Heb zojuist te horen gekregen dat ik InFamous heb gewonnen van een gast uit Amerika:yay: Kan het bijna niet geloven. Alleen nu is het zo dat zijn ps3 de yellow light heeft gekregen toen het spel InFamous er nog inzat. Hij heeft daarna een nieuwe ps3 en een nieuwe Infamous gekocht.. en met een prijsvraag kon je dus die oude infamous winne.. alleen nu had ik even als vraag: kan het door het spel zijn gekomen? dus dat ik dan ook een kans heb op de yellow light of is het gewoon een probleem van zijn ps3 zelf en gebeurde het toevallig toen hij Infamous aan het spele was?
[b]Edit:[/b] Nog een vraagje: het spel is wel amerikaans dus kan ik hem wel gewoon spelen op mijn Europese ps3??Topic: InFamous
30 mei 2009om 14:52

nee komt niet door het spel. komt vaak door de harddisk volgens mij..maar niet door software.
Edit: gefeliciteerd!
[quote]nee komt niet door het spel. komt vaak door de harddisk volgens mij..maar niet door software.
Edit: gefeliciteerd![/quote]
THX:yahoo: kan het zelf nog amper geloven:P
wajoo jij hebt echt geluk man, ik doe altijd wel mee met een prijsvraag en nooit gewonnen. Lucky basterd 😛
Het komt niet door inFamous en Amerikaanse games kan je gewoon in je Europese PlayStation 3 afspelen.
[quote]Het komt niet door inFamous en Amerikaanse games kan je gewoon in je Europese PlayStation 3 afspelen.[/quote]
:yahoo::yay: ben echt super blij:D Hopelijk heb ik hem redelijk snel thuis:D:P
weet iemand hoelang het ongeveer duurt vanuit amerika verzenden naar nederland?
denk een week.
Zoiets:P Maar je kan voor de zekerheid infamous testen bij een vriend ^^ kijken of het safe is xD
[quote]Zoiets:P Maar je kan voor de zekerheid infamous testen bij een vriend ^^ kijken of het safe is xD[/quote]
WEJO, SMIECHT!
Nou wat een geluk, veel plezier ermee ^.^
hehe^^ Is wel handig:P Ben je zelf niet de lul xD
[quote]hehe^^ Is wel handig:P Ben je zelf niet de lul xD[/quote]
Hahhaha lol:P maja zo ben ik nietxD
[quote]Zoiets:P Maar je kan voor de zekerheid infamous testen bij een vriend ^^ kijken of het safe is xD[/quote]
Loowl… Eerst al die opmerking van: Je had het password moeten veranderen, en nu deze opmerking xD Je krijgt nu echt een reputatie :boredom:
Ik weet het:P goed he ^^ Kben hier binnenkort denk ik tog pleite als er geen dingen gaan veranderen
[quote]Ik weet het:P goed he ^^ Kben hier binnenkort denk ik tog pleite als er geen dingen gaan veranderen[/quote]
lol wat voor dingen
De mods moeten normaal gaan doen:P En de site moet wat beter gaan werken en aangezien vinnie en rginkel ook weg zijn is er al helemaal niks maar hierzo……… vroeger was het nog gezellig……… Maar ik neem aan dat de meeste dat zelf ook wel merken dat de sfeer van de site afgaat ^^ Dus ik ga naar ps3-media of ps3hype of allebei:P
[quote]De mods moeten normaal gaan doen:P En de site moet wat beter gaan werken en aangezien vinnie en rginkel ook weg zijn is er al helemaal niks maar hierzo……… vroeger was het nog gezellig……… Maar ik neem aan dat de meeste dat zelf ook wel merken dat de sfeer van de site afgaat ^^ Dus ik ga naar ps3-media of ps3hype of allebei:P[/quote]
Neehoor, je moet het zelf leuk maken vind ik en ik vind de sfeer leuker dan ooit.
Ieder ze eigen mening
ps3-media? daar mag je blij zijn als er 5 nieuwe posts per dag binnen komen
dan wil ik niet negatief praten over media hoor, aangezien ik er zelf nieuwsposter ben
maar er moet daar echt wat veranderen
ps3-media? daar mag je blij zijn als er 5 nieuwe posts per dag binnen komen
dan wil ik niet negatief praten over media hoor, aangezien ik er zelf nieuwsposter ben
maar er moet daar echt wat veranderen
Die komen binnen een maand weer terug. Al moet ik toegeven dat het wel een beetje veranderd is sins het begin. Het word groter enzo. Maja ik blijf hier gewoon omdat er voldoende nieuws gepost word.
€ 49,95 inFamous alleen vandaag bij [url=http://www.1dayfly.nl/]1dayfly[/url]
[quote]€ 49,95 inFamous alleen vandaag bij [url=http://www.1dayfly.nl/]1dayfly[/url][/quote]
kan je beter de special edition voor 59 euro kopen met uncharted 2 beta code En gigawatt blades..Bartsmit.nl