Topic: Uncharted 2 mp – Beta

03 juni 2009om 13:00

Hier kun je alles kwijt over de uncharted 2 multiplayer beta. Ik zelf moet hem nog spelen, doe ik vanmiddag even.

[spoiler]Iedereen die vraagt om de beta te sharen, wil ik best doen, maar ik wil wel iets van je terug.

Namelijk call of duty world at war, map pack 1. Die wil ik ontzettend graag, dus iemand die uncharted 2 mp beta wil… kun je bij mij terrecht alleen wil ik er wel wat voor terug.[/spoiler]

19 reacties

1. User  avatar
    1377 XP

Als je games wilt sharen dan kan je dat [url=http://www.PS3-Sense.nl/forum/showthread.php/playstation-network-games-sharing-topic-35.html]hier[/url] doen.

Graag dit topic alleen over de Uncharted 2 multiplayer Bèta houden.

0
  2. User  avatar
    931 XP

Wil um wel proberen maar hij lijkt me niet super.. Doe mij maar de MAG beta 😀

0
  3. User  avatar
    265 XP

BETA kan je niet echt goed sharen, je moet namelijk 24uur niet ingelogd zijn zodat de andere hem kan gebruiken!

0
  4. User  avatar
    79 XP

Voor de mensen die ‘m hebben en willen spelen (met headset!), voeg me toe op PSN: Caemgen.

0
  5. User  avatar
    3388 XP

Ik heb hem helaas niet want ik had InFamous niet gepre-orderd maar kheb hem gisteren wel gekocht^^ Jammer dat ik er niet inzit 🙁 kan iemand controleren of die 24uurs lock klopt?

0
  6. User  avatar
    915 XP

ik heb hem, hijs echt super vet.

0
  7. User  avatar
    164 XP

[quote]BETA kan je niet echt goed sharen, je moet namelijk 24uur niet ingelogd zijn zodat de andere hem kan gebruiken![/quote]

kwestie van ff afspreken met elkaar.. toch??? ik ga uiteindelijk toch voor de origineel…

0
  8. User  avatar
    265 XP

[quote]Ik heb hem helaas niet want ik had InFamous niet gepre-orderd maar kheb hem gisteren wel gekocht^^ Jammer dat ik er niet inzit 🙁 kan iemand controleren of die 24uurs lock klopt?[/quote]

Dat zeg ik toch, ik lul niet uit mijn mouwen hoor, ik heb het zelf geprobeerd:)

[quote]kwestie van ff afspreken met elkaar.. toch??? ik ga uiteindelijk toch voor de origineel…[/quote]

Tuurlijk kan dat het is alleen niet makkelijk en je kan niet tegen elkaar (tegen degene van wie je de code hebt):)

0
  9. User  avatar
    358 XP

En ik ben blij!!

Want jajajajaa ik heb ook de Uncharted 2 bèta, ik heb hem gekregen via GT, moest je message sturen en hopen dat je een message terug kreeg..

En dat gebeurde dus.. :yahoo:

http://i39.tinypic.com/307otfm.jpg

Hij is nu aan het downloaden, dus als je denk dat je de code nog kunt gebruiken heb je het mis, ik zal later even me bevindingen hier kwijt. Misschien komt er wel een impressie op de FP!

0
  10. User  avatar
    6621 XP

Ik wacht rustig af op de multiplayer demo 🙂

0
  11. User  avatar
    164 XP

[quote]Hij is nu aan het downloaden, dus als je denk dat je de code nog kunt gebruiken heb je het mis, ik zal later even me bevindingen hier kwijt. Misschien komt er wel een impressie op de FP![/quote]

dus sharen gaat niet van de code???

0
  12. User  avatar
    515 XP

@ !DM!

Die code is maar 1x inwisselbaar, dan is die afgeschreven.

0
  13. User  avatar
    903 XP

wist ik niet…

0
  14. User  avatar
    164 XP

[quote]@ !DM!

Die code is maar 1x inwisselbaar, dan is die afgeschreven.[/quote]

ja daar baal ik van… heb een ruiling gedaan… en nu heb ik niets… :dizzy:

0
  15. User  avatar
    164 XP

[quote]wist ik niet…[/quote]

you own me one… :mellow:

0
  16. User  avatar
    253 XP

miss ben ik naab maar komt uncharted2 ook op Xdoos uit?
    Want ik keek gamekings en weet je wat ik zag bij Uncharted2
    nou dit

http://img154.imageshack.us/img154/7290/64106598.png

Bij die rechter man die het speelt op het beeld zie je een A

0
  17. User  avatar
    3650 XP

Dat is een driehoekje 🙂

0
  18. User  avatar
    253 XP

Woeps 😛
    Khad heel vloeg gekeken en toen leekt het net een A lolz

0
  19. User  avatar
    3650 XP

Wat krijg ik nu van je ..? Wil wel wat hebben xD?

Neej hoor 😛 Foutje moet kunnen 😛

0