Topic: Ferrari challenge DLC pack1

28 mei 2009om 19:59

Deze update schijnt nu te downloaden in de de store, duitsland engeland en andere landen kunnen hem al dowloaden en gebruiken hem.
ik echter vind m niet op de plek waar hij hoort.
wie heeft deze pack al in zn bezit en waar precies weggehaald?

7 reacties

1. User  avatar
    2 XP

[quote]Deze update schijnt nu te downloaden in de de store, duitsland engeland en andere landen kunnen hem al dowloaden en gebruiken hem.
    ik echter vind m niet op de plek waar hij hoort.
    wie heeft deze pack al in zn bezit en waar precies weggehaald?[/quote]

ja ik loop hem ook te zoeken maar ik hoorde wel gisteren dat er 1 in ierland hem ook heeft dus raar …heb jij hem al gr tonm:dizzy:

0
  2. User  avatar
    43 XP

Ik heb system3 een email gestuurd met daarin de vraag of ze een hekel aan de nederlanders hebben. want:

1- er is geen hollandse vlag in te bekennen terwijl er alle landen om ons heen dat wel hebben.

2- waarom voor ons de uitbreiding niet te downloaden is en voor de rest in europa wel.

antwoord system3:

Hi there. Thanks for your email.

Please don’t think we hate Dutch people! I’m afraid we have made a few mistakes with this in the past — there are no dutch translations for the game and this is why it was never released.
    Rest assured SuperCar Challenge will be released in your country!

I’m afraid that for now there is no way I can help you with FC, but perhaps in the future we may be able to fix this

M.A.W. voor FC kunnen ze niet veel meer betekenen, alleen dat ze van hun fouten hebben geleerd.

moet ik iemand zoeken buiten nederland die deze pack1 voor me regelen wil.
    ikzelf had al een engelse account aangemaakt en ziedaar de fc dlc pack1 was te zien.
    probleem is alleen als je een mastercard hebt die in nederland geregistreerd staat kun je die niet in een engelse store of of welk land dan ook gebruiken want de landen moeten overeen komen. 🙁

0
  3. User  avatar
    2 XP

[quote]Ik heb system3 een email gestuurd met daarin de vraag of ze een hekel aan de nederlanders hebben. want:

1- er is geen hollandse vlag in te bekenen terwijl er alle landen om ons heen dat wel hebben.

2- waarom voor ons de uitbreiding niet te downloaden is en voor de rest in europa wel.

antwoord system3:

Please don’t think we hate Dutch people! I’m afraid we have made a few mistakes with this in the past — there are no dutch translations for the game and this is why it was never released.
    Rest assured SuperCar Challenge will be released in your country!

I’m afraid that for now there is no way I can help you with FC, but perhaps in the future we may be able to fix this

M.A.W. voor FC kunnen ze niet veel meer betekenen, alleen dat ze van hun fouten hebben geleerd.

moet ik iemand zoeken buiten nederland die deze pack1 voor me regelen wil.
    ikzelf had al een engelse account aangemaakt en ziedaar de fc dlc pack1 was te zien.
    probleem is alleen als je een mastercard hebt die in nederland geregistreerd staat kun je die niet in een engelse store of of welk land dan ook gebruiken want de landen moeten overeen komen. :-([/quote]

hoi ik kreeg ook een iemail van system 3

I am afraid we have had a few technical problems with a few translations for Netherlands, Portugal etc. . . But the DLC is currently going through Sony approval so hopefully within a few weeks it’ll go up.
    We will put a ne story up when this happens 🙂
    sorry for the delay

en ik zag hem ook in de engelse store raar en ik heb ook geen credit card
    zo einde verhaal denk ik:$

0
  4. User  avatar
    43 XP

Al had je een cc je kunt m toch niet kopen, want de landen van psn store en cc moeten overeen komen.
    Ik hoorde van iemand die ook een mail stuurde dat de uitbreiding waarschijnlijk deze donderdag toch online komt in de nederlandse psn store.

we wachten af…..

0
  5. User  avatar
    5 XP

En hierbij het laatste nieuws dat ik maandag te horen kreeg van ze…

I’m afraid there were a few delays with the Dutch version of the DLC. We are hoping that Sony will put it up this Thursday 🙂
    Please accept our apologies for the delay

Dus… als alles goed aanstaande donderdag…
    (nu alleen nog een CC)

0
  6. User  avatar
    43 XP

De uitbreiding is inmiddels wel te vinden maar niet waar t hoort.
    als je naar de store gaat moet je naar de spotlight om de uitbreiding te kopen.
    het gekke is dat wij alleen de losse componenten kunnen kopen en de andere landen ook de veel goedkopere pack1 waar alles inzit.

alles bijelkaar genomen zijn wij een keer zo duur uit als de rest.

deze update werd ook niet gemeld bij psn store update EU.

0
  7. User  avatar
    5 XP

[quote]
    het gekke is dat wij alleen de losse componenten kunnen kopen en de andere landen ook de veel goedkopere pack1 waar alles inzit.

alles bijelkaar genomen zijn wij een keer zo duur uit als de rest.

QUOTE]

Het leuke was dat ze eerst de losse onderdelen er op hebben gezet en een week later het gehele pakket dat €4,99 kost.. dat is minder dan de helft dan wanneer je alles los koopt / hebt gekocht…:rofl:

0