Titel zegt het al, op welke politieke partij wil jij stemmen als je volwassen zou zijn?
Dit geldt natuurlijk niet voor de volwassenen onder ons:).
Ik weet dat ik niet alle partijen heb genoemd, maar zo blijft het een beetje overzichtelijk:)
Titel zegt het al, op welke politieke partij wil jij stemmen als je volwassen zou zijn?
Dit geldt natuurlijk niet voor de volwassenen onder ons:).
Ik weet dat ik niet alle partijen heb genoemd, maar zo blijft het een beetje overzichtelijk:)
Je mist SP en GroenLinks.
Ik hou dit topic in de gaten; als ik merk dat hier niet normaal gediscussieerd kan worden sluit ik hem.
Kga voor de afro:P Dats alleen omdat ie gelijk heeft dat nederland nou echt te vol wordt:P Met al die polen er ook nog is een keer er bij:p De rest weet ik in godsnaam niet wat het allemaal inhoud ^^ wie had er nog meer PVV?
En owja! ik mag volgend jaar stemmen! xD Ga dan wel ff serieus kijken welke mij de beste lijkt^^
d66
10tekens
Noooooo! Waar is de SP? O_o
De Poll(topic?) is vrij rechts geen SP en geen groenlinks 😛
Pvv =D
10t
Sorry, dat ik de SP enzo ben vergeten, maar er zijn gewoon te veel politieke partijenxD
en ook veel verschillende meningen en standpunten van (toekomstige) kiezers. Had je beter nog een optie gedaan van : iets anders,namelijk…
De SP is groter dan de Partij voor de Dieren, dus je had minstens de grote kunnen doen :’).
Je kan beter vragen of iedereen dit wilt invullen
[url=http://www.stemwijzer.nl/]Stemwijzer[/url]
en dan de pool invullen…
Alle partijen:
cda
christenunie
degroenen
d66
groenlinks
klokkenluiderspartij
libdem
libertas
newropeans2009
pepeuropa
pvda
pvdd
pvv
sgp
solidara
sp
vvd
Dat is dan alleen volgens te test. Ik had met de vorige verkiezingen (for fun) de SP. En dat is voor het Europese Parlement.
Maar die verkiezingen wij er ook zo….. of gaat dit over het algemeen ??
[quote]Je kan beter vragen of iedereen dit wilt invullen
[url=http://www.stemwijzer.nl/]Stemwijzer[/url]
en dan de pool invullen…
Alle partijen:
cda
christenunie
degroenen
d66
groenlinks
[b]klokkenluiderspartij[/b]
[b]libdem[/b]
[b]libertas[/b]
[b]newropeans2009[/b]
[b]pepeuropa[/b]
pvda
pvdd
pvv
sgp
[b]solidara[/b]
sp
vvd[/quote]
Dikke LOL partijen xD
Ja daar was jij niet op gekomen om die in de pool erbij te zetten….
Jammer dat we niet op de PIRATEN PARTIJ kunnen stemmen, deze is in alleen Zweden.
Dit zijn voorstanders van de bittorrent site “the pirate bay”
Zij zijn voor het (il)legaal downloaden van films zonder daarvoor te hoeven betalen
Er was toch al zo een topic die verwijdert werd ? 😐
Hun willen auteursrechten afschaffen ;). En in nederland is het gewoon legaal.
Nog een jaartje en dan mag ik ook stemmen :yay:
Niet dat dat echt leuk is maar goed 😛
Maar heb in de poll op de partij van de dieren gedaan omdat dat toch de allerbeste partij is :rofl:
[quote]Er was toch al zo een topic die verwijdert werd ? :|[/quote]
Wanneer het uit de hand loopt, gaat ie ook meteen dicht. Politieke topics zijn nogal berucht..
Bij gebrek aan SP en GroenLinks heb ik maar op de Partij van de Dieren ‘gestemt’.
Kan een mod er niet nog 2 bij zetten? Of de SP (of groenlinks) doen vervangen met 1je die nu nog 0 stemmen heeft?
[quote]Kan een mod er niet nog 2 bij zetten? Of de SP (of groenlinks) doen vervangen met 1je die nu nog 0 stemmen heeft?[/quote]
Ik zal van ChristenUnie SP maken, dit omdat ik niet verwacht dat de ChristenUnie populair zal zijn onder ons, CDA ligt dan toch iets meer voor de hand.. Als ik dat mis heb en je wilt voor ChristenUnie stemmen, meldt het even!
Aan de mensen die voor een politieke partij hebben gekozen, hebben jullie het programma van die partij doorgenomen? hun standpunten etc? denk het niet he.
http://img37.imageshack.us/img37/737/wildersleeghoofd.jpg
[quote]Aan de mensen die voor een politieke partij hebben gekozen, hebben jullie het programma van die partij doorgenomen? hun standpunten etc? denk het niet he.
http://img37.imageshack.us/img37/737/wildersleeghoofd.jpg%5B/quote%5D
Waar sla die foto op:P
[quote]Waar sla die foto op:P[/quote]
weetniet 😛 zag ik op een forum wel grappige foto lol
PVV, nederland heeft opschoning nodig en weer wat vastigheid.. 😉
Ik vind PVV een onzinpartij, dus naar mijn idee mag die er ook uit.
[quote]Ik vind PVV een onzinpartij, dus naar mijn idee mag die er ook uit.[/quote]
+1
10tekens
Waarom willen jullie PVV?
Volgens prognoses van de NOS is de PVV de grote winnaar met vier zetels. Het CDA blijft met vijf zetels (nu zeven) de grootste Nederlandse partij. Volgens de prognose zakt de PvdA van zeven naar vier. De VVD en D66 komen beiden op drie zetels. De prognose voorspelt voor de SP, GroenLinks en de combinatie ChristenUnie-SGP twee zetels. De opkomst ligt op 40 procent, volgens de prognose van de NOS.
[quote]Volgens prognoses van de NOS is de PVV de grote winnaar met vier zetels. Het CDA blijft met vijf zetels (nu zeven) de grootste Nederlandse partij. Volgens de prognose zakt de PvdA van zeven naar vier. De VVD en D66 komen beiden op drie zetels. De prognose voorspelt voor de SP, GroenLinks en de combinatie ChristenUnie-SGP twee zetels. De opkomst ligt op 40 procent, volgens de prognose van de NOS.[/quote]
neee geen pvv en pvda zakt :wacko2:
[b]Winst voor PVV[/b]
[b][b]Wilders: dit is nog maar het begin[/b][/b]
(Novum) – “Dit is nog maar het begin. We worden nog veel en veel groter.” Dat zei PVV-leider Geert Wilders in een eerste reactie op de winst van zijn partij tijdens de Europese verkiezingen. De PVV komt vanuit het niets met vier zetels terecht in het Europarlement.
“Dit is fantastisch”, zei Wilders. “We zijn de tweede partij van Nederland. Goed nieuws voor mensen die op de PVV hebben gestemd, en die ‘hunkeren naar een ander Europa’.” De uitslag heeft volgens Wilders aangetoond dat veel kiezers door ‘het linkse cordon sanitair’ zijn heengebroken. “Dit is een dag van hoop op een beter en ander Nederland.”
De verkiezingen tonen volgens Wilders eveneens aan dat veel mensen genoeg hebben van het kabinet. “Ik kan niet wachten op de volgende verkiezingen. Dit is goed voor 24 zetels in de Tweede Kamer.”
De PVV is voor het eerst groter dan de VVD, de partij die Wilders in 2004 verliet. “We zijn groter dan de VVD. Dat is hartstikke mooi.” Overigens passeerde de PVV met 15,3 procent van de stemmen ook de PvdA (13,9 procent).
Wat vinden jullie?
Heeft hij gelijk?
Of heeft hij ongelijk?
Geef a.u.b. argumenten:)
dank u
Dit is het begin van het einde. PVV is een haat zaaiende partij; daar hou ik niet van.
Nederland is fucked.
[quote]”Dit is een dag van hoop op een beter en ander Nederland.”[/quote]
Daar heeft Wilders gelijk in, ik hoop dat de rest van Nederland de volgende keer ook door heeft dat hij echt niks is.
[quote]Dit is het begin van het einde. PVV is een haat zaaiende partij; daar hou ik niet van.
Nederland is fucked.[/quote]
i <3 this quote.
“Dit is nog maar het begin. We worden nog veel en veel groter.”
dit is gwn echt eng..nederland gaat duitsland worden nadat hitler aan de macht kwam(ik vergelijk hitler niet met wilders…alleen de situatie met de economie en de allochtonen in het land)
niet cool..gelukkig wil geen enkele partij met wilders werken..dat meot toch ook wel wat zeggen kiezers?
Let wel, als je de PVV zwart maakt, maak je ook een groot deel van de Nederlandse bevolking zwart.. ook slaat het nergens op dat andere partijen niet met de PVV willen samenwerken. Hij is gekozen door het volk en dan zijn andere partijen gewoon verplicht samen te werken.
Anyway..
Ik ben benieuwd wat er in 2011 gestemd gaat worden:P
[quote]Let wel, als je de PVV zwart maakt, maak je ook een groot deel van de Nederlandse bevolking zwart.. ook slaat het nergens op dat andere partijen niet met de PVV willen samenwerken. Hij is gekozen door het volk en dan zijn andere partijen gewoon verplicht samen te werken.
Anyway..
Ik ben benieuwd wat er in 2011 gestemd gaat worden:P[/quote]
ik maak de pvv niet zwart ik zeg alleen dat ik het een onzin partij vind, als de kiezers zich daardoor aangesproken voelen, jammer dan..als ze op wilders stemmen stemmen ze toch op vrijheids van meningsuiting, ofniet?
[quote]ik maak de pvv niet zwart ik zeg alleen dat ik het een onzin partij vind, als de kiezers zich daardoor aangesproken voelen, jammer dan..als ze op wilders stemmen stemmen ze toch op vrijheids van meningsuiting, ofniet?[/quote]
Ik citeer jou niet en ik stem niet op de PVV…;)
waarvoor stemmen de meeste mensen op Wilders (hij is een ********)
[quote]ik maak de pvv niet zwart ik zeg alleen dat ik het een onzin partij vind, als de kiezers zich daardoor aangesproken voelen, jammer dan..a[b]ls ze op wilders stemmen stemmen ze toch op vrijheids van meningsuiting, ofniet?[/b][/quote]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Verder heb ik op de PVV gestemd zoals vele wel snappen. Ik ga er niet verder op in omdat ik niet wil dat dit alleen over wilders gaat!
[quote]Daar ben ik het helemaal mee eens.
Verder heb ik op de PVV gestemd zoals vele wel snappen. Ik ga er niet verder op in omdat ik niet wil dat dit alleen over wilders gaat![/quote]
Je bent 14, je mag niet eens stemmen :P?
wilders president hier binnen een jaar ben je zo economisch slap as ik weet niet wat omdat we niet meer bij de EU horen
en zoveel meer voordelen van de EU worden weggenomen
en na 2 zijn we platgebombadeerd omdat wilders de Marokkanen begon te vergassen
ik snap zowiezo niet wat al die partijen zonder EU willen :O
daarvoor moest iedereen ook D66 kiezen xD
[quote]wilders president hier binnen een jaar ben je zo economisch slap as ik weet niet wat omdat we niet meer bij de EU horen
en zoveel meer voordelen van de EU worden weggenomen
[b]en na 2 zijn we platgebombadeerd [/b]omdat wilders de Marokkanen begon te vergassen
ik snap zowiezo niet wat al die partijen zonder EU willen :O
daarvoor moest iedereen ook D66 kiezen xD[/quote]
Nu zeg je dus zelf dat ze niet “deugen”! |Of hoe je dit wil bewoorden
Dus je spreekt jezelf nu tegen :yahoo:
[quote]Nu zeg je dus zelf dat ze niet “deugen”! |Of hoe je dit wil bewoorden
Dus je spreekt jezelf nu tegen :yahoo:[/quote]
Hij vergelijkt Wilders met Adolf Hitler. Dat valt je niet op zeker?
[quote]Nu zeg je dus zelf dat ze niet “deugen”! |Of hoe je dit wil bewoorden
Dus je spreekt jezelf nu tegen :yahoo:[/quote]
dat zeg ik niet omdat wij marokanen gaan vergassen en een derde wereldoorlog starten worden wij platgebombardeerd uit verdediging
Geert is een gevaar voor de nederlandse maatschappij dus laat hem maar herder worden in Marokko.