Er zijn nieuwe trophies voor de Map pack 2 die volgende maand uitkomt
[b]Bronze:[/b] [u]Hammer Time[/u] > Repair 200 window boards in a single game [u]It’s a trap![/u] > Kill at least one zombie with free different traps in a single round [u]Weapon of Minor Destruction [/u]> Kill no more that one zombie with a nuke [u]Perk-a-Holic[/u] > Have all four perks simultaneously active in a game of Nazi Zombies [u]Fertilizer Man[/u] > Kill 200 zombies in a single game [u]Big Brawler [/u]> Get 10 consecutive zombie melee kills before Insta-Kill expires [b]Zilver:[/b] [u]Deadhead [/u]> Get 150 zombie headshots in a single game [u]Big Baller [/u]> Earn 75,000 points in a single Nazi Zombies game [u]Soul Survivor [/u]> Reach round 15 in Nazi Zombies without getting revivedAll deze trophies zijn Map Pack 2 only! :wacko:
Wat vindt jij hiervan? > Laat het hieronder weten

Vet, heb nu 100% Call of Duty: World at War trophies maar deze wil ik ook. Is er iemand die Map pack 2 gaat kopen en waarvan ik hem mag sharen?
Leuke tropies, alleen kan die map pack toch niet kopen.
Leuke throphies 🙂 ik ga hem denk ik wel kopen
Leuke trophies ^^ Nou maar hopen dat iemand wil sharen of hopen op een prijsvraag^^
oehh gelijk kopen die mappack
Wil um zkr kopen maar heb geen CC, dus als iemand um wil sharen? 😀
is het gratis die map pack 2
[quote]is het gratis die map pack 2[/quote]
Tuurlijk niet. 😛
Ik ga deze denk ik wel kopen, maar de trophies interesseren mij niet echt 😛
Zitten vast en zeker geen nieuwe zombie levels in, want daar ben ik echt aan verslaafd 😀
[quote]is het gratis die map pack 2[/quote]
Hij kost ongeveer 10 euries :wacko:
[quote]Zitten vast en zeker geen nieuwe zombie levels in, want daar ben ik echt aan verslaafd :D[/quote]
Juist wel! En nog veel mooier dan de eerste 2! :yahoo:
ik ga zeker die map kopen hopelijk ziten er nu weer gaafe zombie maps er bij:D
Wanneer komt map pack 2 uit ???
map pack vind ik tegenvallen… en jammer dat er geen gouden trophies bij zitten…