Red Faction Guerilla Topic,
Wat vinden jullie van de game, wat kon beter etc.
Ik vind het schademodel echt ongeloofelijk. Wat ziet het er allemaal dope uit. Ik heb hem nu 3 uurtjes gespeeld en het is echt super vet! Hoe ik eraan kom? Hij lag in de Free Record Shop!! Deze game moeten jullie echt gaan halen!
Topic: Red Faction Guerilla
30 mei 2009om 07:56

Ligt hij al in de Free Record Shop :O
Bij mijn plaatselijke (Capelle) lag één exemplaar.!! Hij is erg vet!
ben vandaag in de Free Recordshop in Weert geweest, maar daar hadden ze em niet. 🙁
lol FS heeft altijd alles 3 jaar voor release liggen xD Khad toen killzone ook 4 dagen eerder:P En anders moet je het gewoon vragen bij de balie:P
Heb hem ook sins kort echt geweldig spel !!! EEn AAN rader !
Wat vinden jullie er dan zo vet aan? Denk je vetter als prototype?
[quote]Wat vinden jullie er dan zo vet aan? Denk je vetter als prototype?[/quote]
is toch niet te vergelijken?:wacko2::huh:
Ja. Omdat het schademodel zo ongelovelijk dik in elkaar zit. Echt niet normaal. Verder is het free roaming en moet je basisen overnemen/kapot maken en dan missies doen.
Is de map groot dan? Heb je ook vliegtuigen/helicopters? Kan iemand niet een afbeelding van de map laten zien
[quote]Is de map groot dan? Heb je ook vliegtuigen/helicopters? Kan iemand niet een afbeelding van de map laten zien[/quote]
De map kon je al aan het einde van de SP demo zin en ja die is huge 😀
Heb die SP Demo ook gespeelt! die was erg vet! Ik moet deze zeker hebben!
[quote]Wat vinden jullie er dan zo vet aan? Denk je vetter als prototype?[/quote]
Dit is eigenlijk wel de slechtste vergelijking die je kan maken. LocoRolo (spel het fout) en Patapon zijn zelfs beter vergelijken.
raar dat hij al tekoop is
[quote]Dit is eigenlijk wel de slechtste vergelijking die je kan maken. LocoRolo (spel het fout) en Patapon zijn zelfs beter vergelijken.[/QUOT]
ja, maar ik bedoelde meer van welke game jullie vetter lijkt
Is ie online goed? Daar heb ik nog niets van gehoord.
Ik heb hem ook gekocht. Gisteren XD Erg vet spel… maar ik zit in de dust sector en heb geen hoofdmissies meer te doen WTF
Dat heb ik ook.. En ik heb ook alle belangrijke doelen verwoest enzo.. -_-
[quote]Ik heb hem ook gekocht. Gisteren XD Erg vet spel… maar ik zit in de dust sector en heb geen hoofdmissies meer te doen WTF[/quote]
[quote]Dat heb ik ook.. En ik heb ook alle belangrijke doelen verwoest enzo.. -_-[/quote]
:google: 😉
Ik heb me missies weer! Je moest gewoon zo’n hoofddoel vernietigen, toen kwam er bij mij weer 1 missie. Nu ben ik in de derde sector. Maar wat wel jammer is dat: als je een sector liberated (overgenomen door de red faction) dan kun je de red faction actions zoals: dat je mensen moet bevrijden, en de EDF tegenhouden etc. die zijn dan niet meer beschikbaar
Ja, tot je de laatste hoofmissie gedaan hebt, dan zijn ze weer speelbaar.
Ik heb het spel ondertussen ook al en ik ga voor de platinum!!!
Het is echt een must-have!!!
[quote]Ja, tot je de laatste hoofmissie gedaan hebt, dan zijn ze weer speelbaar.
Ik heb het spel ondertussen ook al en ik ga voor de platinum!!!
Het is echt een must-have!!![/quote]
Nou ik wens je dan veel succes met 10.000 kills halen en 100.000 xp
Heb een vraag,
Heb je met multiplayer veel lag?
Met bijvoorbeeld instortende gebouwen?
[quote]Heb een vraag,
Heb je met multiplayer veel lag?
Met bijvoorbeeld instortende gebouwen?[/quote]
Nee valt wel mee
[quote]Nee valt wel mee[/quote]
Valt vet goed mee ja 😀