Topic: Breuk in de Disc

29 mei 2009om 16:40

ik was gisteren killzone 2 aan het spelen en opeens hoor ik raar geluid uit me playstation komen en valt killzone 2. ik disc er uit halen zat er opeens een breuk in…. weet iemand misschien hoe dit kan? killzone doet het niet meer en ik baal hier van was toch één van mijn favorieten :mellow: de playstation stond gewoon horizontaal op de kast en er is niets tegen aan gekomen of gevallen of iets dergelijk.

MVG,

10 reacties

1. User  avatar
    915 XP

Geen idee, maar ik zou toch sony even bellen, want dit is erg kut.

0
  2. User  avatar
    2449 XP

staat er niet wat over garantie in het boekje? misschien moet je wat kijken, meestal geeft de uitgever zelf een paar maanden garantie na aankoop;)
    versgilt per developer..

0
  3. User  avatar
    753 XP

[quote]staat er niet wat over garantie in het boekje? misschien moet je wat kijken, meestal geeft de uitgever zelf een paar maanden garantie na aankoop;)
    versgilt per developer..[/quote]
    Volgens mij alleen bij EA. Maar dit is wel erg kut voor je. Ik zou Sony bellen ;).

0
  4. User  avatar
    6621 XP

Dat is serieus de eerste keer dat ik zo’n probleem lees. Hoe de fuck kan dat nou weer ?!

0
  5. User  avatar
    863 XP

Jou PS3 houdt niet zo van je Killzone 2 verslaving denk ik.

0
  6. User  avatar
    145 XP

ik heb geen idee hoe dit kon gebeuren wat ik wel weet is dat ik hier enorm van baal, dat word een tijdje geen killzone spelen 🙁 maandag sony bellen en kijken wat hun te zeggen hebben en anders z.s.m. een nieuw exemplaar kopen..

[quote]Dat is serieus de eerste keer dat ik zo’n probleem lees. Hoe de fuck kan dat nou weer ?![/quote]

[url]http://www.ps3-sense.nl/forum/showthread.php/ps3-40gb-cechh-dood-br-disc-2155.html[/url]

0
  7. User  avatar
    6621 XP

Oh 😛 Kan ook 😛

0
  8. User  avatar
    3388 XP

Ik zou idd sony bellen:P en als het echt door je PS3 kwam voorlopig ook geen games spelen voordat er nog meer slachtoffers vallen ^^

0
  9. User  avatar
    800 XP

Als me dit overkwam werd ik gek.. ! 😛
    Zal mij benieuwen wat sony te zeggen heeft..

0
  10. User  avatar
    233 XP

Denk dat je ps3 honger had :shifty:

0