De E3 is inmiddels afgelopen en ik dacht dat er tijdens de E3 nieuwe firmware zou komen?
Weet iemand hier iets van….
Topic: Nieuwe firmware tijdens E3?
05 juni 2009om 11:24
De E3 is inmiddels afgelopen en ik dacht dat er tijdens de E3 nieuwe firmware zou komen?
Weet iemand hier iets van….
Dat hadden veel mensen verwacht, het was niets meer dan een gerucht.
Als er iets bekend was stond het al lang op de FP
ach je hoort zo vaak van die geruchten… ik heb geduld en zie wel wanneer er weer een update is…
Wel jammer, verheugde me er wel op.
en hopelijk komen ze dan niet met weer allemaal nieuwe dingen waar je niks aan hebt (Behalve dan Voicechat). Laat ze eerst maar eens zorgen dat het XMB geoptimaliseerd wordt! ik vind het nog steeds te gek voor woorden dat zo’n krachtige machine als de PS3, zo lang doet over een paar icoontjes laden als men in de game terug gaat naar de XMB. om maar niet te spreken over de tijd die het in beslag neemt als je je trophy’s wilt bekijken tijdens de game.
[quote]en hopelijk komen ze dan niet met weer allemaal nieuwe dingen waar je niks aan hebt (Behalve dan Voicechat). Laat ze eerst maar eens zorgen dat het XMB geoptimaliseerd wordt! ik vind het nog steeds te gek voor woorden dat zo’n krachtige machine als de PS3, zo lang doet over een paar icoontjes laden als men in de game terug gaat naar de XMB. om maar niet te spreken over de tijd die het in beslag neemt als je je trophy’s wilt bekijken tijdens de game.[/quote]
vind ik ook en ze moeten veel meer functies toevoegen :wizard:
Dat licht aan de game zelf hoe snel hij het XMB laad……… Funcies vindt ik wel goed zo:P Wat had je er nogmeer bij gewild dan?
[quote]Dat licht aan de game zelf hoe snel hij het XMB laad……… Funcies vindt ik wel goed zo:P Wat had je er nogmeer bij gewild dan?[/quote]
-Ingame browser
-Ingame Foto’s bekijken
-Ingame Muziek luisteren (via het XMB, en dus niet via sommige ondersteunende games)
-Ingame voice chat (ook al spelen die andere mensen op dat moment een andere game)
-Barbeque, heb mn speklapje al bovenop gelegd, maar daar word ie niet door gebraden. >.< Ik wil ook zo'n klep erin. :rofl: Vergeet niet dat de XMB nog steeds in de beta fase zit. 😉 Dat is al sinds we em hebben lol.. Net zoals Home.. Ze maken overal een beta van omdat ze het blijven veranderen. Zo ''kan'' het nooit af.
[quote]-Ingame browser
-Ingame Foto’s bekijken
[b]-Ingame Muziek luisteren (via het XMB, en dus niet via sommige ondersteunende games)[/b]
-Ingame voice chat (ook al spelen die andere mensen op dat moment een andere game)
[/quote]
Microsoft heeft patent daar patent op:p Ingame muziek:p En wat heb je aan foto’s onder het spelen? In-game browser kan opzich wel relaxed zijn:P Maar dat lijkt me iritant om te switchen tussen die dingen:P
[quote]-Ingame browser
-Ingame Foto’s bekijken
-Ingame Muziek luisteren (via het XMB, en dus niet via sommige ondersteunende games)
-Barbeque, heb mn speklapje al bovenop gelegd, maar daar word ie niet door gebraden. >.< Ik wil ook zo'n klep erin. :rofl: Vergeet niet dat de XMB nog steeds in de beta fase zit. 😉 Dat is al sinds we em hebben lol.. Net zoals Home.. Ze maken overal een beta van omdat ze het blijven veranderen. Zo ''kan'' het nooit af.[/quote] Ben ik het wel met je eens jha. En het is tog slim dat ze overal een beta van maken..? Kunnen mensen niet zeuren als iets niet af is haha:P Ik denk dat ze het niet op de E3 hebben gezegt om nog iets over te houden voor de volgende die komt:P Leipsich of zo 😛 Want anders zijn ze daar met zo weinig:P En ik wil ook wel is muziek kunnen verzenden :O
Kijk deze shit is nou iets waar je wat aan hebt..
Zou wel leuk zijn als het er komt…
Peace….
PATENT MICROSOFT Arghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( muziek verzenden kan wel handig zijn:P En wat dacht je van video’s afspelen in-game? Dan zet je gewoon een paar clips aan tijdens het spelen ^^