zoals de topictitel al zegt heb jij deze fantastische game
ik wel ik heb de special edition:D
en jullie?
vul het in in de poll en zet het ff in een berichtje :yahoo:
zoals de topictitel al zegt heb jij deze fantastische game
ik wel ik heb de special edition:D
en jullie?
vul het in in de poll en zet het ff in een berichtje :yahoo:
Nee, ik neem hem pas mee uit de koopjesbak
Vind hem te snel vervelen en andere game’s die ik wil zijn leuker. Maar als hij voor een tientje/15tje te koop is sla ik dat niet af.
Gisteren even opgehaald ik heb de normale editie
Ik heb hem vandaag gewonne:yay: en hopelijk zo snel mogelijk thuis gestuurd evenals de beta key voor uncharted 2:yay:
Nee heb hem niet, eerst prototype checken en dan gaan kiezen.
Nee heb met ook niet, en ik ga um ook niet halen
[quote]Nee heb hem niet, eerst prototype checken en dan gaan kiezen.[/quote]
Van hetzelfde! 😀
prototype ziet er echt lelijk uit jammer genoeg:(.. denk niet dat ik prototype ga halen
ik krijg hem over 7 dagen pas binnen :wacko:
[quote]prototype ziet er echt lelijk uit jammer genoeg:(.. denk niet dat ik prototype ga halen[/quote]
Ik vind dat prototype en infamous het niet van de grafix moeten hebben. Infamous heeft een personage met een gruwelijke stem en lekkere gameplay. Het is nou dat ik de personage in prototype (tot nu) veel vetter uit vind zien, veel evilder ( 😛 ) en de gedachte van wraak spreekt mij meer aan. Mr we gaan zien mssn speelt het voor geen meter dan ga ik voor infamous natuurlijk.
[quote]Ik vind dat prototype en infamous het niet van de grafix moeten hebben. Infamous heeft een personage met een gruwelijke stem en lekkere gameplay. Het is nou dat ik de personage in prototype (tot nu) veel vetter uit vind zien, veel evilder ( 😛 ) en de gedachte van wraak spreekt mij meer aan. Mr we gaan zien mssn speelt het voor geen meter dan ga ik voor infamous natuurlijk.[/quote]
eigenlijks had dat ook nog een optie moeten zijn, namelijk:
Nee, ik wacht eerst prototype af
[b]@modjes
kunnen jullie dat even toevoegen ?[/b]
[quote]Ik vind dat prototype en infamous het niet van de grafix moeten hebben. Infamous heeft een personage met een gruwelijke stem en lekkere gameplay. Het is nou dat ik de personage in prototype (tot nu) veel vetter uit vind zien, veel evilder ( 😛 ) en de gedachte van wraak spreekt mij meer aan. Mr we gaan zien mssn speelt het voor geen meter dan ga ik voor infamous natuurlijk.[/quote]
Ja, daar heb je ook weer gelijk in! 😀
Hahaha, ik zit gewoon in jullie gedachten 😛
[quote]eigenlijks had dat ook nog een optie moeten zijn, namelijk:
Nee, ik wacht eerst prototype af
[b]@modjes
kunnen jullie dat even toevoegen ?[/b][/quote]
alstu
10 tekens
Ik heb hem al sinds de dag van de release. Ik heb de special edition. Die missies met inFamous zijn wel vet en met veel afwisseling. Zo moet je in het riool kruipen en dan weer een groep gevangenen bevrijden.
Ik heb hem nog niet..
Ik heb hem gekocht. Heb al wel 2 hele minuten gespeelt en ben nou bij een brug…
Nog geen tijd gehad om de game echt te spelen.
Veelste mooi weer… teveel met guitar hero metallica bezig en ook nog werken.. me vriendin lastig vallen en sporten… damns…
Echt te weinig tijd :s
Dat wordt ook koopjesbak voor mij.