Topic: Kopen van een Xbox

06 juni 2009om 18:28

Ik zou heel graag de Xbox als 2e console er bij willen( Next gen).
Maar wat is nou precies het verschil tussen al die dingen ?
Want ik wil wel goed ding hebben. Maar de prijs zo min mogelijk!
Dus kan iemand mij het verschil uit leggen 🙂

46 reacties

1. User  avatar
    1755 XP

Hmmm, looks who’s back, vinniee 😛

– Xbox is hackbaar -> minder exclusives, maar mss nu meer aangezien microsoft alles overkoopt.
    – Controller is lastig, hangt wat je gewoon bent, het werkt met batterijen -> minpunt.
    – Xbox heeft wel een goede achievement systeem -> pluspunt
    – Het is wel goedkoop, maar heeft geen blu-ray, wat de toekomst wordt -> minpunt

Hier heb je al wat 😀

0
  2. User  avatar
    3650 XP

[quote]Hmmm, looks who’s back, vinniee 😛

– Xbox is hackbaar -> minder exclusives, maar mss nu meer aangezien microsoft alles overkoopt.
    – Controller is lastig, hangt wat je gewoon bent, het werkt met batterijen -> minpunt.
    – Xbox heeft wel een goede achievement systeem -> pluspunt
    – Het is wel goedkoop, maar heeft geen blu-ray, wat de toekomst wordt -> minpunt

Hier heb je al wat :D[/quote]

Klopt I’m back 🙂

– Is Plus punt kost me minder:P
    – Ag dat is ff wennen:P
    – Klopt 🙂
    – Ik heb PS3 dus Blu0ray heb ik al:)

Maar wat is dan verschil tussen alle versies ?

0
  3. User  avatar
    2449 XP

Er zijn geen verschillen tussen de games… Misschien echt eeen heeel klein beetje in de graphics.
    En soms ook nog met exclusiviteit van verscheidene DLC, zoals bij Fallout 3 en GTA IV;)
    Enige voordeel van een XBOX 360 zijn de prijs, Gears 2, en je kan hem ombouwen xD
    Als ik jou was zal ik je geld sparen en wachten voor een volgende XBOX… Of gewoon veel PS3 games halen, want dit jaar kome veel mooie games uit voor de PS3!

0
  4. User  avatar
    3650 XP

Ik bedoel jongens tussen de Elite (300 euro)
    En die van 150 …..

0
  5. User  avatar
    1191 XP

Duhhh…

Grotere harde schijfxD!

0
  6. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ik bedoel jongens tussen de Elite (300 euro)
    En die van 150 …..[/quote]

Een beetje, me broertje gaat er een halen dus drm weet ik dat, de elite heeft een standaard hdd en de arcade niet, de elite heeft een hdmi poort (wat bij de xbox eigenlijk geen flikker uitmaakt) en de arcade denk ik nu ook.

0
  7. User  avatar
    653 XP

jij was tog geband vinnie? Maar op Xbox heb je geen blue ray. Plus betalen voor online xbox live

0
  8. User  avatar
    3650 XP

[quote]jij [b]was[/b] tog geband vinnie? Maar op Xbox heb je geen blue ray. Plus betalen voor online xbox live[/quote]

Klopt 🙂

Ik game tog niet online want krijg ik ban want laat ombouwen.

Dus Ik kan gewoon arcade kopen …?
    Want heb Externe HDD werkt dat dan ook …

0
  9. User  avatar
    3388 XP

[quote]Klopt 🙂

Ik game tog niet online want krijg ik ban want laat ombouwen.

Dus Ik kan gewoon arcade kopen …?
    Want heb Externe HDD werkt dat dan ook …[/quote]

Ik dacht dat je gewoon online kon! Dat zeiden ze wel bij GameKings een keer toen ze het over piraterij hadden……..:$

0
  10. User  avatar
    3650 XP

[quote]Ik dacht dat je gewoon online kon! Dat zeiden ze wel bij GameKings een keer toen ze het over piraterij hadden……..:$[/quote]

Jha kan ook gewoon online 🙂

Maar als ze je pakken heb je ban 🙂

0
  11. User  avatar
    3388 XP

[quote]Jha kan ook gewoon online 🙂

Maar als ze je pakken heb je ban :)[/quote]

Dan kan je iedere maand een losse kaart kopen voor online:P dan kan je toch online en kijken hoe lang je dat volhoud:P En hoe willen ze dat zien of je Xbox omgebouwd is? komen ze langs je huis ofzo? xD

0
  12. User  avatar
    3650 XP

Neej weet niet. Maar kunnen ze wel zien 🙂

0
  13. User  avatar
    3388 XP

Gaar! Dan neem ik denk ik geen Xdoos:P Ik wacht dan wel op de volgende ^^

0
  14. User  avatar
    3650 XP

[quote]Gaar! Dan neem ik denk ik geen Xdoos:P Ik wacht dan wel op de volgende ^^[/quote]

Zelfde me PSP hoor 😛

Mara ik wil Xdoos om:

Downloaden
    GoW
    Hallo xD
    Dan bewegen :O
    Wil meer consoles in huisxD

0
  15. User  avatar
    216 XP

[quote]Dan kan je iedere maand een losse kaart kopen voor online:P dan kan je toch online en kijken hoe lang je dat volhoud:P En hoe willen ze dat zien of je Xbox omgebouwd is? komen ze langs je huis ofzo? xD[/quote]

Bij microsoft hebben ze speciale systemen die ontdekken of je met een kopie spel online speelt. Dit gebeurt via computers. Mijn neef had dit verteld, hij werkt nl bij microsoft.

0
  16. User  avatar
    2449 XP

Dan bewegne??:mellow:
    Bedoel je Project NATAL?:P

0
  17. User  avatar
    3650 XP

Jha dat bedoel ik idd 🙂

0
  18. User  avatar
    3343 XP

Dat Achievement systeem werkt juist slecht vergeleken met Sony PS3 Trophies. Omdat je 14000 kan hebben maar slecht kan zien of je 1000 hebt van bijvoobeeld Call of Duty World at War of van Burnout Paradise.

0
  19. User  avatar
    1536 XP

[quote]Jha kan ook gewoon online 🙂

Maar als ze je pakken heb je ban :)[/quote]
    Komen ze toch zelden achter. Een vriend speelt al sinds het kan online op een omgebouwde xbox. Of hij heeft gewoon stom geluk.

0
  20. User  avatar
    3650 XP

Stom geluk denk ik. Ken er namelijk zat die thuis met een ban zitten xD

0
  21. User  avatar
    1536 XP

Je kan ook gewoon voor 18 euro dan voor een half jaar kopen. Om die 18 euro dan erg te vinen :p.

0
  22. User  avatar
    237 XP

Als je al een ps3 hebt gewoon een arcade kopen, en ombouwen, hacken wat dan ook. Ik heb er ook wel eens aan gedacht. want 9 van de 10 spellen zijn net zo goed op beide consoles.

Ik heb een ps3 gekocht vanwege gratis netwerk. Maar dat maakt voor jou niet uit. 150 euro zijn 4 of 5, 6 som 7 spellen uit engeland over laten komen. Ik heb net lbp gekocht op amazon voor 19 euro incl verzenden en nieuw. Hele nieuwe spellen zijn 40 euro.

Reken maar uit of het haalbaar is.

0
  23. User  avatar
    1512 XP

vinnie ben je ziek of zo ????:wacko2:

waarom wil je de wapens van de vijand hebben :disgust1:

0
  24. User  avatar
    237 XP

Waarschijnlijk omdat je voor veel mider geld nagenoeg hetzelfde hebt. Oh ja maar jullie hier zijn allemaal tegen downloaden en kopieren. Hij heeft al een ps3 dus daar kan hij de exclusives op spelen. Alle overige spellen voor nop. De enige vijand is je portemonnee.

0
  25. User  avatar
    3650 XP

[quote]Waarschijnlijk omdat je voor veel mider geld nagenoeg hetzelfde hebt. Oh ja maar jullie hier zijn allemaal tegen downloaden en kopieren. Hij heeft al een ps3 dus daar kan hij de exclusives op spelen. Alle overige spellen voor nop. De enige vijand is je portemonnee.[/quote]

Zo is het 🙂
    En ook nog ff de exclusieven van hun mee jatten xD

0
  26. User  avatar
    863 XP

Of je koopt een Wii. Helemaal een andere game-ervaring.

De ene dag InFamous en de andere dag Mario.

0
  27. User  avatar
    915 XP

ligt eraan hoeveel games je wilt downloaden, en of je ze wil branden ofzo ik weetniet precies hoe dat werkt..maar als je ze direct op de hdd zet heb je best veel ruimte nodig toch

0
  28. User  avatar
    863 XP

Volgens mij brand je ze.

0
  29. User  avatar
    2574 XP

en als je bann heb hoe krijg je die dan weer opgeheven ?

ik wil ook een 😛
    project natal ftw
    splinte cell exclusief 😛

0
  30. User  avatar
    6621 XP

[quote]en als je bann heb hoe krijg je die dan weer opgeheven ?

ik wil ook een 😛
    project natal ftw
    splinte cell exclusief :P[/quote]

Niet, nieuwe xbox kopen. maar me broertje gaat xbox kopen dus ik hoef niks te doen 😀 Strax lekker GoW 2 enzo 😀

0
  31. User  avatar
    1536 XP

[quote]ligt eraan hoeveel games je wilt downloaden, en of je ze wil branden ofzo ik weetniet precies hoe dat werkt..maar als je ze direct op de hdd zet heb je best veel ruimte nodig toch[/quote]
    Je brand ze.

Het is trouwens wel mogelijk volgensmij. [url=http://www.pakgamers.com/forums/xbox-hardware-faq-guides/8054-big-one-unban-yourself-live.html]Klik[/url]. Er was ook nog iets met een chip volgensmij. Er zijn verschillende manieren voor. Zoek maar eens op google[b].com[/b] naar “Unban Xbox Live” (zonder haakjes).

0
  32. User  avatar
    2574 XP

[quote]Je brand ze.

Het is trouwens wel mogelijk volgensmij. [url=http://www.pakgamers.com/forums/xbox-hardware-faq-guides/8054-big-one-unban-yourself-live.html]Klik[/url]. Er was ook nog iets met een chip volgensmij. Er zijn verschillende manieren voor. Zoek maar eens op google[b].com[/b] naar “Unban Xbox Live” (zonder haakjes).[/quote]
    hmm dan tog maar niet ombouwen maar dan word het heel wat minder aantrekkelijk :prop:

0
  33. User  avatar
    1536 XP

Gewoon niet online :P. Of wel online en die 18 euro voor lief nemen als ze je vinden.

0
  34. User  avatar
    1512 XP

XDoos heeft leukem dingen zoals project Natal maar ik weiger nogsteeds de wapens van de vijand te kopen

0
  35. User  avatar
    502 XP

Xbox zn HDD kan je niet vervangen, Online kost geld, geen draadloos internet (dan moet je z’on ding erbij kopen).. PS3 is way better, maar je kan Xbox ombouwen. Daarom heb ik ook beide..

0
  36. User  avatar
    446 XP

[quote]en als je bann heb hoe krijg je die dan weer opgeheven ?

ik wil ook een 😛
    project natal ftw
    splinte cell exclusief :P[/quote]

een ban bij de xbox word niet opgeheven je moet dan een andere xbox halen.

Ik zat er ook aan te denken na de microsoft persconferentie want forza en splintercell worden wel echt vet, alleen er komen eind dit jaar zoveel vette spellen: cod mf2, uncharted2, MAG, operation flashpoint dragon rising die ik allemaal graag online wil doen en dat doe ik het liefst op psn omdat ik daar al mensen ken waar het leuk is om mee te spelen. Ik gebruik het geld dus om deze spellen allemaal te halen ipv 360. Lijkt me ook niet echt handig dat je dan natuurlijk geen garantie meer hebt wat met de groot aantal kapotte 360’s ook niet echt handig is.

0
  37. User  avatar
    1512 XP

wat een dom topic Xdoos is gewoon vreselijk 😛 (op project Natal na dan)

0
  38. User  avatar
    3650 XP

Tog wil ik er 1 kopen 🙂

0
  39. User  avatar
    1983 XP

PRoject NAtal werkt niet eens, althans milo werkt niet. Dat ding begrijpt niet wat je zegt, check deze link : [url=http://www.9lives.be/gamepublishers/microsoft/nieuws/eindredacteur-gametrailers-twijfelt-aan-echtheid-milo]http://www.9lives.be/gamepublishers/microsoft/nieuws/eindredacteur-gametrailers-twijfelt-aan-echtheid-milo[/url]

0
  40. User  avatar
    3388 XP

Zo perfect als in het filmpje gaat het natuurlijk niet werken……… Maarja tzou wel stoer zijn! 😀

0
  41. User  avatar
    915 XP

Ik heb inmiddels de xbox al een week, ben er tot nu toe zeer tevreden over, heb hem laten ombouwen zodat ik back-ups van me discs kan maken aangezien de xbox wel eens de cd’s bekrasts..en dat is ook de enige reden dat ik hem heb laten ombouwen 😉

0
  42. User  avatar
    151 XP

……………………………

0
  43. User  avatar
    915 XP

[quote]……………………………[/quote]

jij bent zielig!!

0
  44. User  avatar
    433 XP

ik kijk wel want ik heb een xdoos gewonnen met de actie van pepsie:P

0
  45. User  avatar
    1512 XP

[quote]Dat Achievement systeem werkt juist slecht vergeleken met Sony PS3 Trophies. Omdat je 14000 kan hebben maar slecht kan zien of je 1000 hebt van bijvoobeeld Call of Duty World at War of van Burnout Paradise.[/quote]ja en je kunt niet goed zijn als je bijvoorbeeld 1000 archievments hebt of je heel veel makkelijke of een paar moeilijke hebt gehaald

P.S. het werk best wel goed maar dat mag ook wel want je moet er voor betalen

0
  46. User  avatar
    135 XP

spellen bijv. modern warfare 2 kun je voor xbox en ps3 krijgen maar ps3 blijft mooier

0