wil iemand mij helpen,
mijn acount is gehackt en er is voor €150,- aan dingen gekocht en niet door mij
dus weet iemand wat ik nu moet doen of is het al te laat
wil iemand mij helpen,
dus weet iemand wat ik nu moet doen of is het al te laat
heel vervelend voor je … ik zou alles ff nalopen en contact opnemen met sony… er lopen volgens mij al meerdere topics over… misschien dat daar meer tips in staan…
[quote]wil iemand mij helpen,
dus weet iemand wat ik nu moet doen of is het al te laat[/quote]
Had je dat geld op je psn account staan? Of heb je je cc gegevens opgeslagen op de ps3 en is het op die manier gebeurd?
mijn credit card gegevens stonden er nog op dus ik denk dat ze het zo gedaan hebben
Je moet even bellen met Sony en met het bedrijf waarvan je CC is.
Daarbij is het ook verstandig om je wachtwoord snel te veranderen op je PS3.
Heb je je gegevens een keertje geshared dan ??
[url]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/wtf-dit-voor-maili-6926.html[/url]
CC gelijk blokeren!!! Voordat er nog meer gekocht wordt! Verder Sony bellen! Dats egt heel KUT voor je………….. Echt joh je hebt rare mensen!
Je zou Sony kunnen bellen en bij hun het probleem uitleggen. Zij zullen dan wel zeggen wat je het beste kunt doen. En ik zou er vooral niet te lang mee wachten.
Inderdaad! En vooral die PSN spellen niet opnieuw zelf downloaden!! Want ze kunnen zien aan het IP waar het gedownload is! En als ze jouw IP erstussen zien staan dan krijg je denk ik niks terug:P
Geld krijg je waarschijnlijk niet meer terug, omdat de items niet van je account gehaald kunnen worden. Wel direct je geheime vraag en WW vervangen. Bel dan zo snel mogelijk Sony, en daarna de CreditCard maatschappij. Bij de CC-M kan je aangifte doen van fraude meteen.
Mmm , balen voor je man …
Had een paar jaar geleden hetzelfde probleem door mijn account met iemand te sharen . Antwoord van Sony Helpdesk ” Als u toegang geeft tot de gegevens van uw PSN-account , dan geeft u ook onrechtstreeks toestemming tot het gebruiken van de Visa ” . Politie zeieveneens hetzelfde , en ze konden me hier niet mee helpen .
Weet dat dit wel een beetje anders is gegaan dan bij jou , maar er zijn geen echte de bewijzen dat DIE persoon die zaken heeft gekocht en jij niet … Het kan evengoed zijn dat jij tegen een vriend hebt gevraagd download is voor 50 euro van mijn account ( bij zijn thuis ) … Maar dan kan je hem toch ook niet gaan aangeven?
Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe! 😐
dat is kut ik ben ook gehackt ja 40 euro weg aanspelen en sony doen tog niks eraan dus je kan wel proberen weet je wat ze zeggen tegen je zeg [b]sony ga maar aangifte doen verder kan ik niet aan helpen[/b] sony is echt pleuris honden echt waar
Hun kunnen ook niks doen -.-
Politie doet er ook echt niks aan , ze geloven je niet ééns … Ze zullen je wel gerust stellen met ” We zullen een onderzoek opstarten ” , ja noppes daarvan!
[quote]Hun kunnen ook niks doen -.-[/quote]
Jawel, ze kunnen er juist veel aan doen.
IP-adres van de koper te weten komen
Als ze het IP weten, kennen ze de perso(o)n(en) die het gedaan heeft
PS3 van de koper blokkeren
Je account overal deactiveren
Nee , please … Er zijn echt geen bewijzen dat de koper geen toestemming heeft gegeven van het kopen tot … 😉
[quote]Jawel, ze kunnen er juist veel aan doen.
[/quote]
ze mogen niet zomaar IP aangeven, want dit is schending van de privacy
[quote]ze mogen niet zomaar IP aangeven, want dit is schending van de privacy[/quote]
Die schending van de privacy wordt weggelaten als ze een politie-onderzoek opstarten
sony doet niks net ff gebeld weer ze kunnen wel zien die ip adressen maar ze mogen niks doen via fraude ik heb nu 5 ps3-systemen is aangemeld als ze 6e keer wordt is me acount blokkeerd en verwijderd moet ik nieuwe acount maken als het goed is dat is erg balen ik heb twijfel aan want mijn broer heeft ook ps3 ik ga daarzo 6e aanmelden gelijk ban mijn acount ik ga nieuwe maken ik weet niet waneer ik ga doen zo truc want ze komen tog wel in mijn acount want ze wetten dat ik veel spellen hebt en games en extras enzo als ik nou doe heb ik wel goed gedaan ik heb wel spellen nog ik hoop dat het nog werkt anders pech ga ik helemaal opnieuw halen die trophy’s :):):):):)
[quote]Jawel, ze kunnen er juist veel aan doen.
[/quote]
Dat moet dan via de Creditcardmaatschappij worden geregeld ;). En de PS3 blokkeren is een lastige optie. Misschien was het via een andere ps3 gedaan dan die van de hacker. Of is het een ps3 van 4 mensen en naai je er dus 3 omdat die ene zo stom is iemand te hacken.
[b]ik geef een tip als je ooit shared op psn verwijder dan jou cradit card gegevens voor je sared !!! [/b]
ik heb nieuwe acount gemaakt ik ga lekker allemaal opnieuw trophy’s halen behalve multiplayers