Topic: Tomb Raider – Swan dive trophy

04 juni 2009om 10:11

nu de patch uit is ben ik Tomb Raider – Underworld aan het spelen… als ik echter de eerste swan dive wil uitvoeren krijg ik geen trophy… weet iemand de exacte lokatie waarvan je moet duiken??? het is in bij de octopus bij de schakelaar… maar dan…

7 reacties

1. User  avatar
    186 XP

Daar waar je die schakelaar omzet, de muur omhoog. En daar vind je een kleine ruimte, vanaf daar moet je de ”Swan Dive” uitvoeren.

De Tweede locatie is op het grote schip waar je je eerste gun fights hebt.
    Je klimt eerst naar boven op het dek. Dan moet een paar bad guys uitschakelen. Als je dan op het eerste verdieping bent. Is er helemaal links een grote Witte Doos. (Het is groot en rechthoekig.) Daarvan moet je de ”Swan Dive” uitvoeren.

De derde locatie is in Thailand. Aan het begin van de level. Je moet daar waar je aan land gaat landen met je duik. Je moet niet te ver gaan. Zodra je op Vierkantje moet drukken. (Dus moet slingeren over een grote gat.) Dan ben je te ver gegaan. Je moet daarvoor een andere kant op. Weet helaas niet precies hoe ik je dat moet uitleggen.

Succes

PS: Ik las ergens dat je ze in volgorde moet doen. Dus Octopus, Schip en Thailand. Maar weet dat niet, want heb het wel in volgorde gedaan.

0
  2. User  avatar
    164 XP

[quote]Daar waar je die schakelaar omzet, de muur omhoog. En daar vind je een kleine ruimte, vanaf daar moet je de ”Swan Dive” uitvoeren.

De Tweede locatie is op het grote schip waar je je eerste gun fights hebt.
    Je klimt eerst naar boven op het dek. Dan moet een paar bad guys uitschakelen. Als je dan op het eerste verdieping bent. Is er helemaal links een grote Witte Doos. (Het is groot en rechthoekig.) Daarvan moet je de ”Swan Dive” uitvoeren.

De derde locatie is in Thailand. Aan het begin van de level. Je moet daar waar je aan land gaat landen met je duik. Je moet niet te ver gaan. Zodra je op Vierkantje moet drukken. (Dus moet slingeren over een grote gat.) Dan ben je te ver gegaan. Je moet daarvoor een andere kant op. Weet helaas niet precies hoe ik je dat moet uitleggen.

Succes[/quote]

dank!!! ik ga het van het weekend proberen…

0
  3. User  avatar
    164 XP

[quote]PS: Ik las ergens dat je ze in volgorde moet doen. Dus Octopus, Schip en Thailand. Maar weet dat niet, want heb het wel in volgorde gedaan.[/quote]

denk het wel..

kan je hoofdstukken selecteren dan als je hem uitgespeeld heb??

0
  4. User  avatar
    186 XP

@ !DM!

Geen idee, heb nog geen tijd gehad om het uit te spelen.
    Voor Master Treasure Hunter en Master Artifact Hunter tropies, hoop ik wel.

0
  5. User  avatar
    164 XP

ik heb ze alle drie op volgorde gedaan… en heb alle 4 de trophies….

0
  6. User  avatar
    5 XP

[quote]denk het wel..

kan je hoofdstukken selecteren dan als je hem uitgespeeld heb??[/quote]

ja, dat kan..
    als je em hebt uitgespeeld, komt er een trophy hunt optie beschikbaar.

het is wel gewoon handiger om het in volgorde te doen, je komt er toch langs 😉
    wel oke game voor trophies, makkelijkste platinum tot nu toe :mellow:

0
  7. User  avatar
    164 XP

[quote]ja, dat kan..
    als je em hebt uitgespeeld, komt er een trophy hunt optie beschikbaar.

het is wel gewoon handiger om het in volgorde te doen, je komt er toch langs 😉
    wel oke game voor trophies, makkelijkste platinum tot nu toe :mellow:[/quote]

ja ok maar als je de race trophies gaat doen??? race je dan niet diversen schatten voorbij???

0