Ik heb die nieuwe trailer gezien van Gran Turismo 5, en gewoon… mijn mond viel open. Dat is toch niet normaal zo mooi als dat is? IK heb gelijk Gran Turismo 4 gepakt en ben opnieuw begonnen. Ik heb nu al 28% voltooid en ben nu bezig met de 24h op de Nurburgring.
Hebben jullie Gran Turismo 4 ook al uitgespeeld? Ik binnenkort wel:D
Topic: Gran Turismo 5 bijna uit?
05 juni 2009om 10:38

Ik zat zelf te denken om een xbox te kopen voor forza maar nu dit gezien te hebben 🙂 .
Ben weer aardig wat prologue aan het doen. heb ook een nieuw stuurtje namelijk logitech driving force gt en hij is helemaal zijn 80 euro waard. Maar me vorige racestuur g25 was toch wel wat beter. Maar dat was ook wel in de prijs te zien
heb ik een linkje gemist naar het filmpje??? ff zoeken… ben er benieuwd naar… laat maar komen GT5… 😛
duurt nog een jaar…hier kwamen ze vorig jaar ook mee.
Er is gezegd dat hij ieder moment gereleased kan worden!!
Gran Turismo is voor grotendeels klaar, ze zijn nu alles aan het mooie maken ik gok dat die in december 2009 komt.
als hij in december 2009 uitkwam hadden ze dat wel gezegd op de e3..denk je niet??
q2/3 2010 denk ik.
[quote]als hij in december 2009 uitkwam hadden ze dat wel gezegd op de e3..denk je niet??
q2/3 2010 denk ik.[/quote]
Op de E3 is gezegt ieder moment:P maar ze waren eerst bezig met de PSP versie:rofl1:
[quote]Op de E3 is gezegt ieder moment:P maar ze waren eerst bezig met de PSP versie:rofl1:[/quote]
hij kan ieder moment uitkomen maar ze wilen hem eerst perfect maken..als hij in december uitkwam hadden ze dat wel gezegd, waarom zouden ze geen release date geven dan?????????
Ik kan echt niet wachten op deze titel.. de titel van het PS3 tijdperk:P
[quote]Ik kan echt niet wachten op deze titel.. de titel van het PS3 tijdperk:P[/quote]
ik ook niet,:wacko:
normaal hou ik niet zo van legaal racen op circuits maar deze game is gewoon te gek :yahoo:
[quote]als hij in december 2009 uitkwam hadden ze dat wel gezegd op de e3..denk je niet??
q2/3 2010 denk ik.[/quote]
Hier ga ik helemaal niet op in. Dat hij ieder moment uit kan komen zegt niks. Dat betekent dat hij ook over 95023894029 jaar pas uit kan komen.
Als de volgend jaar uit komt vind ik al knap:(
Want sony is goed met uitstellen 🙂
[quote]Hier ga ik helemaal niet op in. Dat hij ieder moment uit kan komen zegt niks. Dat betekent dat hij ook over 95023894029 jaar pas uit kan komen.[/quote]
1.je gaat er toch op in.
2.dit is mijn voorspelling, mag ik ook een mening hebben?
[quote]1.je gaat er toch op in.
2.dit is mijn voorspelling, mag ik ook een mening hebben?[/quote]
+1 voor Callme.
ONTOPIC: Ik wil ‘m misschien ook wel hebben ondanks dat ik niet van racespellen hou. Is namelijk wel leuk voor in m’n collectie.
ik heb echt ontzettend veel zin in gt , maar heb het idee dat het nog lang duurt voordat hij uitkomt
al dat wachten
begin stillaan te twijfelen wat ik nu nog moet gaan geloven
we zien wel
[quote]1.je gaat er toch op in.
2.dit is mijn voorspelling, mag ik ook een mening hebben?[/quote]
Verkeerde quote.
ik zie op de ene site dat hij volgend jaar pas uit komt en op de ander over 2 maanden al
[quote]ik zie op de ene site dat hij volgend jaar pas uit komt en op de ander over 2 maanden al[/quote]
Op PLay.com komt hij 27 September uit:)
[quote]+1 voor Callme.
ONTOPIC: Ik wil ‘m misschien ook wel hebben ondanks dat ik niet van racespellen hou. Is namelijk wel leuk voor in m’n collectie.[/quote]
staat de kleurstelling op de rand van het hoesje mooi bij de rest van je games?xD
Mij lijkt het ook wel vet. Lange speelduur. Ik heb gran turismo 4, gespeeld op de ps2. Die was ook wel vet. Je begint met een krakke auto en dan moet je heel veel races winnen om genoeg geld te krijgen. Eindelijk na lang sparen had ik eindelijk die mooie Subaru Impreza…… damm wat een fijn gevoel was dat.
[quote]Mij lijkt het ook wel vet. Lange speelduur. Ik heb gran turismo 4, gespeeld op de ps2. Die was ook wel vet. Je begint met een krakke auto en dan moet je heel veel races winnen om genoeg geld te krijgen. Eindelijk na lang sparen had ik eindelijk die mooie Subaru Impreza…… damm wat een fijn gevoel was dat.[/quote]
Ik ken dat ook. Je moet ook eerst je rijbewijs halen en dat was ook zo grappig. En met GT5 kunnen vele makers nog wat leren. De psp versie krijgt 800 AUTO’S. Wat zal de PS3 dan wel niet hebben. GT5 gaat je de beste race-ervaring geven met veel variatie zoals Rally en Nascar (nog meer uren spelplezier). Als je prologue zou vergelijken met GT5 en dan is er een reuze gat. prologue was niets anders als een te kleine demo.
Vet, als ik die heb….. voorlopig geen nieuwe game hale nie!
Ik hoop wel dat ie niet te ‘klinisch’ wordt.. Als mijn auto vuil is moet ie ook in de filmpjes vuil zijn:P en de geluiden moeten echt realistisch zijn, want toen ik op gameville een mazda hoorde leek dat net een stofzuiger! (geen open deur intrappe jongensxD)
Ik verwacht die titel dit jaar nog wel. Als yamauchi nu eens een release opgeeft….:|