Topic: X-men Hulp

26 mei 2009om 15:09

Hallo

Ik zit een beetje vast met X-men origins: Wolverine.

Je moet dan zon robot verslaan,

Maar dan moet je bij de Ps3 op 0 drukken, maar ik druk echt de hele tijdt op het rondje en niks gebeurt, die robot schiet mij ervan af en kan ik weer opnieuw.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groeten Berdin

8 reacties

1. User  avatar
    56 XP

hier nog een filmpje hoe het eigenlijk moet

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=W_OXM7VUTyo[/ame]

Alleen ik moet op 0 drukken maar echt waar, ik druk haast dat knopje kapot ,maar er gebeurt geen reet.

0
  2. User  avatar
    522 XP

op internet staat dat het eigenlijk te moeilijk is en dat meer mensen er problemen mee hebben.. Misschien is het handig om je controller met je ene hand goed vast te pakken (wat je zelf het lekkerst vind) en daarna met je andere hand zo snel mogelijk op het knopje drukt.. zal nog wel ff verder kijken op internet

[b]Edit:[/b] je kan je controller ook op een vlak oppervlak leggen en dan met 1 of 2 vingers mega snel op Rondje drukke.. het schijnt ook te kunne met een pen.. zal dat nog even verder opzoeken

0
  3. User  avatar
    56 XP

ja, ik zit 30 cm van men TV af en heb mijn controller op tafel liggen, had hem zonet bijna gehaald 3x alleen dan heb ik hem open en dan schiet hij mij eraf. heb ook een post gedaan op de X-men officiele site, en die moderator zei, Just keep pressing that button, Duuhuu. Wat denkt die mafkees wat ik aan het doen ben na 40x proberen omg

Maar bedankt Stefzor 🙂

ik probeer het wel even met een pen.

0
  4. User  avatar
    915 XP

mij was het gwn gelukt 😛 2 x ..ik weetniet waarom het bij jou niet lukt man. Succes!

0
  5. User  avatar
    647 XP

Bij mij is het ook gewoon gelukt 😀
    Je moet ook ff kijken met welke vinger je het snelst kan drukken 😀
    And keep pressing that button…

0
  6. User  avatar
    242 XP

Gewoon drukken als of je vaderland, in jou handen zit.
    DE FATE IS IN YOUR HANDS (LOL)

0
  7. User  avatar
    647 XP

[quote]Gewoon drukken als of je vaderland, in jou handen zit.
    DE FATE IS IN YOUR HANDS (LOL)[/quote]

Take it easy bro…:wacko2:

0
  8. User  avatar
    56 XP

jah het is me gelukt gisteren na 42x proberen ofzo. 😛

0