het topic voor alles wat met de psp go te maken heeft.(net zoiets als het e3 topic alleen dan voor de pspe)
Wat vinden jullie bijv. van het uiterlijk etc.
ik vind hem er mooi uitzien en ga deze psp wss kopen
mijn vraag is alle games die in de toekomst uitkomen komen die ook gewoon in de ps store oftewel voor de pspgo ?

Ik vind hem lelijk. Heb een PSP 3000 en de oude ook , en haal hem dus niet in huis. De games die uitkomen komen toch ook voor de oude. Overigens wel nep dat 250 Dollar ook 250 Euro is. Het is omgerekend maar 175 Euro ofzo..
[quote] Overigens wel nep dat 250 Dollar ook 250 Euro is. Het is omgerekend maar 175 Euro ofzo..[/quote]
volgens mij is dit met alles overal en altijd al zo :wacko:
Maar zo moet je niet kijken, je moet kijken naar de waarde van het geld.
Doordat er weinig vraag is naar ameikaase dollar (slechte economie) daalt de waarde van deze munt eenheid.
Dat is hetzelfde als je bv in oekraine de PS3 voor € 399,00 te koop staat terwijl het gemiddeld gezinsinkomen daar op de € 800,00 ligt…
[quote]Maar zo moet je niet kijken, je moet kijken naar de waarde van het geld.
Doordat er weinig vraag is naar ameikaase dollar (slechte economie) daalt de waarde van deze munt eenheid.[/quote]
weet ik maar ik zeg alleen maar dat dat de realiteit is :shrug:
[quote]weet ik maar ik zeg alleen maar dat dat de realiteit is [/quote]
Maar wat er wordt weergegeven is onjuiste realiteit,
Als er voor de release geen PSN Cards zijn, koop ik hem niet ;). Anders koop ik de GO, aan Sony de keus 😉 . En ik dat er bij de release tenminste al vette games zijn zoals GT ;).
Hij is lelijk 😛
In het wit is ie wel mooi^^ Maar ik ga denk ik een Ipod touch kopen ipv een go want ik heb ook al een PSP phat^^ Die doet het nog goed:P
Ik ga de Go halen als de psn cards uitkomen of dat je met ideal kan betalen:P
Ik haal hem natuurlijk wel in het zwart, maar kun je door het downloaden van games niet makkelijk op internet zetten.
Zal wel een beveiliging op zitten maar dat word toch gehackt.
Owja ze moeten dan ook Gta VC in de store zetten die wil ik wel kunnen spelen.
ik ga hem misschien wel halen…
maar er gingen eerst geruchten dat hij touchscreen zou hebben,
maar heeft hij dit ook?
Nee helaas niet:P Maar ik zou voor de Ipod touch gaan^^ en die jailbreaken en dan erop gaan gamen:P^^
[quote]Maar zo moet je niet kijken, je moet kijken naar de waarde van het geld.
Doordat er weinig vraag is naar ameikaase dollar (slechte economie) daalt de waarde van deze munt eenheid.
Dat is hetzelfde als je bv in oekraine de PS3 voor € 399,00 te koop staat terwijl het gemiddeld gezinsinkomen daar op de € 800,00 ligt…[/quote]
jij legt wel goed uit waarom de dollar gedaalt is maar alsnog is het genaaid hoor. 😉
[quote]Ik vind hem lelijk. Heb een PSP 3000 en de oude ook , en haal hem dus niet in huis. De games die uitkomen komen toch ook voor de oude. Overigens wel nep dat 250 Dollar ook 250 Euro is. Het is omgerekend maar 175 Euro ofzo..[/quote]
Welkom in de elektronica-wereld, dit is al zo sinds de uitvinding van het stroom.
😛 idd^^ maar 250 is te duur! daar koop je een xbox voor! :o!
Sony moet dat wel met die psn cards komen, anders zullen de verkopen nogal tegen vallen.
Ik koop deze PSP niet, heb zelf de oude psp (op de dag van de release), daar game ik eigenlijk nooit meer op. Had ook gehoopt op een volledig nieuwe PSP.
Ik vind het design zeer vet maar totdat ik zag hoe klein hij was… Nah…op de foto’s leek hij veel groter:P
Vind hem nogal te klein.. Khou ’t wel bij mijn 3000… en vind 250 euro tog al te duur
[quote]Ik vind het design zeer vet maar totdat ik zag hoe klein hij was… Nah…op de foto’s leek hij veel groter:P
Vind hem nogal te klein.. Khou ’t wel bij mijn 3000… en vind 250 euro tog al te duur[/quote]
idd^^ Ik ga denk ik een DSI kopen of een Ipod touch^^
De thread is niks zonder fotos jongens…
http://news.ecoustics.com/bbs/messages/10381/571917.jpg
http://cache.gawker.com/assets/images/kotaku/2009/06/whitepsp.jpg
Oude versie..mischien een prototype model?
http://pspmedia.gamespy.com/psp/image/article/977/977653/psp-go-details-get-leaked-20090429042226402.jpg
http://www.itechnobuzz.com/wp-content/uploads/2008/08/new_psp.jpg
die laatste 2 foto’s zijn niet eens echt die zijn gefotoshopt
[quote]die laatste 2 foto’s zijn niet eens echt die zijn gefotoshopt[/quote]
ik zeg toch ook mischien of niet?
ik ga hem niet kopen want ik heb net een PSP 3000 en ik heb geen cc dus ik zou er dan geen games op kunnen krijgen
[quote]ik ga hem niet kopen want ik heb net een PSP 3000 en ik heb geen cc dus ik zou er dan geen games op kunnen krijgen[/quote]
Ombouwen xD
En waarom PSP 3000. Hoor daar veel bar verhalen over….
heb ik gekocht voor dat er ook maar geruchten waren over een nieuwe PSP 🙁
en hoezo veel bar verhalen ik vind hem geweldig 😀 , veel beter als de oudere PSP’s
Dat dat schermpje niet werkt of zo iets zeiden ze..?
Wat is er nou eigenlijk over het scherm van de GO bekend ?
het scherm werkt bij mij prima en ik kan ook duidelijk zien dat ze het hebben verbetert (mijn broertje heeft een 1000)
ik weet alleen dat het schermpje van de Go kleiner is 😛
[quote]heb ik gekocht voor dat er ook maar geruchten waren over een nieuwe PSP 🙁
[b]en hoezo veel bar verhalen[/b] ik vind hem geweldig 😀 , veel beter als de oudere PSP’s[/quote]
bij oudere games is het schermpje slechter dan bij de 2000
ik heb het weer ff voor je opgezocht 😛
[url]http://tweakers.net/nieuws/56341/gebruikers-bekritiseren-scherm-psp-3000.html[/url]
[quote]bij oudere games is het schermpje slechter dan bij de 2000
ik heb het weer ff voor je opgezocht 😛
[url]http://tweakers.net/nieuws/56341/gebruikers-bekritiseren-scherm-psp-3000.html[/url][/quote]dat hebben ze erom gedaan want ik ken iemand met een 2000 en ik wou testen of het ook echt beter was en het was veel beter :ranting: (de game was GTA vice city)
Schermpje van de pspgo is iets kleiner maar wel scherper en die interlace problemen hebben ze verholpen.
Ik had eerst echt de gedachte van; Jaaaa ik ga ‘m kopen!
Maar nu heb ik zoiets; Ja ik kan precies dezelfde games spelen op mn andere PSP dus vind het nogal geldverspilling.
[quote]Ik had eerst echt de gedachte van; Jaaaa ik ga ‘m kopen!
Maar nu heb ik zoiets; Ja ik kan precies dezelfde games spelen op mn andere PSP dus vind het nogal geldverspilling.[/quote]dat head ik ook maar toen ik hoorde van dat er geen umd’s in konden wou ik hem niet meer want ik wil een spel kunnen vasthouden en uitlenen
umd’s aan vrienden uitlenen ben ik lang geleden mee gestopt toen ze niet allemaal in goede staat terugkwamen :p ik vind het wel relax dat je naast je psp niks hoeft meenemen qua games/films aangezien je alles er al op hebt staan, als je het geheugen uitbreidt ben je wel even zoet 🙂
Ik kan hem mischien goedkoop krijgen via iemand die ik ken die bij play.com werkt die alles voor inkoopprijs meekrijgt 😉 Als ik weet wat de inkoopprijs is en dat niet te duur is regel ik der 1 voor mezelf 😀
Trouwens der is een nieuwe video verschenen op internet waarin john coller de PSPGo! Laat zien!
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=pr5Z6WFFvJM[/ame]
[quote]Ik kan hem mischien goedkoop krijgen via iemand die ik ken die bij play.com werkt die alles voor inkoopprijs meekrijgt 😉 Als ik weet wat de inkoopprijs is en dat niet te duur is regel ik der 1 voor mezelf 😀
Trouwens der is een nieuwe video verschenen op internet waarin john coller de PSPGo! Laat zien!
[url]http://www.youtube.com/watch?v=pr5Z6WFFvJM[/url][/quote]gaaf ik wil hem ook maar heb geen geld :boredom:
Er is nog tijd voor een vakantiebaantje, weekje werken en je kan de blits maken van je funky handheld 😉
[quote]Er is nog tijd voor een vakantiebaantje, weekje werken en je kan de blits maken van je funky handheld ;)[/quote] zoveel verdien je niet in een week en ik ben ook te lui om te werken
Ksnap dat probleem te lui zijn:P
Ik zit er wel over te denken mijn ps3 te verkopen en dan een pspgo te kopen,
weet iemand of er packs komen? bijv pspgo met lbp?:)
Ik zal wel dom zijn. MAAR BEN JE GEK GEWORDEN!!!!!!
[quote]Ik zit er wel over te denken mijn ps3 te verkopen en dan een pspgo te kopen,
weet iemand of er packs komen? bijv pspgo met lbp?:)[/quote]heb je je hoofd gestoten ofzo dat doe je toch niet :dizzy:
ik ga wel de GO halen als vervanging voor mijn Nintendo gameboy advace SP..xD *kuch*onding*kuch* maar dan ga ik mijn GO wel vaker gebruiken mijn GB gebuik ik alleen in de auto als we ver meoten rijden: bv: vakantie..:P
maar mijn PS3 blijft dan wel lekker op zijn plekke staan..:P hij zal voorlopig geen andere eigenaar vinden, waarschijnlijk alleen als er een eventuele PS4 komt..xD
[quote]heb je je hoofd gestoten ofzo dat doe je toch niet :dizzy:[/quote]
Nee heb mijn hoofd niet gestoten :p
Ik zit erover te denken omdat ik handhelds eigenlijk leuker vind, hoe raar dat misschien wel klinkt. En dat je geen umd’s hebt trekt mij wel heel erg want ik vind het fijn als je naast de psp zelf helemaal niks hoeft mee te nemen.
En als ik mijn ps3 verkoop heb ik weer mooi geld voor een psp. :$
Je kan ze toch ook prima naast elkaar gebruiken?
[quote]Je kan ze toch ook prima naast elkaar gebruiken?[/quote]Ja dat zou in principe kunnen, maar vind 250 euro wel veel om dat erbij te kopen.
1okt. heb ik de PSP GO , gelijk GT erbij, 50,- PSN card kopen heerlijk
@ Ruben-17: PS3 <-> PSP GO doe je toch niet
Als het scherm een goede anti kraslaag heeft dan neem ik hem denk ik wel 😉 Mijn D900i heeft echt een goede laag! Ik heb al een 1 jaar in mn broekzak mee enzo en er zit nog geen krasje op 😉 Op me PSP fat heb ik 3 jaar voorzichtig meegenomen in een hoejse enzo en daar zitten wel wat beschadigingen op 😉
[quote]Nee heb mijn hoofd niet gestoten :p
Ik zit erover te denken omdat ik handhelds eigenlijk leuker vind, hoe raar dat misschien wel klinkt. En dat je geen umd’s hebt trekt mij wel heel erg want ik vind het fijn als je naast de psp zelf helemaal niks hoeft mee te nemen.
En als ik mijn ps3 verkoop heb ik weer mooi geld voor een psp. :$[/quote]maar ps3 is DE gameconsole die ga je toch niet verkopen ??? :disgust1:
Ja maar ik denk toch dat ik handhelds leuker vind, en ik vind het ook leuk als ik games ook op andere plaatsen kan spelen dan thuis:) Nou ben ik ook geen hardcore gamer.. 😛
[quote]Ja maar ik denk toch dat ik handhelds leuker vind, en ik vind het ook leuk als ik games ook op andere plaatsen kan spelen dan thuis:) Nou ben ik ook geen hardcore gamer.. :P[/quote]
Kan toch 😉 Ik heb ook heeeeeel lang beter gevonden dan consoles…….. ik zat vaker op de gameboy als de gamcube en met de PSP zat ik ook vaker op de PSP dan op de PS2:$ Maarja Ps3 vindt ik toch wel stukken beter en ik heb al een PSP:mellow:
Tis maar waar je hem voor wilt gebruiken, als je een slonzige tv hebt en vaak op pad bent is een handheld misschien een betere keus.
Woot! heb hem net even gepreorderd:D
Met uiteraard een psn card van 50 euro!:P
Ik heb gelezen dat tussen 1 en 10 oktober Gran Turismo gratis is te downloaden voor de PSPgo. Aangezien ik al heel lang de GT serie volg overweeg ik em te gaan kopen in oktober!
Nog exact 2 weken, de spanning stijgt. Zag trouwens tussen de lijst Minis die uitkomt titels als Zombie Tycoon staan, geniaal!
ik wil psp go maar heb geen geld:(
[quote]ik wil psp go maar heb geen geld:([/quote]
Jammer..
Ik kreeg trouwens een emailtje van consoleshop.. De verwachte bezorging is uitgesteld naar 2 oktober.. :mellow: terwijl ze zeggen: op de release in huis..
Wat wordt trouwens jullie eerste game die je aanschaft nadat je GT bedwongen hebt?
Littlebigplanet of Motorstorm:)
ik houd niet zo van pre-orderen
dus ik ben vandaag gewoon naar de gamestore (e-plaza) geweest om te vragen of ze m op 1 oktober in huis hadden
en ze zeiden dat ze dat wss wel hadden
dus ik ga hem daar gewoon meteen op de release halen 🙂
[quote]ik houd niet zo van pre-orderen
dus ik ben vandaag gewoon naar de gamestore (e-plaza) geweest om te vragen of ze m op 1 oktober in huis hadden
en ze zeiden dat ze dat wss wel hadden
dus ik ga hem daar gewoon meteen op de release halen :)[/quote]
Doe ik ook altijd! Je hebt ook nog eens kans dat ze hem voor release al verkopen maar met consoles/handhalds is die kans heel klein :mellow: Maar ik koop geen Go! Ik koop lekker een Ipod touch^^ Waarom? Omdat ik nog een goed werkende PSP Phat heb 😀
[quote]Doe ik ook altijd! Je hebt ook nog eens kans dat ze hem voor release al verkopen maar met consoles/handhalds is die kans heel klein :mellow: Maar ik koop geen Go! Ik koop lekker een Ipod touch^^ Waarom? Omdat ik nog een goed werkende PSP Phat heb :D[/quote]
dat kan. je kan ook geen geld hebben zoals ik aangezien er deze maanden veel goeie games aankomen:P
Ik haal hem niet.
Mediamarkt krijgt btw tijdelijk geen PSP go.
Ter informatie voor wie dat handig vindt: [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=8Qqh1QRUA2E”]unboxing filmpje[/ame]
Wie heeft hem gekocht en wat vinden jullie ervan?
ik heb hem gekocht via videogamesplus.ca 183euro inc verzendkosten ik had hem binnen ong 4 dagen en kreeg en 2 game vouchers bij van Rockband unplugged en Patapon2
Ik had geen problemen met de douane
weet iemand over er nog applicatie’s komen ?
want sony heeft dat wel tenminste laten weten dat ze applicatie willen brengen maarja..-.-