Topic: Infamous Demo

08 mei 2009om 12:39

Ik hoor dat hij heel vet is…
Wat vinden jullie ervan.

12 reacties

1. User  avatar
    3388 XP

The same here! 😀 wil em zo graag!!!!!

0
  2. User  avatar
    647 XP

[quote]The same here! 😀 wil em zo graag!!!!![/quote]

Ik ben ook heel erg benieuwd….
    Vooral omdat er zoveel mensen zijn die zeggen dat hij fantastisch is… :horny:

0
  3. User  avatar
    2574 XP

kheb hem en hij is tof :O:D

0
  4. User  avatar
    915 XP

kheb hem ok maar ik heb hem ook gekregen van iemand dus kan niet sharen, je hebt een aantal missies 4 ofzo, en tussen die missies moet je zegmaar ook reizen van 1 kant van de stad naar een ander en dat is echt heel vet…je kan overal opklimmen, er zijn veel vijanden in het gebied..als je een missie wint waarin je veel mensen moet afmaken heb jij zegmaar het terretorium en komen ze ook niet meer terug in dat gebied.

alles werkt heel soepel alleen ik vind dat het soms iets te sticky is dat klimmen, je wilt bv naar de grond springen maar dan houd hij nog iets anders vast zegmaar..

En in de demo krijg je ook een moddervette krach: bliksem oproepen..ziet er echt vet uit.

Al met al erg leuk..de demo duurt ongeveer een uur als je net als mij een beetje gaat kloten enzo 😀

0
  5. User  avatar
    647 XP

[quote]kheb hem ok maar ik heb hem ook gekregen van iemand dus kan niet sharen, je hebt een aantal missies 4 ofzo, en tussen die missies moet je zegmaar ook reizen van 1 kant van de stad naar een ander en dat is echt heel vet…je kan overal opklimmen, er zijn veel vijanden in het gebied..als je een missie wint waarin je veel mensen moet afmaken heb jij zegmaar het terretorium en komen ze ook niet meer terug in dat gebied.

alles werkt heel soepel alleen ik vind dat het soms iets te sticky is dat klimmen, je wilt bv naar de grond springen maar dan houd hij nog iets anders vast zegmaar..

En in de demo krijg je ook een moddervette krach: bliksem oproepen..ziet er echt vet uit.

Al met al erg leuk..de demo duurt ongeveer een uur als je net als mij een beetje gaat kloten enzo :D[/quote]

Damn…. nu moet ik hem wel hebben….
    MIsschien alsnog van Ebay kopen dan maar…

0
  6. User  avatar
    6621 XP

Een uur voor een demo, FANTASTISCH 😀

0
  7. User  avatar
    3388 XP

Myx? Heb jij hem? Wil je hem sharen dan?

0
  8. User  avatar
    6621 XP

Nee 😛 zeg alleen dat ik een uur voor een demo goed is 😛

0
  9. User  avatar
    903 XP

Wie wil hem met mij sharen….ik moet deze demo gewoon spelen? PLZ….??

Psn: mormel123

0
  10. User  avatar
    186 XP

Die demo komt toch over 10 of 12 dagen ofzo. 2 Weekjes maar. Het is er voor je het weet.

0
  11. User  avatar
    1299 XP

De vraag of iemand hem wil sharen mag je [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/playstation-network-games-sharing-topic-35.html]hier[/url] stellen, niet in dit topic a.u.b.

0
  12. User  avatar
    647 XP

[quote]De vraag of iemand hem wil sharen mag je [url=http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/playstation-network-games-sharing-topic-35.html]hier[/url] stellen, niet in dit topic a.u.b.[/quote]

Oki, mijn fout 😀

-Edit-

Ik heb hem kunnen spelen en hij is echt wel vet….
    Wel jammer van de tijd die je hebt voordat je een missie MOET beginnen…
    Was wel leuk geweest als je in de demo ff kon freeroamen….

0