hee iedereen, 🙂
iedereen weet inmiddels dat de PSP Go is onhult en nu was ik benieuwd wat jullie het liefst hebben want ik heb een PSP 3000 en die hou ik gewoon want ik vind €250,00 veel geld :wacko:
dus hoe denken jullie erover ???
hee iedereen, 🙂
iedereen weet inmiddels dat de PSP Go is onhult en nu was ik benieuwd wat jullie het liefst hebben want ik heb een PSP 3000 en die hou ik gewoon want ik vind €250,00 veel geld :wacko:
dus hoe denken jullie erover ???
Kheb toch leiver UMD’s… Of Sony brengt PSN Cards uit maar dat gaat neit gebeuren… Want ik zou niet weten hoe ik zal moeten betalen via het PSN aangezien ik geen creditcard heb… Beetje lame dat ze daar weer geen oplossing voor vinden voor de mensen die graag een PSP Go willen zonder creditcard:S
En kheb zelf een 3000 dusja:P
Vind de nieuwe psp maar lelijk dus doe mij maar de 3000 😛
Ipod touch! FTW!!!:D:D
[quote]Ipod touch! FTW!!!:D:D[/quote]
Omdat je die zo kan jailbreaken xD en dan alle games er illegaal op spelen zeker?:prop: xD
[quote]Omdat je die zo kan jailbreaken xD en dan alle games er illegaal op spelen zeker?:prop: xD[/quote]
Kan met me PSP ook:P Maar zoals je leest heb ik al een PSP en hoef ik geen nieuwe:yay:
Liever UMD’s en de PSP Go! 😀 xD
psp go……
[url]http://www.gametrailers.com/video/e3-09-sony/51183[/url]
[url]http://www.gametrailers.com/video/e3-09-psp-go/51185[/url]
Go vindt ik een beetje teveel geld voor wat hij kan vergeleken met mijn phat……… Dus neem ik geen Go! En ook geen 3000:P Ik ga lekker Quake op me Ipod touc doen^^ (als ik hem heb xD)
Ik dacht dat dit topic ging over de PSP GO / PSP3000, en niet over jouw Ipod…
Ontopic:
Van wat ik heb begrepen tijdens de persconferentie zijn de PSP go en de PSP 3000 gelijk van elkaar, behalve het verschil tussen UMD’s en PSN downloads.
Ook las ik ergens dat het beeld van de GO iets kleiner zou zijn. :O
Ikzelf heb geen PSP, omdat ik die 2e analoge stick gewoon niet kan missen..
Mij lijkt het dan ook echt totaal niet makkelijk spelen met maar één analoge stick.
Heb welles op de PSP van een vriend gespeeld.
Ook had ik wel verwacht dat in de PSP GO een ingebouwde camera zou zitten, aangezien je die appart kunt kopen voor de 3000, maar ook dat ontbreekt helaas.
Dus er zijn maar weinig voor- en na-delen.
De keus is aan jouw. ^^
[quote]Ik dacht dat dit topic ging over de PSP GO / PSP3000, en niet over jouw Ipod…
tis een enquete en ik zei anders namelijk: Ipod touch en ik gaf een rede waarom:P Dus dit topic gaat niet over PSP’s :yay:
[quote][quote]Ik dacht dat dit topic ging over de PSP GO / PSP3000, en niet over jouw Ipod…
tis een enquete en ik zei anders namelijk: Ipod touch en ik gaf een rede waarom:P Dus dit topic gaat niet over PSP’s :yay:[/quote]
Dit topic gaat wel over psp’s, kijk maar eens naar de titel…
Mja, Ik zou even afwachten of de Psp Go veel bijzonders biedt en of het een grote vooruitgang is, maar op dit moment neig ik gewoon naar de 3000. Vind overigens het design van de Psp Go totaal niet mooi. Het nu een Psp Slim & Lite en die ga ik voorlopig nog niet vervangen 🙂
[quote][quote]
Dit topic gaat wel over psp’s, kijk maar eens naar de titel…
Mja, Ik zou even afwachten of de Psp Go veel bijzonders biedt en of het een grote vooruitgang is, maar op dit moment neig ik gewoon naar de 3000. Vind overigens het design van de Psp Go totaal niet mooi. Het nu een Psp Slim & Lite en die ga ik voorlopig nog niet vervangen :)[/quote]
Eeeehh….?
Ik zei toch ook niet dat het niet over psp’s ging? xD
Ik zei dat het niet over Ipod’s ging lol… Maar datis mij al uitgelegd waarom.
En ik snap het inmiddels. 😉
On-topic blijven jongens
Neem misschien een PSP Go erbij, heb al een PSP fat, hou ik die hier voor als vrienden langskomen, lekker tegen elkaar gamen..
PSP Go lijkt me wat makkelijker mee te nemen en ik gebruik mijn PSP nu ook vaak als MP3 speler, dan mag het wel iets kleiner 😀
[quote]heb al een PSP fat[/quote]
wtf is een PSP fat ??? :shrug:
De 1e serie van psp’s waren dikker als die van nu, psp fat 😉
Dats die hele dikke PSP! Vindt hem echt te groot als Mp3 speler :s KSpeel er alleen games op^^ Anyway geen 3000 of een GO voor mij^^
Waarom een smilie bij je eigen keuze in de enquete:P.. anyway.. ik vind die PSP Go heel dik.. daar stem ik dus op:)
vind ik gewoon leuk 😛
ipod touch valt wel erg mee qua gamen. Maar als ik zou moeten kiezen koos ik de 3000 ik ben gewoon een beetje old skool gamer en het is mogelijk om meeste oude games te draaien op de psp 🙂 Weliswaar niet op de 3000 maar dat komt nog wel
PSP-3000. Mogelijk voor homebrew : D
[quote]PSP-3000. Mogelijk voor homebrew : D[/quote]
ga je hem dan hacken ofzo ????