hee iedereen,:)
ik ben benieuwd wat jullie een betere handheld vinden van nintendo dus stem een laat een berichtje 8ter waarom:rofl:
hee iedereen,:)
ik ben benieuwd wat jullie een betere handheld vinden van nintendo dus stem een laat een berichtje 8ter waarom:rofl:
Lijkt me logish, DSi heeft nu meer opties + cameras xD
DSI. Meer opties:) En net zo makkelijk te hacken 🙂
DSI: omdat ie meer functies heeft:P Maar ik vindt de oude DS wel mooier^^
[quote]Lijkt me logish, DSi heeft nu meer opties + cameras xD[/quote]
Inderdaad. xD
Definitief de Nintendo DS. Hoef ik geen seconde over na te denken. Meer opties hoeft niet beter te betekenen. En de DS Lite is niet mooi. De DSi is lang niet zo mooi als de NDS, maar wel beter dan de DSi.
DSi, grotere schermen 🙂
[quote]DSi, grotere schermen :)[/quote]
geef je groot gelijk :prop:
Alle DS’e zijn gay. Geen leuke games…
[quote]Alle DS’e zijn gay. Geen leuke games…[/quote]
heb je gelijk in maar het is toch wel leuk om eens een keer te doen ^^
Ik vind wel dat de DS een groot aanbod aan Rpg games heeft. De rest is wel kut vooral wat je in de winkels ziet liggen. Mijn paarde blablabla en andere onzin games. Maar ik zou voor de Lite gaan, want DSi ondersteunt geen gba catridges en ds is gewoon lelijk.
Ik zou voor de DS of DS Lite gaan. De DSi vindt ik wel de mooiste, maar heeft geen ondersteuning voor GBA cartridges :(. Ik zelf heb een DS ;). Maar bij de DS Lite steekt de cartridge heel lelijk uit :(. Dus ik stem niks, want het is te lastig xD.
None of the above, DS is egt een girlie game ding..
me chickie heb er ook een, tot nu toe zijn er 2 strakke games voor da ding.
assassins creed en china town wars…
doe mij maar een PSP….
Peace…….
Theoretisch is de DSi of course beter maar als ik eerlijk ben en zou moeten kiezen welke je moet kopen zal ik geen vd 3 kopen:P
Ik had een DS, de dikke versie, maar na een week vond ik het niks, heb het nog voor 100 euro in der tijd kunnen verkopen 😉 daarna maar een psp gekocht, beviel me veel beter. 🙂
DSlite natuurlijk! Die is mooier dan de gewone DS, kleiner en heeft een beter (blacklight) scherm!
De DSi oogt echt minder mooi door die cameraatjes, trouwens wat voor nut hebben die cameraatjes eigenlijk? BOOOOORING!!! DSlite rules!!!
[quote]DSlite natuurlijk! Die is mooier dan de gewone DS, kleiner en heeft een beter (blacklight) scherm!
De DSi oogt echt minder mooi door die cameraatjes, trouwens wat voor nut hebben die cameraatjes eigenlijk? BOOOOORING!!! DSlite rules!!![/quote]geef je groot gelijk:rofl:
Koos ook voor de dslite, is nu eenmaal beter dan de gewone ds. Maar die camera’d bij dsi zijn waardeloos denk ik..
[quote]Koos ook voor de dslite, is nu eenmaal beter dan de gewone ds. Maar die camera’d bij dsi zijn waardeloos denk ik..[/quote]
Je kan er grappige dingen mee doen hoor je kan foto’s verdraaien enzo en nog best wel goede kwaliteit ook! Me broertje heeft een DSI daarom weet ik het 😉 Maar de DSI heeft alleen geen gameboy ingang……. dat is weer een nadeel, want me broertje had guitar hero gekocht en dat gitaar ding moest je aansluiten op de gameboy ingang :sorry:
[quote]Je kan er grappige dingen mee doen hoor je kan foto’s verdraaien enzo en nog best wel goede kwaliteit ook! Me broertje heeft een DSI daarom weet ik het 😉 Maar de DSI heeft alleen geen gameboy ingang……. dat is weer een nadeel, want me broertje had guitar hero gekocht en dat gitaar ding moest je aansluiten op de gameboy ingang :sorry:[/quote]dat is wel balen heb je een leuk spel kun je hem niet spelen op je nieuwste handheld:dizzy:
[quote]Definitief de Nintendo DS. Hoef ik geen seconde over na te denken. Meer opties hoeft niet beter te betekenen. En de DS Lite is niet mooi. De [b]DSi is lang niet zo mooi [/b]als de NDS, maar [b]wel beter dan de DSi[/b].[/quote]
klopt niet helemaal..xD
ds lite past in je broekzak EN heeft GBA slot
liefst de originele DS, vind ik het best in de hand liggen enz.