Topic: Infamous heb jij hem al?

30 mei 2009om 18:06

zoals de topictitel al zegt heb jij deze fantastische game

ik wel ik heb de special edition:D

en jullie?

vul het in in de poll en zet het ff in een berichtje :yahoo:

17 reacties

1. User  avatar
    1536 XP

Nee, ik neem hem pas mee uit de koopjesbak

Vind hem te snel vervelen en andere game’s die ik wil zijn leuker. Maar als hij voor een tientje/15tje te koop is sla ik dat niet af.

0
  2. User  avatar
    403 XP

Gisteren even opgehaald ik heb de normale editie

0
  3. User  avatar
    522 XP

Ik heb hem vandaag gewonne:yay: en hopelijk zo snel mogelijk thuis gestuurd evenals de beta key voor uncharted 2:yay:

0
  4. User  avatar
    6621 XP

Nee heb hem niet, eerst prototype checken en dan gaan kiezen.

0
  5. User  avatar
    931 XP

Nee heb met ook niet, en ik ga um ook niet halen

0
  6. User  avatar
    3343 XP

[quote]Nee heb hem niet, eerst prototype checken en dan gaan kiezen.[/quote]

Van hetzelfde! 😀

0
  7. User  avatar
    522 XP

prototype ziet er echt lelijk uit jammer genoeg:(.. denk niet dat ik prototype ga halen

0
  8. User  avatar
    158 XP

ik krijg hem over 7 dagen pas binnen :wacko:

0
  9. User  avatar
    6621 XP

[quote]prototype ziet er echt lelijk uit jammer genoeg:(.. denk niet dat ik prototype ga halen[/quote]

Ik vind dat prototype en infamous het niet van de grafix moeten hebben. Infamous heeft een personage met een gruwelijke stem en lekkere gameplay. Het is nou dat ik de personage in prototype (tot nu) veel vetter uit vind zien, veel evilder ( 😛 ) en de gedachte van wraak spreekt mij meer aan. Mr we gaan zien mssn speelt het voor geen meter dan ga ik voor infamous natuurlijk.

0
  10. User  avatar
    2574 XP

[quote]Ik vind dat prototype en infamous het niet van de grafix moeten hebben. Infamous heeft een personage met een gruwelijke stem en lekkere gameplay. Het is nou dat ik de personage in prototype (tot nu) veel vetter uit vind zien, veel evilder ( 😛 ) en de gedachte van wraak spreekt mij meer aan. Mr we gaan zien mssn speelt het voor geen meter dan ga ik voor infamous natuurlijk.[/quote]

eigenlijks had dat ook nog een optie moeten zijn, namelijk:
    Nee, ik wacht eerst prototype af

[b]@modjes
    kunnen jullie dat even toevoegen ?[/b]

0
  11. User  avatar
    3343 XP

[quote]Ik vind dat prototype en infamous het niet van de grafix moeten hebben. Infamous heeft een personage met een gruwelijke stem en lekkere gameplay. Het is nou dat ik de personage in prototype (tot nu) veel vetter uit vind zien, veel evilder ( 😛 ) en de gedachte van wraak spreekt mij meer aan. Mr we gaan zien mssn speelt het voor geen meter dan ga ik voor infamous natuurlijk.[/quote]

Ja, daar heb je ook weer gelijk in! 😀

0
  12. User  avatar
    6621 XP

Hahaha, ik zit gewoon in jullie gedachten 😛

0
  13. User  avatar
    1214 XP

[quote]eigenlijks had dat ook nog een optie moeten zijn, namelijk:
    Nee, ik wacht eerst prototype af

[b]@modjes
    kunnen jullie dat even toevoegen ?[/b][/quote]

alstu

10 tekens

0
  14. User  avatar
    903 XP

Ik heb hem al sinds de dag van de release. Ik heb de special edition. Die missies met inFamous zijn wel vet en met veel afwisseling. Zo moet je in het riool kruipen en dan weer een groep gevangenen bevrijden.

0
  15. User  avatar
    502 XP

Ik heb hem nog niet..

0
  16. User  avatar
    787 XP

Ik heb hem gekocht. Heb al wel 2 hele minuten gespeelt en ben nou bij een brug…
    Nog geen tijd gehad om de game echt te spelen.
    Veelste mooi weer… teveel met guitar hero metallica bezig en ook nog werken.. me vriendin lastig vallen en sporten… damns…
    Echt te weinig tijd :s

0
  17. User  avatar
    1983 XP

Dat wordt ook koopjesbak voor mij.

0