Forum

Topic: VidZone wordt volgende week gelanceerd.

Anoniem's avatar

De wel bekende en jammer genoeg niet over gesproken service Vidzone zal volgende week gelanceerd worden. Al moet ik jullie niet al te blij maken, want Nederland zal er helaas niet bij zitten. De service word gelanceerd in root-Brittannië, Australië, Italië, Frankrijk, Spanje en Duitsland. De reden waarom het nog niet in Nederland uitkomt is dat ze de reclamestunt groots willen aanpakken. Al vind ik het zelf een stupide reden om iets te vertragen.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

9 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Weer zulke dingen niet in Nederland net als Ferrari Challenge Pack (heb ik niet, heb geen Ferrari Challenge maar het is voorbeeldje).

  2. 6677 XP
    Myx's avatar

    Weer zulke dingen niet in Nederland net als Ferrari Challenge Pack (heb ik niet, heb geen Ferrari Challenge maar het is voorbeeldje).

    Tja vind het mr dom, waarom wel duitsland en geen nederland zoveel verschil is er denk ik niet tussen die 2.

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    je kan hem straks downloaden vanuit de PlayStation Store, grote kans dat wij hem er ook gewoon uit kunnen plukken.

  4. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ik hoop het, kijk er namelijk erg naar uit.

  5. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Lijkt me wel geinig progammatje:P

  6. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    je kan hem straks downloaden vanuit de PlayStation Store, grote kans dat wij hem er ook gewoon uit kunnen plukken.

    Uit de US Store ja… Alleen ik hoop dat ze het niet zo gaan blocken zoals de Videostore:(

  7. 266 XP
    KiefDelicious's avatar

    wat denk je dat er straks gebeurt als die motion controller uitkomt, dan zijn wij de laatste! net als met de DUALshock3

  8. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    wat denk je dat er straks gebeurt als die motion controller uitkomt, dan zijn wij de laatste! net als met de DUALshock3

    Gewoon importeren, doe ik met het meeste. Ik had de dualshock 3 5 dagen na de launch in Japan al in huis. Dat was ruim 9 maanden voordat die in Nederland te koop was.

  9. 6677 XP
    Myx's avatar

    Ja maar het is gewoon een beetje dom dat ze dat de hele tijd doen 🙁