Welke Gta moet ik kopen voor de psp?
Vice city of litberty stores?
qua prijs maakt het niet veel uit maar welke is volgens jullie leuker?
Topic: gta psp
07 juni 2009om 18:50
Welke Gta moet ik kopen voor de psp?
Vice city of litberty stores?
qua prijs maakt het niet veel uit maar welke is volgens jullie leuker?
Liberty City Stories, leukere missies en een betere sfeer vond ik.
Ik heb hem nog wel liggen voor je voor 5 euro 😛
Alle 2 even leuk 😛
GEwoon alle 2 kopen xD
Ik heb ze ooit 10 euro alle 2 gekocht bij de bart xD
De rommel bak 😛
[quote]Liberty City Stories, leukere missies en een betere sfeer vond ik.
Ik heb hem nog wel liggen voor je voor 5 euro :P[/quote]
zeg je dit alleen omdat je hem nog hebt liggen en graag wilt verkopen of is dit echt zo?
[quote]zeg je dit alleen omdat je hem nog hebt liggen en graag wilt verkopen of is dit echt zo?[/quote]
Dit vind ik echt zo. Ik verkoop hem alleen maar omdat ik niet meer in het bezit ben van een PSP 😉
Grand Theft Auto: Liberty City Stories 2005 88
Grand Theft Auto: Vice City Stories 2006 86
Dit is van Metacritic, een site die alle belangrijke reviewsites hanteert en daar een gemiddeld cijfer van maakt.
Zoals je kunt zien is Vice City Stories één jaar later gemaakt, en krijgt hij toch ongeveer dezelfde score. Waarschijnlijk is die dus beter dan Liberty City (Hij is wat verbetert)
[quote]Grand Theft Auto: Liberty City Stories 2005 88
Grand Theft Auto: Vice City Stories 2006 86
Dit is van Metacritic, een site die alle belangrijke reviewsites hanteert en daar een gemiddeld cijfer van maakt.
Zoals je kunt zien is Vice City Stories één jaar later gemaakt, en krijgt hij toch ongeveer dezelfde score. Waarschijnlijk is die dus beter dan Liberty City (Hij is wat verbetert)[/quote]
dan is die andere toch juist beter? 88 score..
Neej
Een spel dat 5 jaar geleden met een score van 90 kon patsen. Kan nu niks tegen een spel van nu met een score van 80. Snapje …..
ik heb vice city stories en die vind ik wel gaaf
[quote]Neej
Een spel dat 5 jaar geleden met een score van 90 kon patsen. Kan nu niks tegen een spel van nu met een score van 80. Snapje …..[/quote]
Idd, dat bedoelde ik ook. Hij komt een jaar later uit en haalt ongeveer dezelfde score. Dus hij is beter. De techniek verbetert, ook de reviewers verwachten een verbetering ten opzichte van het vorige deel en die was er blijkbaar ook.
Vice City vind ik vet omdat:
Vette en afwisselende missies
Vette verhaallijn
Minigames als golf
Je kan zwemmen en in Libert City Stories niet
Liberty ziet er mooie ui alleen je kan niet zwemmen:P VIce city ziet er wat minder uit maar kan je wel weer zwemmen:P Ik vindt persoonlijk vice city leuker! 😀 Maar dan wel met cheats ^^
ik vind ze helemaal niet veel verschillen qau grafix
Liberty City ziet er wel veel mooier uit maar met vice city kan je meer fun beleven:P Ik zou zeggen:
Vice City = Voor niet serieus meer voor de fun!
Liberty City = Serieuzer meer op missies gericht!
dus vice city want wie speelt nou GTA serieus 😛
of haal ze gewoon allebei:P ben je lekker lang bezig, en over de prijs hoef je je ook geen zorgen te maken.
Het is maar net welke stad je leuker vind, die van GTA Vice City of Liberty city (GTA III)
Ik heb ze beide. Allebei must-have’s voor die prijs haal je ze toch gewoon allebei…
[quote]of haal ze gewoon allebei:P ben je lekker lang bezig, en over de prijs hoef je je ook geen zorgen te maken.
Het is maar net welke stad je leuker vind, die van GTA Vice City of Liberty city (GTA III)[/quote]
gellukig heb ik een fijne neef die op de leiweg woont en ze allebei aan me uit leent!
[quote]gellukig heb ik een fijne neef die op de leiweg woont en ze allebei aan me uit leent![/quote]
:O
Wij jou adviseren terwijl je ze gewoon allebei kan lenen, spelen en uitproberen… :rofl1:
[quote]:O
Wij jou adviseren terwijl je ze gewoon allebei kan lenen, spelen en uitproberen… :rofl1:[/quote]
ik wist niet dat hij ze had maar ik wou ze kopen en toen hoorde ik dat hij ze had en ik ze kon lenen dus tja doen natuurlijk!
Hehe, is goed 🙂
Veel plezier ermee
En oja, laat even weten welke van de 2 jij uiteindelijk de beste vond :p
Gewoon GTA 4 op je psp spelen. Soms lagt ie maar het kan geen kwaad. Zie youtube voor meer informatie.
[quote]Gewoon GTA 4 op je psp spelen. Soms lagt ie maar het kan geen kwaad. Zie youtube voor meer informatie.[/quote]
is die er dan:O
[quote]Gewoon GTA 4 op je psp spelen. Soms lagt ie maar het kan geen kwaad. Zie youtube voor meer informatie.[/quote]
Ja, maar hoe wil jij dat doen, niemand meld zoiets.
:O volgens mij weet die zelf niet eens xD
[quote]:O volgens mij weet die zelf niet eens xD[/quote]
Ik ken de video’s maar niemand showt hoe het moet. xD
[quote]Ik ken de video’s maar niemand showt hoe het moet. xD[/quote]
aha ja dan word het moeilijk:P
[quote]Gewoon GTA 4 op je psp spelen. Soms lagt ie maar het kan geen kwaad. Zie youtube voor meer informatie.[/quote]leg jij het dan uit want youtube geeft geen info
ik wil ook wel GTA IV op me psp, dus wil je uitleggen?
Ik heb gehoord dat dit niet meer kan omdat de firmware eroverheen is.
[quote]Ik heb gehoord dat dit niet meer kan omdat de firmware eroverheen is.[/quote]
kan wel volgens mij;)
Durf het niet te zeggen, maar ben toch wel erg benieuwd! Vind het wel een groot voordeel aan de nieuwe psp dat je niet meer de schijfjes hebt die kwijt/beschadigd kunnen raken!