Eej PS3 Sense Users,
Afgelopen zondag heb ik iets negatiefs meegemaakt met het sharen van PSN Games/DLC. Dus als mensen iets wil gaan sharen doe dat dan met iemand die je echt zeker 100% kan vertrouwen, dus bijvoorbeeld iemand die bij in je beurt woont of familie van je is. Ik wil niet zeggen dat Sharen slecht is en moet verbieden op PS3 Sense. Ik wil alleen duidelijk maken wat er met mij gebeurt is en waar jullie voor al moeten uitkijken. Hieronder kan je lezen wat er gebeurt is.
[quote]Het begon allemaal op PS3 Sense, we hadden via bericht versturen zo gekregen dat wij samen zullen gaan sharen. Ik heb toen mijn MSN gegeven omdat het toen makkelijker ging om te sharen. Toen hij mij toegevoegt had op MSN begonnen we te praten en toen hadden we afgesproken om te gaan sharen. Dus hij gaf zijn Inloggevens en ik had ingelogd op zijn account en zijn games gedownload intotaal 4 games (StarDust HD, The Last Guy, Ratchet en Clank Quest for Booty en Grand Tursimo). Daarna had ik mijn inloggevens gegeven en toen ging hij dingen van mijn downloadlijst vandaan halen. Toen later weer online was op MSN zei hij tegen mij: Dat hij geen games kon downloaden en dat hij alleen 4 demo’s zag staan. En we hadden een discussie over en toen zei ik allemaal, vraag maar aan mij vrienden waarmee ik gesharet heb. Dus toen ben ik in mijn downloadlijst aan het kijken en toen zag ik boven aan opeens staan Killzone 2 Steel Map Pack. Dat vond ik raar. Toen ben ik naar mijn Email gegaan van mijn PSN account en toen zag ik opeens staan Aanvulling op Portemonee toen kreeg ik kei grote ogen en ik keek toen naar de tijd en dat was in de tijd dat we aan het sharen waren. Ik was natuurlijk boos op hem geworden en hij zei zo van ik geef jou het geld terug over 3 weken.Ondertussen heb ik het ook met Woofer er overgehad en die zei dat ik gelijk aangiften moest doen, dat heb ik nog niet gedaan en dat gaat deze week gebeuren. (Ik heb het nog nie gedaan omdat ik het druk heb met school en mijn ouders hebben het ook druk)[/quote]
De naam van de persoon waar mee ik geshared heb en die mij belazert heeft is: Onur. En zijn PS3 Sense account heet: [b]gangsteronur[/b]. Ik raad je in iedergeval aan om zeker NIET met hem te gaan sharen. Als ik dit misschien niet gemeld had op PS3 Sense dan waren en misschien meer slachtoffers geworden. En ik hoop ook dat hij ook gestraft wordt op PS3 Sense.
JoeyNL
P.S: Als er spellingsfouten er in zitten vermeld het dan via een PM (Privébericht) en plaats het niet hier onder.

Dit is echt zwak van die gozer! 🙁 Meteen aangifte doen!
das echt foking zielig! Wees blij dat het niet meer was want bij dikked was geloof ik voor meer dan 100 euro gekocht zei hij……………….. Maarja dat mensen dit al in hun hoofd halen is al zielig!
Zijn naam is dus wel toepasselijk:wacko2:
Laten we hopen dat hij zijn verdiende loon krijgt…
[quote]Zijn naam is dus wel toepasselijk:wacko2:[/quote]
Ja, dat vond ik ook al! Oké, ik ga nooit met hem sharen, bedankt Joey! 🙂
[quote]Ja, dat vond ik ook al! Oké, ik ga nooit met hem sharen, bedankt Joey! :)[/quote]
Geen dank, sjoerd!
heel erg lullig… iedereen moet er maar rekening mee houden… maar je doet er weinig aan.. vertrouwen is het enige dat telt.. en niet iedereen is te vertrouwen in zo’n korte tijd, vaak wordt er vrij snel geshared…
ps3-sense.. zal niets doen ben ik bang.. het is jou woord tegen de zijne… klote, maar is niet anders…
ik sharen niet meer je krijgt er alleen maar gekloot ermee.