Koop jij een game niet als ie geen trophies heeft?
Ik zelf persoonlijk niet (laat de reacties maar komen)
Omdat er anders naar het verhaalijn niks meer aan uitdaging zit (dit is ook de rede waarom ik cod:mw niet heb :blush: )
Trophies verlegen de gameduur echt :yay:
Topic: Trophies
26 mei 2009om 15:16

Ik wel! xD
524 trophies:yay:!
Het maakt het extra leuk als het er bij zit maar verder boeit het me niet koop het toch wel.
Ik koop games met trophies meestal alleen! 😀
Alleen trophies, that for sure!
[quote]Alleen trophies, that for sure![/quote]
weet je wat ik niet snap? Ik heb minder trophies dan jij maar mijn rank is hoger, scheelt iets van 60 plaatsen
[quote]weet je wat ik niet snap? Ik heb minder trophies dan jij maar mijn rank is hoger, scheelt iets van 60 plaatsen[/quote]
who killermen was me nog nooit opgevallen :O:| zoveel trophies :wacko2:
idd raar probleem :O
Heeft bij mij een lichte invloed.
[quote]Heeft bij mij een lichte invloed.[/quote]
Same here.
lichte invloed
[quote]who killermen was me nog nooit opgevallen :O:| zoveel trophies :wacko2:
idd raar probleem :O[/quote]
Als luctheman meer platina’s en gouden trophies heeft dan is dat al snel zo.
mijn doel is om na de Zomervakantie, ongeveer rond september, 1000 trophies te hebben;)
Alle games vanaf een bepaalde datum moesten tog trophies hebben?
Ik heb licht invloed:P
liever met dan zonder trophies
Personally, I don’t give a sh!t 😉 Voorheen zaten er ook nog geen trophies in de games en toen kocht ik ze ook gewoon. En ik ben sowieso niet zo’n trophy verzamelaarster 🙂
Zeker met trophies, ik koop geen game meer zonder xD, maar nu is dat ni zo moeilijk meer
Ahh ja, ik wist nog dat ik voor het eerst “trophies” in dat menu zag staan. Ik had toen echt zoiets van WTF O_o ? Maar op zich voegt het wel iets aan de game ervaring toe, als je ze verzamelt dan :p
[quote]Ahh ja, ik wist nog dat ik voor het eerst “trophies” in dat menu zag staan. Ik had toen echt zoiets van WTF O_o ? Maar op zich voegt het wel iets aan de game ervaring toe, als je ze verzamelt dan :p[/quote]
Met trophies kan je bewijzen dat je een spel helemaal hebt uitgespeeld, als je de Platinum hebt tenminste:p
Wel leuk dat Trophies bij de game zelf zitten, maar ik haal sommige ook wel maar ik ga niet met tegenzin een Platinum halen en andere trophies doen waar ik geen zin in heb.
het gaat om het spel en neit om de trophies tog..?
[quote]mijn doel is om na de Zomervakantie, ongeveer rond september, 1000 trophies te hebben;)[/quote]
Veel plezier ermee, ik ga gewoon doorgaan met de games dat ik nu heb
Als ik Metal Gear Solid 4 en COD:MW niet had, zou ik ze nog steeds kopen. Trophies heb je nu bij bijna elke game wel, op de eerste paar die gereleased zijn na dan.
Ik jaag ook als een gek op die trophies, maar een goeie game is belangrijkers dan wel of geen trophies.
[quote]weet je wat ik niet snap? Ik heb minder trophies dan jij maar mijn rank is hoger, scheelt iets van 60 plaatsen[/quote]
Jij heb 6 platina en hij maar 2:P
[quote]Jij heb 6 platina en hij maar 2:P[/quote]
ja maar dan als nog kilermen is gewoon hoger
Vanaf januari 2009 zal het voor ontwikkelaars verplicht zijn om Trophies te verwerken in hun nieuwe games voor de PlayStation 3
zware… omdat ik dan het spel vaker en langer spel… betere levensduur dus…
Ik heb gekozen voor ”zwaar” je hebt dan langer speel plezier, omdat je nadat je een spel hebt uitgespeeld verder kunt gaan voor de trophies.
@luctheman
Platina trophies tellen zwaarder dan bronzen trophies. Stel; 1 platina = 24 brons. Jij hebt veel meer platina en gouden trophies. Mooie verzameling btw 🙂
trophies boeien me bij aankoop niet om eerlijk te zijn
ik vind het een leuke toevoeging, daar niet van, maar ik zou er geen spel voor kopen van 60 euro
PSN games daarentegen koop ik dan omdat het leuke spellen moeten zijn, maar ook games met trophies, dan heb je toch weer iets meer waar voor je geld
Ik vind het eigenlijk, om heel eerlijk te zijn, altijd wel tof als er trophies bij een game zijn meegeleverd. Mij zeggen trophies eigenlijk dat ik met een bepaald spel door wilt gaan en dat het leuk is om aan vrienden te showen welke jij allemaal behaald hebt.
lichte invloed
Bij mij heeft het geen invloed bij het kopen van een game 😛 Zolang ik het maar naar me zin heb met een game,de trophies zijn een leuke extra maar verder kan je er ook niks mee.
zware invloed. als je het hebt uitgespeeld zijn er alsnog zat uitdagingen aan het spel. anders speel je het spel een keer uit en klaar, helemaal met spellen die je praktisch in een dag uitspeelt vind ik eigenlijk zonde van mn geld
[quote]zware invloed. als je het hebt uitgespeeld zijn er alsnog zat uitdagingen aan het spel. anders speel je het spel een keer uit en klaar, helemaal met spellen die je praktisch in een dag uitspeelt vind ik eigenlijk zonde van mn geld[/quote]
helemaal mee eens! Je hebt idd meer plezier van trophie games want je wil er zo veel mogelijk halen. Als er geen trophies zijn is er geen reden om het spel 2x uit te spelen of zelfs 3 of 4x
Je besteed toch meer aandacht eraan.
helemaal mee eens bardfielt.
als er geen trophies opzitten ga ik echt niet 3x uitspelen, dan vind ik 1x genoeg xD
[quote]helemaal mee eens bardfielt.
als er geen trophies opzitten ga ik echt niet 3x uitspelen, dan vind ik 1x genoeg xD[/quote]
hier sluit ik me bij aan
Denk dat de stelling al niet eens meer voldoet..
tegenwoordig heeft elke game trophies..
of je moet de stelling anders opvatten, dat je alleen nog maar voor makkelijke gaat 😛
Is het misschien leuk om in deze topic te laten zien welke Trophies je het laatst heb gehaald doormiddel van pictogrammen?
Zware invloed, omdat door trophies ik meer gemotiveerd ben om een game nogmaals te spelen.
[quote]Zware invloed, omdat door trophies ik meer gemotiveerd ben om een game nogmaals te spelen.[/quote]
Is ook wel te zien aan je aantalxD
[quote]Is ook wel te zien aan je aantalxD[/quote]
Haha jij komt er ook nog wel:P
Wat een kut enquête.. iedereen weet toch dat sony met ingang van 2009 verplicht heeft om trophies in games te doen die op ps3 uitkomen…….
dus mijn antwoord is..
heb geen keuze
Iedereen die een game koopt, om alleen maar zo veel mogelijk Trophies te winnen…..is hartstikke :jester: gek dat ze 20 a 55 euro betalen om alleen maar met hun trophies te pronken
En tovenaar niet iedere game heeft even veel trophies :boredom:
Trophy zijn wel leuk hoor, maar niet om te winnen… trophy zijn kut
Ik koop er niet speciaal een game voor maar als een game een makkelijke platina heeft zoals Uncharted 2: Among Thieves, dan haal ik die, ik ga geen €60,- uitgeven aan een game die ik kut vind om de trophies.