Topic: Battlefield 1943 demo?

26 mei 2009om 08:39

Hey, ik was de forums van Battlefield 1943 aan het checken, toen ik een topic zag over de killcam. Of er nou wel of niet een killcam in de game zou zitten.

Ik persoonlijk hoop van niet, op die manier is het niet leuk meer om te snipen als ze meteen zien waar je zit. >.< Hoe dan ook... Een forum moderator mengde zich in het gesprek en uiteindelijk kwamen er de volgende magische woorden uit zijn toetsenbord getypt: [quote]To be honest Night, I would not be surpised if there's a option to disable it. I can't speak for consoles, because I don't play mine a lot, but PC you can bet it want be a problem. Also I wonder if will it can be used at a ploy to help catch cheaters, I hope there is a way to record in game and play back. A FPV of said player, it's the best to deal with the problem. [b]The demo will show all we need to know. [/quote][/b] Dus er komt een demo? o.O Als je het gehele topic wilt lezen, kan dat [url="http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-1943/646311-kill-cam-1943-a.html"]HIER[/url]. Ik weet dus ook niet of het al bekend was dat er een demo zou komen, maar ik wist er in ieder geval niets van af. De game komt volgende maand al uit. (Juni) Maar het zou echt super zijn als er nog een multiplayer demo voor uit komt, net zoals bij Battlefield: Bad company. 😀 De game heeft namelijk geen singleplayer. ^^ [b]EDIT:[/b] Na nog eventjes verder te hebben gekeken op de forums, zag ik het volgende youtube filmpje staan. 🙂 Niet al te goede kwaliteit, maar je kunt er goed in zien dat er parachutes in de game zitten. (Gelukkig! :D) En ze laten zien hoe de airstrike in zn werking gaat. (met die grote B17 bommenwerpers) [ame]http://www.youtube.com/watch?v=TbsA37gU_-0&feature=PlayList&p=6AFA7F0169C26148&index=0&playnext=1[/ame]

6 reacties

1. User  avatar
    6621 XP

Dat is best vet zou het graag willen proberen voordat ik er geld aan uit geef.

0
  2. User  avatar
    1810 XP

Inderdaad, en omdat Battlefield Bad company ook een demo had, voordat de game utikwam. 😀

Heel mischien krijgt Bad Company 2 ook wel een demo.

0
  3. User  avatar
    753 XP

Ik wil demo :). Bad Company demo was wel vet, alleen te laat met downloaden :(. Single Player demo is ook vet :). Ga hem denk nog kopen.

0
  4. User  avatar
    522 XP

ziet er goed uit;) Ook goed om te zien dat ze nog heel wat dingetjes veranderd hebben.. alleen jammer genoeg hebben ze dat niet gedaan bij het maken van bad company:(

0
  5. User  avatar
    3343 XP

Dit is inderdaad wel vet! :yay:

0
  6. User  avatar
    93 XP

Ik denk misschien een week daarna

0