Topic: Welk muziekinstrument bespeel jij?

07 juni 2009om 15:46

Ik ben wel benieuwd wat voor muziekinstrument(en) de mensen op PS3-Sense bespelen. Ikzelf bespeel geen instrument maar ik zal wel graag willen leren piano spelen.
Het kan ook zijn dat je verscheidene programma’s gebruikt voor op de PC om muziek te ontwikkelen. Ikzelf werk op de PC met [url=”http://flstudio.image-line.com/”]FL[/url]als hobby.
Dus post hier welk muziekinstrument je bespeeld! Of welke je graag zou willen leren, of welke programma’s je gebruikt kan uiteraard natuurlijk ook ^^

38 reacties

1. User  avatar
    3650 XP

Ik heb een paar jaar trombone gespeeld ^^
    En ik heb Gitaar gespeeld (kan ik er niks van gitaar :PxD)
    En 2 jaar lang Blokfluit xD

0
  2. User  avatar
    18 XP

Elektrische gitaar

0
  3. User  avatar
    478 XP

Heb elektrische gitaar gespeeld, maar ben gestopt wegens tijdgebrek.

0
  4. User  avatar
    3343 XP

Geen (godzijdank). 😛

0
  5. User  avatar
    1214 XP

helemaal niks… duhh:)

0
  6. User  avatar
    6621 XP

Drummen 😀

0
  7. User  avatar
    3388 XP

GUITAR HERO xD :P:P:P Maar geen echt instrument bespeeld:P

0
  8. User  avatar
    931 XP

Ik bespeelde altijd een toetsenbord.. van me pc!!
    Geen instrument 😀

0
  9. User  avatar
    2449 XP

[quote]helemaal niks… duhh:)[/quote]

Jij heb niet eens geld voor een instrument dus verbaasd me niks:prop:!
    xD

0
  10. User  avatar
    1512 XP

ik bespeel heel erg soms Wii music 😛

0
  11. User  avatar
    1191 XP

Ik heb in een grijs verleden klokkenspel gespeeld:blush:

0
  12. User  avatar
    1512 XP

[quote]Ik heb in een grijs verleden klokkenspel gespeeld:blush:[/quote]
    hoef je je niet voor te schamen hoor (dit zeg ik wel maar het blijft grappig, KLOKKENSPEL :rofl::rofl1::whack: )

0
  13. User  avatar
    863 XP

vocaal. is ook een instrument!

en ik kan gitaarspelen.

0
  14. User  avatar
    1512 XP

en ik niet 😛

0
  15. User  avatar
    1810 XP

Ik speel geen muziek instrument, maar wel Gitaar + drum met Guitar Hero: World tour. xD

[quote]Ik heb in een grijs verleden klokkenspel gespeeld:blush:[/quote]

LOL….. Ik speel ook wel eens met mijn klokkenspel! xD :rofl::rofl1:

0
  16. User  avatar
    492 XP

Lol ik speel acoustisch gitaar, maar ook electrisch, al vind ik dat minder mooi. Spaans, meezingers, of vette nummers en solo’s, you name it ^^
    Al bespeel ik liever mijn PS3 xD

0
  17. User  avatar
    3388 XP

[quote]
    LOL….. Ik speel ook wel eens met mijn klokkenspel! xD :rofl::rofl1:[/quote]

Wahahaaaa:P Ik hoop voor je niet met ander masns klokkenspellen? xD xD
    Maar waarom zou je muziek instrument spelen? Andere kunnen het veel beter en dat past op een heel klein kassie:P :boredom:

0
  18. User  avatar
    492 XP

[quote]Wahahaaaa:P Ik hoop voor je niet met ander masns klokkenspellen? xD xD
    Maar waarom zou je muziek instrument spelen? Andere kunnen het veel beter en dat past op een heel klein kassie:P :boredom:[/quote]

Wat is dat nou weer voor argument, gamen kunnen andere mensen ook veel beter… Je doet het voor de lol, niet om er het beste in te zijn… :p

0
  19. User  avatar
    3388 XP

[quote]Wat is dat nou weer voor argument, gamen kunnen andere mensen ook veel beter… Je doet het voor de lol, niet om er het beste in te zijn… :p[/quote]

Ehmmm……. ik ben de beste…….:rofl: xD Neej joh geintje:P Maarja je kan het beter aan de pros overlaten! Dan kan je zelf teminste gamen ^^

0
  20. User  avatar
    6621 XP

[quote]Ehmmm……. ik ben de beste…….:rofl: xD Neej joh geintje:P Maarja je kan het beter aan de pros overlaten! Dan kan je zelf teminste gamen ^^[/quote]

Ik krijg een beeld van jouw dat jij echt non stop achter je ps3 zit 😛 Andere hobbys zijn er ook hoor en als iedereen zo dacht waren er nu ook geen pro’s.

0
  21. User  avatar
    2449 XP

[quote]Wat is dat nou weer voor argument, gamen kunnen andere mensen ook veel beter… Je doet het voor de lol, niet om er het beste in te zijn… :p[/quote]
    Niet iedereen gamed voor de lol:P Sommigen nemen het serieus, sommige krijge er hun brood mee op de plank.
    Maar goed! Nu weer on-topic, is er niemand die een keyboard/piano bespeeld? o.O

0
  22. User  avatar
    1299 XP

[quote]Niet iedereen gamed voor de lol:P Sommigen nemen het serieus, sommige krijge er hun brood mee op de plank.
    Maar goed! Nu weer on-topic, is er niemand die een keyboard/piano bespeeld? o.O[/quote]

Heb er wel één (keyboard), kan er alleen nog niet op spelen dat het ook om aan te horen is xD

0
  23. User  avatar
    492 XP

[quote]Niet iedereen gamed voor de lol:P Sommigen nemen het serieus, sommige krijge er hun brood mee op de plank.
    Maar goed! Nu weer on-topic, is er niemand die een keyboard/piano bespeeld? o.O[/quote]

Haha Vader Jacob Vader Jacob xD Ooit heb ik geprobeerd het te leren uit een boekje, maar ik kan geen noten lezen…

0
  24. User  avatar
    9970 XP

ikzelf niet, maar heel veel vrienden van mij wel
    hier een cover van een bekend nummer van iron maiden:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=84XfPQdrEWk[/ame]

0
  25. User  avatar
    80 XP

‘k heb zeven jaar lang waldhoorn gespeeld bij het #2 jeugdorkest van de wereld, ben ik helaas mee gestopt wegens tijdnood… speel nu vaak voor de lol keyboard…

0
  26. User  avatar
    863 XP

HAAAAAAAAAHAAAAAHAAAAA waldhoorn. Sorry.

Is vocalen ook een instrument? Zo ja, dan doe ik dat samen met gitaar.
    Kan een klein beetje drummen. Piano minimaal en bass redelijk.

0
  27. User  avatar
    235 XP

Drie keer raden… welk instrument zou ik kunnen spelen :rofl1:

BASS, staan wel een aantal foto’s in mijn profiel maar er zijn inmiddels wel een paar bij gekomen. 7 ofzo? (totaal dan)

0
  28. User  avatar
    653 XP

Ik speel gitaar. Vinden sommige van jullie hier raar als iemand een instrument speelt?(lijkt er wel op)

0
  29. User  avatar
    9970 XP

neuh het is raarder dat ik als volwassen man op een plastic gitaartje spelletjes speel toch?

0
  30. User  avatar
    235 XP

Ach mensen die het raar vinden zullen wel a-muzikaal zijn :yahoo:

0
  31. User  avatar
    1536 XP

Ik speel gitaar. Ik kan het alleen niet snel en beter als er staat welke toon het is in de noot :P.

0
  32. User  avatar
    2449 XP

Kheb zojuist deze keyboard aangeschaft ^^ 450 euro’s:P
    http://www.dv247.com/assets/products/51976_l.jpg

0
  33. User  avatar
    863 XP

wel netjes!

0
  34. User  avatar
    1214 XP

[quote]Kheb zojuist deze keyboard aangeschaft ^^ 450 euro’s:P
    http://www.dv247.com/assets/products/51976_l.jpg%5B/quote%5D

Heb je hem nu eindelijk binnen?

0
  35. User  avatar
    863 XP

wel compact

0
  36. User  avatar
    1755 XP

Guitar hero is beste muziekinstrument lol 😀

0
  37. User  avatar
    2449 XP

[quote]Heb je hem nu eindelijk binnen?[/quote]
    Nee:/ xD
    ik w8 al 2,5 week.. als t goed is heb ik m morgen:P

0
  38. User  avatar
    571 XP

Ik speel zo af en toe muziek op mijn toetsenbord met behulp van een virtual keyboard programma op mijn pc. Wil wel graag een keyboard maar elke keer komen er weer andere dingen die een hogere prioriteit hebben en een hoge prijs 🙁

Doedelzak spelen lijkt mij ook erg leuk, omdat er gewoon machtig mooi muziek uitkomt als je er goed mee overweg kan. 🙂

0