
Battlepoints ligt op 4200 ongeveer…
Oh ja geef jullie, psn maar voeg ik wel toe…[/quote]
hmm vega ben benieuwd kom ze weinig tegen, en als ik ze tegenkom zijnze irri:D
stuur maar een invite, ben vanaf 3 uur online eninde avond dat geld voor iedereen die een potje wilt.
Ik haat vega zo fking irritante personage 😛 Maar ik ben er dan denk ik ook. Heb veel geoefend dus (hopelijk) word het wat 😛
me psn is VANDAL1978
ik heb niet zoveel battlepoints (900 ofzo), maar ik heb nog niet zoveel gespeeld..
[quote]Ik speel non stop eigenlijk,desondanks mijn ps3 nog niet trug heb van sony.
Speel sf4 dag nog bij vrienden.
En ik ga het zeker nog een langetijd spelen.
Mijn bedoeling met die stick is om mijn skills daardoor op te schroeven.
Ps3 d-pad werkt echt heel goed.
Maar ik denk dat het beter is dat je met 3 vingers speel in plaats van je duim.
Bedankt voor jullie meningen![/quote]
Ben je goed?:D
[quote]Ben je goed?:D[/quote]
:aggressive:
Kom maar op!
psn: Mr_Red klopt dit?
Ik heb ieder geval vandal1978 + mootje gruwelijk afgemaakt 🙂
[quote]psn: Mr_Red klopt dit?
Ik heb ieder geval vandal1978 + mootje gruwelijk afgemaakt :)[/quote]
hmmm 2-5 vind ik niet gruwelijk afgemaakt…:prankster: Ik moest even wennen aan een Vega , speel er nooit tegen ken ze moves niet egt. laatste 2 potjes won ik :ninja:. Kom maar op vandaag :bye1:
Vandal daar heb ik ook van gewonnen, hij is zeker niet slecht, wil graag weer een x tegen je.
Mr. Red wat is psn, anders voeg mij maar toe..
ik zat er gister ook niet helemaal in, was ook direct begonnen met tegen een van jullie, terwijl ik het al een dikke maand niet meer gespeeld heb.
tevens zit ik met een blessure, maarja, die worden weer gezien als smoesjes 😉
ik had gister trouwens de grootste moeite om seth te verslaan op EASY met gen
echt achterlijk hoe irritant hij deed, scheelde steeds niets
maar kom op, op easy moet ik het toch kunnen halen lijkt mij? ik heb de game ook op z’n moeilijkst uitgespeelt!
[quote]ik zat er gister ook niet helemaal in, was ook direct begonnen met tegen een van jullie, terwijl ik het al een dikke maand niet meer gespeeld heb.
tevens zit ik met een blessure, maarja, die worden weer gezien als smoesjes 😉
ik had gister trouwens de grootste moeite om seth te verslaan op EASY met gen
echt achterlijk hoe irritant hij deed, scheelde steeds niets
maar kom op, op easy moet ik het toch kunnen halen lijkt mij? ik heb de game ook op z’n moeilijkst uitgespeelt![/quote]
had gister wel een lkkr potje met jouw 😀 wel gewonnen :prankster:
[quote]hmmm 2-5 vind ik niet gruwelijk afgemaakt…:prankster: Ik moest even wennen aan een Vega , speel er nooit tegen ken ze moves niet egt. laatste 2 potjes won ik :ninja:. Kom maar op vandaag :bye1:
Vandal daar heb ik ook van gewonnen, hij is zeker niet slecht, wil graag weer een x tegen je.
Mr. Red wat is psn, anders voeg mij maar toe..[/quote]Ehm, ik was niet eens seriues koos zommaar wat characters, als ik ryu of vega koos.
Heb je 100% geen kans 🙂
Maar vandaag weer een dag 😛
[quote]psn: Mr_Red klopt dit?
Ik heb ieder geval vandal1978 + mootje gruwelijk afgemaakt :)[/quote]
Ik heb ff geen ps3.
Als het goed is krijg ik hem deze week trug.
Mijn Psn ID: is Redgie voeg me maar alvast toe.
Zet er wel ff bij waar ik je van ken.
Maakt niet uit wie je kiest!
AT!SS69 je bent de mijne!:bye1:
ach wat maakt mij het ook uit of ik win of verlies
het is leuk en lachen om online te spelen, en daar gaat het om
[quote]ach wat maakt mij het ook uit of ik win of verlies
het is leuk en lachen om online te spelen, en daar gaat het om[/quote]
wijze woorden :P:)
[quote]wijze woorden :P:)[/quote]
yo kom nou eenn x tegen me:D
Guess who’s back on the psn!
Ik heb mijn PS3 Trug!
AT!SS69 ik w8 nu alleen op sf4 die ik nog trug moet krijgen van sony.
En de dag dat ik jou vega alle hoeken van het street fighter universum laat zien.
Voeg me alvast toe psn ID: Redgie
Iedereen die street fighter speelt is welkom.
hahahaha is goed, ik voeg je woensdag toe ga maar alvast… inkomen 😛
(heb je nodig)
[quote]yo kom nou eenn x tegen me:D[/quote]
Is goed mssn vandaag weet niet cker want moet werken. Ik zou echt graag de battle van Mr_Red en AT!SS69 willen zien. Lijkt me echt vet 😀
gister avond tegen moootje gespeeld weer, en het was geloof ik 3-3 geworden
leuke potjes, en beetje dezelfde niveau
het liefst tegen betere mensen, kun je het meest van leren/opsteken 😉
hoe doe je die counters eigenlijk? hahaha
[quote]gister avond tegen moootje gespeeld weer, en het was geloof ik 3-3 geworden
leuke potjes, en beetje dezelfde niveau
het liefst tegen betere mensen, kun je het meest van leren/opsteken 😉
hoe doe je die counters eigenlijk? hahaha[/quote]
Van wie? Gouken?
uhmm ja onder andere
ik zelf heb ook met meerdere characters gespeeld, moootjes ook
Wie wilt er een potje knokken?
Voeg me maar toe!
heb je toegevoegd!
[quote]heb je toegevoegd![/quote]
Counter bij gouken die je zo:
—
\ K
—
Hopelijk kan je het lezen:P Je moet hem wel goed timen.
[quote]Counter bij gouken die je zo:
—
\ K
—
Hopelijk kan je het lezen:P Je moet hem wel goed timen.[/quote]
Je bedoelt gouken zelf toch?
[quote]heb je toegevoegd![/quote]
Komt goed je ziet me wel online verschijnen.(Y)
Ja moet eigen met gouken zijn inplaats van bij 😛
[quote]Counter bij gouken die je zo:
—
\ K
—
Hopelijk kan je het lezen:P Je moet hem wel goed timen.[/quote]
Wat is dit teken? 😛
Ja wilt niet echt lukken, gewoon hoe je een shuryoken (of hoe je het ook schrijft) doet maar doen omgekeer en dan kick.
je kunt met iedereen counteren toch
Ja door de focus attack te gebruiken maar dat is niet echt counter. Niet iedereen heeft het, voor zover ik weet gouken en (denk ik) Gen. Die doen ook echt wat terug als iemand hen raakt als ze counteren.
gister avond nog ff gespeeld tegen moootje
tegen Gouken lukt me wel, maar zodra hij met sagat speelt wil het niet lukken haha
i hate sagat!
[quote]gister avond nog ff gespeeld tegen moootje
tegen Gouken lukt me wel, maar zodra hij met sagat speelt wil het niet lukken haha
i hate sagat![/quote]
Waren leuke potjes, alleen kom ik ook achter dat ik met andere niet echt kan spelen. Me main is Sagat, ik vind hem in dit deel veel beter dan de voorgaande delen. Daar kon ik met hem echt niet spelen, en hier is ie iets sneller. Toen was Ryu/ken en akuma me main en daar kan ik nu niet egt mee spelen.
Ik vraag me af waar AT!SS69 is.
Jo mootje die potjes van ons zijn wel spannend.
Al win jij wat vaker.
Bijna alles wat sagat doet is hard.
Dat maakt hem zo goed je mag bijna geen een fout maken of je bent bijna de helf van je leven kwijt als hij jou 2 schoppen geeft.
Ik wist trouwens niet dat ex tiger uppercut naar een ultra kon.
Check jullie online wel!
als dat het geval is, zullen wij wel op hetzelfde niveau zitten Mr Red 😉
toch eens uitproberen he?
je kunt niet van super naar ultra toch? wat dat mis ik wel weer uit Street fighter ex 3 vandaan…
wat ik ook mis van ken, dat is zijn voorwaartse koprol, die is zo geniaal!
[quote]als dat het geval is, zullen wij wel op hetzelfde niveau zitten Mr Red 😉
toch eens uitproberen he?
je kunt niet van super naar ultra toch? wat dat mis ik wel weer uit Street fighter ex 3 vandaan…
wat ik ook mis van ken, dat is zijn voorwaartse koprol, die is zo geniaal![/quote]
Ja man ik had je uitnodiging geaccepteerd.
Alleen ff wachten tot we elkaar tegen komen.:swordfight:
super naar ultra lukt wel met een paar personages.
Ik weet toevallig van ryu (alleen is die ultra maar 3 hits) endie van guile gaat vol.
Heb ik op youtube gezien.
Ik zie je wel online.
@myx
Ik wil ook nog eens tegen die akuma van jou. En zo te lezen ben je ook met gouken bezig.
akuma is leuk 🙂
Moootje is goed met sagat en ryu vind ik
de rest wat minder, maar meestal nog wel een uitdaging voor mij
ik had gister avond alleen ff een slechte avond
@Mr Red
ik ben eigenlijk alleen savonds online
Mij mogen jullie ook allemaal toevoegen hoor..
Kijken of ik nog van iemand kan winnen online, want tegen die random gasten lukt me dat niet 😛
mij ook bijna niet hoor
ik zal je ff toevoegen
[quote]Ja man ik had je uitnodiging geaccepteerd.
Alleen ff wachten tot we elkaar tegen komen.:swordfight:
super naar ultra lukt wel met een paar personages.
Ik weet toevallig van ryu (alleen is die ultra maar 3 hits) endie van guile gaat vol.
Heb ik op youtube gezien.
Ik zie je wel online.
@myx
Ik wil ook nog eens tegen die akuma van jou. En zo te lezen ben je ook met gouken bezig.[/quote]
Ja is goed. Ik ben niet echt bezig met gouken maar soms is het leuk om met hem te spelen, je kan mooie combos met heb maken 🙂
Wat ik mis is dat je super attacks een combo van kon maken, SF2 alpha 3 dacht ik. Dat vond ik altijd vet.
ZOALS ALTIJD NOG STEEDS GEEN GOEIE UITDAGER GEVONDEN :p
*kuch*opschepper*kuch*
ik ken wel iemand voor je, maar moet ik eens kijken of hij wil dat ik je zijn account geef
[quote]ZOALS ALTIJD NOG STEEDS GEEN GOEIE UITDAGER GEVONDEN :p[/quote]
Hij heeft me wel een pak slaag gegeven.
Maar er zijn zat betere spelers als AT!SS69.
Zoals ik al tegen AT!SS69 zei.
Ga die championship spelen hoe hoger je komt moeilijker het wordt.
G3 is simpel iig voor mij dan ik win regelmatig de finale.
Maar G2 wordt het al een stuk moeilijker voor mij.
Ik verlies dan meestal 1e of 2e potje.
Wie weet hoe er in G1 gespeeld wordt?