Topic: FUEL al in de winkels…

29 mei 2009om 12:19

Ik dacht dat FUEL uitgesteld was tot 5 juni?
Tot verbazing zag ik um vandaag bij de intertoys liggen, meteen mee genomen en ook nog eens 10% korting.
Ben benieuwd naar de game

36 reacties

1. User  avatar
    903 XP

Misschien heb je het nieuws niet goed gevolgd, maar alleen de pc versie en de xbox360 versie waren uitgesteld.

Trouwens heb net inFamous binnengekregen! (special edition). Vanmiddag lekker spelen.

0
  2. User  avatar
    670 XP

kwaliteit van de game is egt slecht had hem ook sins gister maar heb hem vandaag terug gebracht

0
  3. User  avatar
    915 XP

fual is een rot spel, gister gekocht vandaag teruggebracht.

0
  4. User  avatar
    3388 XP

lol ik ga hem niet halen aan de reacties te horen xD

0
  5. User  avatar
    515 XP

Zulke reacties had ik niet verwacht….

misschien kan een demo mij over de streep trekken…

0
  6. User  avatar
    571 XP

Dat had ik ook niet verwacht nee. Was zelf van plan om de game voor de vakantie te gaan kopen, maar ik denk dat ik dr toch maar vanaf zie.

Is het een beetje te vergelijken met Motorstorm?

0
  7. User  avatar
    515 XP

Ik hoop niet dat het te vergelijken is met Motorstorm (ik heb deel 1) maar daar is weinig lol aan…

Misschien dat deel 2 leuker is, dat weet ik niet

0
  8. User  avatar
    1536 XP

Eerst maar even PC downloaden dan voordat ik hem voor de PS3 koop 😛

0
  9. User  avatar
    903 XP

Mag ik misschien weten waarom FUEL volgens jullie zo slecht is? Mij lijkt het hartstikke gaaf!

0
  10. User  avatar
    753 XP

Ik wil ook wel weten waarom hij dan zo slecht is :O. En hij ligt inderdaad al in de winkels :).

0
  11. User  avatar
    670 XP

gewoon de auto zijn zo lelijk hij hoort gewoon in zo een 10 euro bak egt kwaliteit is egt zo slecht pff is geld niet waard

0
  12. User  avatar
    1536 XP

Gaat het alleen maar om grafisch of zuigt de gameplay? En dan niet de controls, maar de gameplay.

0
  13. User  avatar
    670 XP

[quote]Gaat het alleen maar om grafisch of zuigt de gameplay? En dan niet de controls, maar de gameplay.[/quote]

grafisch is die egt foking gay sorry dat ik het zo zeg maar dat is gewoon zo en gameplay ja kan leuker ben geen moterstorm fan maar moterstorm is beteR:D

0
  14. User  avatar
    915 XP

je kan beter op dirt 2 wachten of pacific rift halen, het is een middelmatig spel en mijn verwachtingen waren veel hoger..daarom DIRECT terug gebracht.

0
  15. User  avatar
    863 XP

Ik ga er niet aan beginnen dus.

0
  16. User  avatar
    4192 XP

Grafics zien er idd wat minder uit. Maar ben het met de meeste hier niet eens. De hele grote wereld en verschillende types weer maken veel goed vind ik.

0
  17. User  avatar
    502 XP

Bij mijn plaatselijke free record shop lag Red Faction ook al in de schappen :D.
    En die heb ik dan meegenomen :D.

0
  18. User  avatar
    414 XP

Dan halek um maar niet. 😛
    Had wel verwacht dat de graphics wat gingen tegenvallen, zo’n grote open wereld en die verschillende weertypes vragen al veel werk, daar de graphics wat minder. Denk ik 😀

0
  19. User  avatar
    3343 XP

Ik haal Fuel ook niet. xD

0
  20. User  avatar
    502 XP

Ik heb net een uurtje gespeeld. En ik vraag me ook af wat er met de grapichs gebeurd is, het is niet echt lelijk, maar gewoon raar ofzo. En voor de rest vind ik het een best aardige game. Voor 30 Euro niet slecht hoor.

0
  21. User  avatar
    502 XP

Jullie moeten er wat meer tijd insteken, hij is echt tof vind ik!

0
  22. User  avatar
    4192 XP

[quote]Jullie moeten er wat meer tijd insteken, hij is echt tof vind ik![/quote]

ja precies!

0
  23. User  avatar
    265 XP

Ik had al verwacht dat het niet he mooiste spel zou worden, maar dat is Saints Row2 ook niet en daar heb ik me toch prima mee vermaakt. ik heb hem besteld bij cdwow en moet nog even wachten maar ondanks jullie (slecht onderbouwde) reacties kan ik nog steeds niet wachten om de game te spelen.

0
  24. User  avatar
    515 XP

@ UPD8NL
    [quote]Voor 30 Euro niet slecht hoor[/quote]

waar heb je hem zo goedkoop vandaan ?

0
  25. User  avatar
    915 XP

[quote]Ik had al verwacht dat het niet he mooiste spel zou worden, maar dat is Saints Row2 ook niet en daar heb ik me toch prima mee vermaakt. ik heb hem besteld bij cdwow en moet nog even wachten maar ondanks jullie (slecht onderbouwde) reacties kan ik nog steeds niet wachten om de game te spelen.[/quote]

heb jij gevraagd om een goed onderbouwende review dan?? nee. veel plezier met het spel 🙂

0
  26. User  avatar
    265 XP

[quote]heb jij gevraagd om een goed onderbouwende review dan?? nee. veel plezier met het spel :)[/quote]

wha nee maar mensen zetten toch niet voor niks op dit forum of ze een spel slecht of goed vinden, dat doen ze om hun mening te delen, dat is leuk maar als je je mening goed onderbouwd dan hebben mensen er ook echt wat aan 🙂

0
  27. User  avatar
    48 XP

Ik heb de game nu ook enkele dagen. Ik had er meer van verwacht, maar heb het spel te kort om direct af te keuren. Ik ben dol op race games in de vorm van ordinair raggen.
    Als Motorstorm en Burnout bijv. Dus daar hoort deze game ook bij. En ik moet gewoon de game gespeelt hebben met de grootste spel wereld aller tijden! Die game ervaring wil ik niet missen.

En ik lees veel over de grafics, ja het is wel van deze tijd maar er zijn idd mooiere games. Als je voor de grafics een spel koopt dan moet je kiezen voor GT5 of GRID. Het spel doet niet veel minder dan Motorstorm 1 en 2 en dat hier naar mijn mening ook niet de opzet van de game. Als je een werld bouw van deze groote dan kan dat er niet uit zien als die van Uncharted. Dus voor de grafics heb ik deze geme niet gekocht. Wel voor de speel ervaring en…. RAGGEN!!

0
  28. User  avatar
    101 XP

ik dus ook niet meer

zonde zag er goed uit anders

ps heb eindelijk men paswoord teruggevonden
    men vorige pc was gecrashed en nu een nieuwe pc en weer vanaf 0 beginnen

0
  29. User  avatar
    915 XP

5.1 van gametrailers..

0
  30. User  avatar
    265 XP

Tja als je gametrailers nog serieus neemt 😀

0
  31. User  avatar
    915 XP

[quote]Tja als je gametrailers nog serieus neemt :D[/quote]

ja doe ik, waarom niet?

0
  32. User  avatar
    189 XP

bij gamekings vonden ze hem erg goed en beter dan moterstorm, grid enzo

0
  33. User  avatar
    778 XP

Ik neem eerlijk gezegd liever Gametrailers serieus dan Gamekings. Heb bij Gamekings meerdere malen gehad dat ze een veel te hoog cijfer gaven voor een middelmatige game. (Voorbeeld: Assassin’s Creed, Need for Speed Undercover en nog wel meer)

0
  34. User  avatar
    915 XP

[quote]Ik neem eerlijk gezegd liever Gametrailers serieus dan Gamekings. Heb bij Gamekings meerdere malen gehad dat ze een veel te hoog cijfer gaven voor een middelmatige game. (Voorbeeld: Assassin’s Creed, Need for Speed Undercover en nog wel meer)[/quote]

bij gamekings geven ze geen cijfers :P, maar bij gamekings waren ze wel positief maar het was meer van, ja het KAN eeen hele goede game worden, en niet van het is een geweldige game…

ik vertrouw ook liever Gametrailers, Ign en gamespot.

0
  35. User  avatar
    778 XP

Owja, ik zie altijd een link tussen de Power Unlimited en Gamekings… Dat over die cijfers verwees naar de Power Unlimited.

0
  36. User  avatar
    903 XP

Heeft FUEL eigenlijk splitscreen? Zal wel beter wezen anders..

0