Forum

Topic: Speelhal

Anoniem's avatar

We hadden vroeger hier een speel hal waar je allerlei games kon doen:P Zoals baby smash! Roulette etc. Kan dit terug komen? Want dat was altijd wel leuk!!!! ^^ Please?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Ik vind van niet, dat hoort niet op een playstation 3 site, als je zo een spellen wilt, ga dan naar funnygames ofzo 😛

  2. 871 XP
    -Sander's avatar

    Ben ik met ‘m eens.

  3. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Ik vondt het wel lache met die scoreboards en al die comments die je erin kon zetten………:$ Komt ie niet terug? (A)

  4. 537 XP
    acardipane's avatar

    Mij lijkt het ook wel leuk, want je heb dan een scorebord waarvan je bekend ben met personen die er opstaan, in plaats van allemaal wild vreemden

  5. 564 XP
    Rox92's avatar

    Kvon het ook altijd wel leuk voor als je even niks te doen had 😀

  6. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    tot dit topic was het mij iet eens opgevallen xD

  7. 537 XP
    acardipane's avatar

    @Nino

    Dan heb jij het ook niet gemist :$

  8. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Maar dat was altijd wel funny^^ Dus wie is er voor dat hij terug komt?

  9. 537 XP
    acardipane's avatar

    Ikke !!!!!

  10. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    @Nino

    Dan heb jij het ook niet gemist :$

    idd dat bedoelde ik er mee duidelijk te maken :yahoo:

  11. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Maak er een poll bij, is miss wat handiger zodat je weet wie het terug wil;)

  12. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Maak er een poll bij, is miss wat handiger zodat je weet wie het terug wil;)

    Khad al gezocht hoe dat moest maar kon dat nergens vinden :$

  13. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Khad al gezocht hoe dat moest maar kon dat nergens vinden :$

    als de discussie eenmaal is aangemaakt bovin onder het kopje discussietools :yahoo:

  14. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    als de discussie eenmaal is aangemaakt bovin onder het kopje discussietools :yahoo:

    Found it!!! :D:D

  15. 1748 XP
    Shmet's avatar

    Neen, geen speelhal, als je spelletjes wilt spelen doe dit dan op een andere site !!

  16. 790 XP
    Robbert's avatar

    Neen, geen speelhal, als je spelletjes wilt spelen doe dit dan op een andere site !!

    Mee eens, het is een forum om te praten en discussiëren over Playstation 3 zaken.

    Overigens heb ik er ook geen last van als het er zou komen, maar nodig vind ik het zeker niet. 🙂

  17. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik wist nieteens dat het heeft bestaan maar ik was er toen wel. :$

  18. 818 XP
    Justinvd's avatar

    Moet zeker terug komen.. ls zeker wel laggen als je een beetje naar de highscores kan kijken en proberen ze te verslaan.. Het hoogtepunt zal tog wel geinig zijn als we dan online poker onder de ps3-sensers zouden kunnen doen.. Dan ben ik 24/7 op ps3-sense.. haha..:P

  19. 3457 XP
    bardfielt's avatar

    Dan ben ik ook 24/7 online als er poker komt!!!! 😀