Wie gaat deze PSN game allemaal kopen? Ik zeker weten!!! Lijkt me wel stoer spel:P
Topic: BattleField 1943!
09 juni 2009om 22:32
Wie gaat deze PSN game allemaal kopen? Ik zeker weten!!! Lijkt me wel stoer spel:P
Ik dus. ^^
Nog 2 weekjes toch? 😀
Ik koop em om meerdere redenen:
#1. Omdat het een Battlefield game is, die heb ik allemaal.
#2. Omdat hij maar 12,50 kost. xD
#3. Omdat ik altijd al heb gehoopt op 1942 voor de ps3 (niet gelogen).
#4. Omdat dit het eerste / enigste oorlogsspel is waarin je naast het lopen, ook in vliegtuigen kunt.
#5. Omdat de gebouwen hier niet voor 80%, maar voor 100% vernietigbaar zijn.
#6. Omdat het een WWII shooter is, me lovezz WWII. ^^
En nog een hoop andere redenen lol….
idd^^ En het is gewoon fun! ^^ Binnenkort ff een PSN card importeren:D In Amerika kost ie 15 tog? ^^ ^^ ^^ Tegen die tijd dat hij uit is voeg ik je wel toe op het PSN om een potje te knallen^^
ik ga hem idd halen
Hij wordt echt zo wreed! ^^ Lekker knallen!!!! :D:D Dit wordt dan me eeste battlefield game xD
Misschien toch ook maar een PSN card importen. 😀
Ik wil hem wel maar ik heb geen Credit card 🙁
Eerst de demo maar es checken.
[quote]Ik wil hem wel maar ik heb geen Credit card :([/quote]
Je kan Amirikaanse PSN cards importeren en je kan er dan in de US store gebruik van maken:P Ga ik ook doen als het mag (A) Anders regel ik het via een vriend ofzo:P
Ik ga hem ook kopen!!!
Let wel op als je de US store gebruikt, belasting komt er later pas op. dus aan $15,- Heb je niet genoeg!
damn, ook dat moet ik nog doen ja!
dan moet ik zeker nog 2 psn cards halen
misschien maar meteen 1tje van 50 dollar dan!
Ik haal er lekker 1 van 20:P houd ik nog 5 dollar over voor evt uitbreidingen ofzo:P ^^ 25e komt ie uit toch? Zorg ik dat ik rond de 20e 20 Dollar heb:P
ik ga hem kopen 😀 Moet alleen nog zagen aan me broer om ze cc te gebruiken 😀
[quote]ik ga hem kopen 😀 Moet alleen nog zagen aan me broer om ze cc te gebruiken :D[/quote]
Ik ken niemand met een CC 🙁 echt gemeen 🙁 Volgens mij heeft de broer van een vriend van mij er wel 1 maar die mag ik denk ik niet xD Als ie shareble is geef ik hem wel aan 1 iemand denk ik^^
Stel je voor: Iemand heeft mij DLC geshared, kan ik dan vanaf mijn eigen account het weer aan andere mensen sharen?
Ik!!! IK ben echt verslaaft aan multiplayer en deze game ziet er prachtig uit tanks vliegtuigen…
Voor mij maakt het toch niet uit dat het niet zo uitgebreid is … De prijs is er ook naar geschikt 😀
[quote]Stel je voor: Iemand heeft mij DLC geshared, kan ik dan vanaf mijn eigen account het weer aan andere mensen sharen?[/quote]
als jij van iemand bijvoorbeeld Battlefield via sharen hebt gekregen, kun je die niet doorsharen uiteraard
aangezien het op jou account staat
Der is al 1 iemand die hem krijgt als ie shareble wordt:P ^^ Nog 11 daagjes jongens!!! :D:D:D
[quote]als jij van iemand bijvoorbeeld Battlefield via sharen hebt gekregen, kun je die niet doorsharen uiteraard
aangezien het op jou account staat[/quote]
Dat dacht ik wel :p Zou ook wel te mooi zijn anders… Bedankt voor de bevestiging 🙂
[quote]Der is al 1 iemand die hem krijgt als ie shareble wordt[/quote]
da was ik toch..?(A)!?:hypo:
[quote]da was ik toch..?(A)!?:hypo:[/quote]
Yup:P!!! :yay:
SLECHT NIEUWS!!!!: Hij komt nu op 30 september uit 🙁
ik ga deze game ckr kopen waard vor zo,n geld 😛
Hij komt nu weer 6 juli uit!!!!
[quote]Hij komt nu weer 6 juli uit!!!![/quote]
6 juli lijkt mij vreemd aangezien het een maandag is volgens mij en ea komt die 9 juli
PSN releases die niet van sony zijn kunnen iedere moment in de PS store komen:P
Ik wil hem ook graag hebben maar kan um niet kopen
Dus moet weer mensen lief aan gaan kijken hier op ps3-sense :p
[quote]Ik wil hem ook graag hebben maar kan um niet kopen
Dus moet weer mensen lief aan gaan kijken hier op ps3-sense :p[/quote]
PSN cards importeren?:yay:
hij komt 9 juli uit wil zeggen donderdag en xbox 360 8 juli ( de sluiperds ).
Staat op site :[url]http://www.battlefield1943.com/news[/url]
Lekker hoor:P Ik ga hem pas kopen als ik terug ben van vakantie^^ Ik ga zaterdag weg namelijk! 😛
was toch al bekend dat bf1943 donderdag uitkomt?
[quote]was toch al bekend dat bf1943 donderdag uitkomt?[/quote]
Was eerst 6 juli maar dat was op een maandag en dat was verzet naar donderdag^^
bardfielt naaier..xD ik wil hem spelen..xD
jullie kopen em voor me he?
[quote]PSN cards importeren?:yay:[/quote]
Toch maar niet! 😛
Ik heb creditcard dus dat wordt hem uit de EU Store trekken als hij er al is, maar voorlopig koop ik niks, me geld raakt beetje op na nieuwe camera, statief, inFamous en Sims 3. :$
Ik ben blij dat die Trial uit kwam. Ik vind het styltje helemaal niks, Battlefield Bad Company is nog beter online… Mooier, Leuker en even veel functies..
[quote]Ik ben blij dat die Trial uit kwam. Ik vind het styltje helemaal niks, Battlefield Bad Company is nog beter online… Mooier, Leuker en even veel functies..[/quote]
Ik ga ook eerst de trail proberen voordat ik hem koop^^ Als hij zuigt dan koop ik Far Cry 2^^ Of Resitance 2:yay:
Resistance 2!
Dan kan je tegen mij online!
Goed voor je stats
Ik ga hem zeker wel halen al is het alleen maar voor de heb. LOL
[quote]Ik ga hem zeker wel halen al is het alleen maar voor de heb. LOL[/quote]
=_=. Je krijg niet eens een doosje ofzo dus deze opmerking is officieel een Fail.
Overigens heb ik nu wat langer gespeeld, de volledige, en is het gewoon het zelfde als Bad Company multiplayer alleen dan met minder dope wapens en slechtere grapichs….
Ik hem niet halen! Sjezus wat een crack game!!!!
Wel grappig om te zien dat aan het begin iedereen positief was en nu niet meer :p
[quote]Wel grappig om te zien dat aan het begin iedereen positief was en nu niet meer :p[/quote]
Iedereen is in dit geval alleen ik:P Op de trailer zag het er echt veel beter uit!:yay:
Ik ben nu de Trial aan het downloaden :p
Morgen koop ik de game 😀
@Bradfielt: Je hebt hem in het begin bij de aankondigen gewoon te overheerlijkt.
[quote]Ik ben nu de Trial aan het downloaden :p
Morgen koop ik de game 😀
@Bradfielt: Je hebt hem in het begin bij de aankondigen gewoon te overheerlijkt.[/quote]
Dat kan ook:P Maar et ziet er gewoon gay uit! Die grote lelijke wapens! En je hebt overegins maar 4 maps! En Ik heb liever games zoals COD en ik had het meer in battlefield 2 style verwacht
[quote]Dat kan ook:P Maar et ziet er gewoon gay uit! Die grote lelijke wapens! En je hebt overegins maar 4 maps! En Ik heb liever games zoals COD en ik had het meer in battlefield [b]2[/b] style verwacht[/quote]
Lieve schat kijk is naar de naam!
Hij is gebaseerd op 1943 xD
Battlefield 1943 wel te verstaan :yahoo:
Hoop dat die daar veel op lijkt 😀 Vond egt een geweldige game toen der tijd 🙂
[quote]Lieve schat kijk is naar de naam!
Hij is gebaseerd op 1943 xD
Battlefield 1943 wel te verstaan :yahoo:
Hoop dat die daar veel op lijkt 😀 Vond egt een geweldige game toen der tijd :)[/quote]
Heb dat nooit gespeeld:P Ik ben begonnen met shooters toen ik me ps3 een half jaar had, ben toen begonnen met COD 4 dus alles valt eigenlijk tegen:sorry:
[quote]Heb dat nooit gespeeld:P Ik ben begonnen met shooters toen ik me ps3 een half jaar had, ben toen begonnen met COD 4 dus alles valt eigenlijk tegen:sorry:[/quote]
WTF heeft iedereen met COD 4 :mellow:
Nooit iemand al de shooters op de PC gespeeld :wacko2:
Vond de meetste toch veel beter dan COD 4 hoor 😐
Uberhouwt (how the fuck schrijf je dat :|) vind ik het al een bullshit spel maar ok :huh:
Heb hem net even gespeeld (Trial version) en vind hem best wel vet hoor…
[quote]Heb hem net even gespeeld (Trial version) en vind hem best wel vet hoor…[/quote]
Hij is wel geinig maar niet om full-time te spelen^^ Maar ik ga Far Cry halen na de vakantie! Das zeker! bye bye BF 1943!^^
[quote]Heb hem net even gespeeld (Trial version) en vind hem best wel vet hoor…[/quote]
ZELFDE HIER :D:D:D!!!! EGT BRUUT!
Egt die oude BF weer 😀 heerlijk :D!:yay:
16 kills 1e potje 😛 Nog niet eens kwam er half potje in xD
stond 3e 😛
111 punten xD
ik vond 1942 ook erg vet, vooral met die vliegtuigjes enzo!
en wat lopen mensen nou te zeiken, het is een psn game voor 13 euro
geen blu-ray game van 60 euro!
[quote]ik vond 1942 ook erg vet, vooral met die vliegtuigjes enzo!
geen blu-ray game van 60 euro![/quote]
Als er iets meer maps waren zou ik er nog best 60 voor over hebben :$
Ik heb het spel, en hij is awesome! Alleen soms wel wat last met de voice chat met mn vrienden, maarja
[quote]ik vond 1942 ook erg vet, vooral met die vliegtuigjes enzo!
geen blu-ray game van 60 euro![/quote]
Daar heb je gelijk! Voor 13 euro is het een mooi spel! Maar ik steek die 13 euro liever in een duurde blu-ray game! Zoals Far Cry 2~!:yay:
Ik heb em gisteren gekocht. Focking vet spel. 🙂
Ik heb 1942 op de pc toendertijds wél al gespeeld, dus ik zie alleen maar bekende maps terug komen. (een beetje getweaked weliswaar)
Grafish vind ik em helemaal niet slecht, en dat er zo weinig wapens zijn maakt mij geen zak uit lol. xD Ik vind het een vet spel. 😀
En voor de mensen die nu opeens beginnen te klagen over het feit dat er weinig wapens en weinig maps zijn…. [b][u]HET SPEL KOST DAN OOK MAAR 13 EURO!!![/u][/b]
Dat vergeten heel veel mensen lol.
Ik vind het een vet spel. (heb tot nu toe iedere Battlefield game gespeeld) Ben ook een echte Battlefield fan lol.
Die 13 euro is het zeker waard. 😀
[b]EDIT:[/b]
Ik las trouwens op BF forums dat die timer naar de 43 mil. kills vandaag (vrijdag) pas van start gaat. :O
Dus iedere kill die je nu maakt, telt niet mee lol.
Vandaag ergens gaat die counter van start, en dan is het ps3 vs xbox, wie het eerste de 43mil. kills heeft. ^^
Waarschijnlijk gaat xbox360 winnen omdat die een grotere community hebben, meer online gamers als ps3.
Zodra die 43 mil. kills bereikt zijn, krijgen we die 4e map ”Coral sea”.
En ik denk dat wij (ps3 gebruikers) een paar dagen later die map zullen hebben als de xbox gebruikers rofl.
@ error
Dat is wel faking gruwelijk hoe ze dat doen, kan je mssn een link plaatsen naar de site?
Ik heb ook de trail gespeeld en ik vond hem echt vet had ik niet verwacht, mssn toch mr kopen 😛
Buitengewoon spel is het daar gaan we weer heel wat uurtles mee zoet wezen gewoon
Ze moeten mij maar die beta gevenxD
Hebben ze die kills zo 🙂
@ Error 🙂
Helemaal eens met wat he zegt 🙂 En ik heb idd ook alle BF gespeeld 🙂
Al vond ik 2140 (zo was die tog:P) Niet egt boeiend maar oke ;P
Waarom zitten de meesten van dit forum deze game af te breken !!!!!
Het is een pracht game die mag gezien worden!! luister naar de geluiden van zuizende bomen of overvliegdende vliegtuigen en messchien hebben jullie een klein beetje gelijk het is niet voor altijd te spellen maar ik geloof dat ik er toch al flink 20 uur aan ga verspille en trouwen het is maar [b]13[/b] euro dat is dus eigenlijk 4 euro per map dat is zeeer weinig voor deze game als je weet dat je al gemakkelijk voor een game in doosje 60 euro betaald.
Ik ben ervan overtuigd dat deze game me nog leuke momenten gaat laten slijten!!
Ik ga hem vandaag nog kopen.!!! Zie je op het online battlefield!!
Ik vind het zeer goed van EA dat ze er een tutorial hebben ingepropt, zo kun je onder andere je flying skills trainen zonder irritante medespelers. Voor diegene die tutorial niet weten staan: Menu-> Help-> Play tutorial
Heb nu 11 van de 12 trophies :D, moet aleen die van 100 rondes meespelen nog. En iemand trouwens enig idee of die 4de map gratis word + of daar nog trophies voor bijkomen dan?
gister ff snel de demo gespeeld, en het speelt weer van ouds! heerlijk
en het nostalgie gevoel wat ik krijg bij wake island, geweldig!
Ik hoef ook nog maar één trophy voor platinum. ^^ Ook die van 100 matches, ben opt moment rang 18. 😀 En meer als 100 kills met vliegtuig lol.
[quote]Ik hoef ook nog maar één trophy voor platinum. ^^ Ook die van 100 matches, ben opt moment rang 18. 😀 En meer als 100 kills met vliegtuig lol.[/quote]
Over welke platinum heb jij het? xD
heeft BF 1943 geen platinum dan? xD gvd… rofl..
zou wel heel makkelijk zijn dan he?
zou iemand hem willen sharen?:$
[quote]zou iemand hem willen sharen?:$[/quote]
voor 7.50 euro share ik hem, check het network sharing topic 😉
[quote]Heb nu 11 van de 12 trophies :D, moet aleen die van 100 rondes meespelen nog. En iemand trouwens enig idee of die 4de map gratis word + of daar nog trophies voor bijkomen dan?[/quote]
De 4e map kwam gratis naar de console waar binnen XX tijd (denk een week) het meeste kills op zijn.
[quote]heeft BF 1943 geen platinum dan? xD gvd… rofl..[/quote]
psn games hbben nooit een platinum..xD:rofl1:
[quote]psn games hbben nooit een platinum..xD:rofl1:[/quote]
Is liegen toegestaan ?
Heb jij wipEout niet of zo xD?
[quote]psn games hbben nooit een platinum..xD:rofl1:[/quote]
Nee, echt hè. :rofl:
[quote]Nee, echt hè. :rofl:[/quote]
Kijk mijn reactie voor jou xD
Dan laggen jullie 2 wel anders :yahoo:
[quote]Kijk mijn reactie voor jou xD
Dan laggen jullie 2 wel anders :yahoo:[/quote]
Heb WipeOut HD zeker en het klopt maar die is toch ook te koop in winkel, want die game heeft ook echt 45 trophies ofzo. 😉
[quote]Heb WipeOut HD zeker en het klopt maar die is toch ook te koop in winkel, want die game heeft ook echt 45 trophies ofzo. ;)[/quote]
Nop alleen PSN xD
Dus is gewoon een PSN game :rofl1:
Egt geweldig 😛
Ik sta ong altijd wel top 5 xD
Zie je mij zo met ^^ (2 dakjes)
En de rest allemaal hoge rangen xD
gespeeld: 2 uur
Kills: 62
punten: 1491
Ik own jullie kei hard 😛
Me laatste potje, ik had ong de laagste rang nog xD
http://img33.imageshack.us/img33/6989/snc00074n.jpg
http://img268.imageshack.us/img268/5744/snc00075q.jpg
[quote]Heb WipeOut HD zeker en het klopt maar die is toch ook te koop in winkel, want die game heeft ook echt 45 trophies ofzo. ;)[/quote]
Nop alleen PSN xD
Dus is gewoon een PSN game :rofl1:
Egt geweldig 😛
Ik sta ong altijd wel top 5 xD
Zie je mij zo met ^^ (2 dakjes)
En de rest allemaal hoge rangen xD
gespeeld: 2 uur
Kills: 62
punten: 1491
Ik own jullie kei hard 😛
Me laatste potje, ik had ong de laagste rang nog xD
http://img401.imageshack.us/img401/5798/snc00074.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/7440/snc00075.jpg
Het is misschien een slim plan om je screens niet zo groot te maken.
[quote]Het is misschien een slim plan om je screens niet zo groot te maken.[/quote]
Zijn ze tog niet :O
Ik wil naar mijn eigen profiel :O
[url]http://battlefield1943.com/soldier/compare/169602506/ps3[/url]
Zegt die:
You are not authorized to access this page.
WTF 😐
Ow ik snap al 😛
[quote]You guys just love us too much! The soldier profiles need to be optimized. We’re estimating that it will be a few days, but we’ll bring the profiles back to you as soon as we can.[/quote]
PS3 verliest 🙁
Xbox: 29847124
PS3: 16290790
Ik heb hem ook echt leuk
Ik kan het spel nog 5 keer sharen
Doe maar met mij dan.. :D:$
[quote]Ik heb hem ook echt leuk
Ik kan het spel nog 5 keer sharen[/quote]
zie je pm 😉 😀
Wil iemand sharen voor Rapidshare Premium Account (Maand) x2?
Ik zou het spel zoo graag hebben…
Wie wilt sharen (ik ben te vertrouwen)
heb alleen geen andere spelen :$
enkel Psp games :boredom:
Heb het spel maar gekocht 😛
Ik heb deze ook al een heel tijdje, best wel een leuk spel eigenlijk. Alleen de in-game VOIP zuigt echt dik. Je hoeft maar 5 minuten te spelen of deze werkt alweer niet, en die klote EA doet er niks aan. Dan maar wachten op de cross-game chat die hopelijk snel komt…..
hahaha vinnie, ik ben jou wel eens tegengekomen… ik weet nog dat ik erboven uit stak met 31 kills