Hey dudes.. ik zit hier dus met een trophy probleem
Wat moet je met deze trophy doen?
AC/DC : Drain 750 megawatts of power from Empire City.
IK moet trouwens nog 5000xp verdienen om mijn laatste kracht upgrade te kunnen kopen, maar ik heb alle missies en sidemissies al voltooid. Hoe krijg ik dan die 5000xp? Trouwens heeft iemand die hele stuntlist? Ik moet nog 7 stunts. Een kaart van de map van inFamous heb ik ook nog nodig.. ik ben van plan om alle brokstukken te verzamelen. IK heb er nu 138.

[quote]AC/DC : Drain 750 megawatts of power from Empire City.[/quote]
Ik heb de game niet maar dit vind ik vrij duidelijk en logisch.
Haal 750 Megawatt aan stroom van elektrichiteitskastjes in heel Empire City (de stad waar de game zich afspeelt).
als je die 5000XP wilt hebben moet je veel mensen helpen 😛 [ betermaken]
[quote]als je die 5000XP wilt hebben moet je veel mensen helpen 😛 [ betermaken][/quote]
Ik heb daar een trukje voor.. je maakt iemand beter en kort daarnaar sla je hem neer zodat die weer gewond is….dat herhaal je steeds.
Maar ik weet niet eens hoeveel megawatt ik nog moet halen.. kan best dat ik nu op 600 megawatt zit of juist maar 100
zelf zit ik iig over de 25% van de brokstukken, maar in tegenstelling tot de discs kun je die brokstukken niet makkelijk localiseren. kan ook nog geen map met locaties ervan vinden op internet en zelfs dan, ik zit al over de 25% hoe moet ik ooit nagaan welke ik wel en niet heb gehaald?
Elke locatie nalopen lijkt me.
Heeft er iemand een gewoon plaatje van de inFamous map, zodat ik die kan gebruiken bij doorzochte gebieden doorstrepen.
[quote]Heeft er iemand een gewoon plaatje van de inFamous map, zodat ik die kan gebruiken bij doorzochte gebieden doorstrepen.[/quote]
Dit misschien:
http://wikicheats.gametrailers.com/images/8/8c/Infamous_Neon_Blast_Shard_Map_2.png
http://wikicheats.gametrailers.com/images/f/fd/Infamous_Warren_Blast_Shard_Map.png
http://wikicheats.gametrailers.com/images/4/4e/Infamouse_Historic_Blast_Shard_Map.png
koekoek:dizzy::dizzy::dizzy:
word al duizelig als ik dr naar kijk.
kan ik iig ff vooruit met mn games:P
maar iig bedankt voor de maps en locations:yahoo:
Ja bedankt dude.. Heeft iemand trouwens ook de stunt list in het Nederlands.
nee maar wat snap je daar niet van dan
nee meerdere malen internet afgezocht maar kan ze enkel in het engels vinden wat soms wel lastig is aangezien de hele game in het nederlands word afgespeeld(best wel sketchy)
maar ik zou m ook graag in t nederlands zien, en om nog ff terug te komen op die drain 750 megawatt trophy… makkelijkste manier is om (evt) nieuwe game te beginnen en bij het eerste onderstation gewoon lopen drainen, die is namelijk eeuwig vol en cole stopt niet met drainen, plak een stukje tape over je L2 knop ga ff voor de tv een broodje eten en als je terug komt dan heb je de trophy (bijna)
[quote]nee meerdere malen internet afgezocht maar kan ze enkel in het engels vinden wat soms wel lastig is aangezien de hele game in het nederlands word afgespeeld(best wel sketchy)
maar ik zou m ook graag in t nederlands zien, en om nog ff terug te komen op die drain 750 megawatt trophy… makkelijkste manier is om (evt) nieuwe game te beginnen en bij het eerste onderstation gewoon lopen drainen, die is namelijk eeuwig vol en cole stopt niet met drainen, plak een stukje tape over je L2 knop ga ff voor de tv een broodje eten en als je terug komt dan heb je de trophy (bijna)[/quote]
of je speelt het spel 2 x uit en dan heb je hem ook( ik dan)
kan dat ook? ik ging dr vanuit dat je het wel in 1 spel moest doen, wat mij brengt op het volgende, de trophy kill 100 vijanden door ze van grote hoogte af te gooien, hoeft dat dan zeker ook niet in 1 spel? ik heb hem namelijk al 1x uitgespeeld en ben nu met de 2e bezig voor bad karma.
[quote]kan dat ook? ik ging dr vanuit dat je het wel in 1 spel moest doen, wat mij brengt op het volgende, de trophy kill 100 vijanden door ze van grote hoogte af te gooien, hoeft dat dan zeker ook niet in 1 spel? ik heb hem namelijk al 1x uitgespeeld en ben nu met de 2e bezig voor bad karma.[/quote]
ik had hem in 1 keer al en volgens mij moet het wel in 1 game maar ben ik niet zeker van
Ik heb 16 van de 21 stunts uitgevoerd en 245 brokstukken van de 350.
Ik weet alleen niet welke stunts ik nog moet, deze wel (denk ik).
Premature Detonation – Kill an enemy by making a bomb-equipped kamikaze enemy explode near them.
Air Sticky Bomb – Like #3, but kill an airborne enemy by sticking a grenade to them.
Insult To Injury – Stick a grenade to an enemy, but then kill them with another weapon (or melee) before it explodes.
Have A Nice Fall – Kill 3 enemies at once by making them fall from a high place. Again, easier with a grenade.
Weet iemand hoe je Have A Nice Fall kunt halen? En hoe werkt stick a grenade to an enemy? Bij mij blijven ze niet plakken.
[quote]Ik heb 16 van de 21 stunts uitgevoerd en 245 brokstukken van de 350.
Ik weet alleen niet welke stunts ik nog moet, deze wel (denk ik).
Premature Detonation – Kill an enemy by making a bomb-equipped kamikaze enemy explode near them.
Air Sticky Bomb – Like #3, but kill an airborne enemy by sticking a grenade to them.
Insult To Injury – Stick a grenade to an enemy, but then kill them with another weapon (or melee) before it explodes.
Have A Nice Fall – Kill 3 enemies at once by making them fall from a high place. Again, easier with a grenade.
Weet iemand hoe je Have A Nice Fall kunt halen? En hoe werkt stick a grenade to an enemy? Bij mij blijven ze niet plakken.[/quote]
een kleefbom gewoon echt op de tegenstander gooien
[quote]een kleefbom gewoon echt op de tegenstander gooien[/quote]
Wat is de kleefbom? Welke knop? Bij mij stuiteren ze terug.
[quote]Wat is de kleefbom? Welke knop? Bij mij stuiteren ze terug.[/quote]
als ik het niog goed weet gewoon met L1 op iemand mikken en dan met :square:een bommetje op hem gooien en klaar
het hoeft niet met een granaat toch? helemaal op het begin van de game, bij dei water torens staan echt veel man op een gebouw, blaas ze gwn weg met l1 en x
Nou mensen de eerste recensie van prototype is al gegeven op een andere site (inside…)(link mag ik niet noemen). Daar kreeg de game prototype een 7,5 en inFamous een 9-
Denken de mensen er nog steeds over om prototype te halen? Wanneer komt op ps3-sense met een infamous en prototype recensie. Ps3-sense is met dat soort dingen altijd zo laat!
[quote]Nou mensen de eerste recensie van prototype is al gegeven op een andere site (inside…)(link mag ik niet noemen). Daar kreeg de game prototype een 7,5 en inFamous een 9-
Denken de mensen er nog steeds over om prototype te halen? Wanneer komt op ps3-sense met een infamous en prototype recensie. Ps3-sense is met dat soort dingen altijd zo laat![/quote]
Klopt helemaal, En waarom mag je die site niet noemen? :huh:
die andere sites krijgen volgens mij een reviewcopy en ps3sense niet anders weet ik geen rede
[quote]Klopt helemaal, En waarom mag je die site niet noemen? :huh:[/quote]
Dan kan die moderators weer zeuren van geen links noemen naar andere sites ofzo… (had ik 1 keer(
[quote]Dan kan die moderators weer zeuren van geen links noemen naar andere sites ofzo… (had ik 1 keer([/quote]
Stom :mellow:
Even 0ff-Topic: Hoe kan je de engelse taal instellen? Ik zie nergens hoe je dat kan doen. Ik heb wel gezien dat ik de patch heb gedownload.
[quote]Even 0ff-Topic: Hoe kan je de engelse taal instellen? Ik zie nergens hoe je dat kan doen. Ik heb wel gezien dat ik de patch heb gedownload.[/quote]
Gewoon de taal van je Ps3 zelf in engels zetten is inFamous ook in het engels.
[quote]Even 0ff-Topic: Hoe kan je de engelse taal instellen? Ik zie nergens hoe je dat kan doen. Ik heb wel gezien dat ik de patch heb gedownload.[/quote]
Misschien is het wel zo dat je het alleen kunt instellen als je een nieuwe game maakt..
[quote]Dan kan die moderators weer zeuren van geen links noemen naar andere sites ofzo… (had ik 1 keer([/quote]
Wil je niet zo zeuren? Dit gaat off-topic maar slaat nergens op, dat kan je voor je houden.
[quote]Wil je niet zo zeuren? Dit gaat off-topic maar slaat nergens op, dat kan je voor je houden.[/quote]
Typisch voor een mormel xD
maar Nederlandse taal is toch niet erg. Die van resistance 2 is erger
[quote]Typisch voor een mormel xD
maar Nederlandse taal is toch niet erg. Die van resistance 2 is erger[/quote]
Ik weet niet, geen inFamous! xD
ik speel infamous ook alleen maar in het nederlands 😀
Nederlands klinkt gewoon goed:P Alleen bij sommige spellen werkt het inderdaad niet xD Op nederlands spelen:P
Ik heb per ongeluk me savegame van ‘goede held’ overgeschreven. Ik was bezig met slechte held en heb toen per ongeluk verkeerd gesaved -_- Ik hoefde nog maar 2 brokstukken bij ‘goede held’!!! XD IEmand nog een savegame?
jongens heel leuk al het off topic gedoe, maar inmiddels moet ik nog steeds een paar stunts doen, ik zit nu bij diegene dat ik 3 vijanden tegelijk van het dak af moet gooien met een schokgolf… waar kan ik in hemelsnaam 3 vijanden tegelijk op een dak vinden? overal staat er maar 1 en af en toe heb je mazzel met 2…
jongens heel leuk al het off topic gedoe, maar inmiddels moet ik nog steeds een paar stunts doen, ik zit nu bij diegene dat ik 3 vijanden tegelijk van het dak af moet gooien met een schokgolf… waar kan ik in hemelsnaam 3 vijanden tegelijk op een dak vinden? overal staat er maar 1 en af en toe heb je mazzel met 2…
Je hebt toch een gebouw en daar slaap je altijd. Daar word je dan wakker en begint een nieuwe dag. Dat gebouw van zike, waar die tv staat enz…. daar vlakbij is een watertoren op een gebouw. HEt is het hoogste gebouw in de nabije omgeving. DUs valt niet te missen, daarbovenop vind je 3 vijanden. Lok ze bij elkaar en gebruik dan je schokgolf…..BINGO!
hmm… er zijn 2 heel hoge gebouwen in de nabije omgeving, 1 een eindje naar links(met watertoren) en eentje recht tegenover zeke’s huis ook met watertoren, ook nog een hoger gebouw in de vorm van zown watertoren, iig… ik heb alle gebouwen in de omgeving ondezocht maar ik kan echt geen enkel gebouw vinden met meer dan 2 lui erop
WTF! word er helemaal gek van
Kijk anders dit filmpje maar even:
http://www.youtube.com/watch?v=TQqwRKfuvKM&feature=channel_page
[quote]jongens heel leuk al het off topic gedoe, maar inmiddels moet ik nog steeds een paar stunts doen, ik zit nu bij diegene dat ik 3 vijanden tegelijk van het dak af moet gooien met een schokgolf… waar kan ik in hemelsnaam 3 vijanden tegelijk op een dak vinden? overal staat er maar 1 en af en toe heb je mazzel met 2…[/quote]
Als je missie’s gaat doen staan er meestal meerder mannetjes op een dak:P Probeer maar eens!
jaja die stunt is gelukt maar serieus, die brokstukken moet ik nog naja dat is een kwestie van tijd, maar die stunts is de laatste trophy die ik dan nog moet voor platinum…
serieus sommige stunts???
Flying Melee – Kill an airborne enemy with a melee attack.
hoe kun je zown vliegend beest(die volgens mij pas in het historisch district voorkomen, verder geen luchtvijanden?) met een melee doodmaken? als ik in de lucht melee wil doen dan voer ik een donderval uit… wtf?
Whack A Mole – Kill a Conduit with the Thunder Drop move.. wat betekent conduit? :$
damn… als iemand daar ook filmpjes van kan vinden???? ben ik benieuwd:S:S
[quote]jaja die stunt is gelukt maar serieus, die brokstukken moet ik nog naja dat is een kwestie van tijd, maar die stunts is de laatste trophy die ik dan nog moet voor platinum…
serieus sommige stunts???
Flying Melee – Kill an airborne enemy with a melee attack.
hoe kun je zown vliegend beest(die volgens mij pas in het historisch district voorkomen, verder geen luchtvijanden?) met een melee doodmaken? als ik in de lucht melee wil doen dan voer ik een donderval uit… wtf?
Whack A Mole – Kill a Conduit with the Thunder Drop move.. wat betekent conduit? :$
damn… als iemand daar ook filmpjes van kan vinden???? ben ik benieuwd:S:S[/quote]
Hoef je alleen die nog maar? 😮 …
– Flying Melee
Dan moet je een AIRBORNE enemy schoppen/slaan. Dus je moet dan een willekeurige vijand die in de lucht is: zie shockwave/ of gwn iemand schoppen zodat ie in de lucht vliegt en daarna nog es schoppen terwijl die in de lucht is. (Zelf moet je natuurlijk niet springen nee, dan krijg je Thunderdrop)
– Whack A Mole
Je hebt neem ik aan elke missie uitgespeeld.. dan zijn die gastjes niet meer te vinden denk ik.. Die Conduits zijn die teleporteer vijanden die je alleen tegenkomt in het eerste gebied (The Neon), later kom je ze ook tegen in zijmissies. Maar iig, die meot je killen door met je Thunderdrop ze dood te maken.
– Insult to Injury
Die is.. ‘self-explainatory’. Gooi een granaat op een vijand, en schiet em dan dood met je normale L1+R1 aanval voordat de granaat onploft.
FF vraagje aan jou: Hoe the **** kan je die Splash en Crash stunt doen, die ene waarbij je iemand vanuit de lucht moet raken met L1+R1, en dan met Thunderdrop moet raken/ op hem moet landen?
Hoe doe je die dan?
En ff: ik heb al 312 / 350 blast shards 😀 opscheppen 😛 1x uitgespeeld
– Whack A Mole
Die teleporteer gast is wel te vinden. Zijn vaste plek is in het park bij de brug in het neon-district.
en ff: Ik HAD 348/350 brokstukken, maar heb per ongeluk me savegame als slechte held overgeschreven op de savegame waarbij ik goede held was en bijna 100% had uitgespeeld.
[quote]- Whack A Mole
Die teleporteer gast is wel te vinden. Zijn vaste plek is in het park bij de brug in het neon-district.
en ff: Ik HAD 348/350 brokstukken, maar heb per ongeluk me savegame als slechte held overgeschreven op de savegame waarbij ik goede held was en bijna 100% had uitgespeeld.[/quote]
Wow.. dat is echt zwaar klote. En ik wist niet dat die Conduit daar nog was/is.
[quote]Wow.. dat is echt zwaar klote. En ik wist niet dat die Conduit daar nog was/is.[/quote]
Ja, klopt -_- iemand nog een savegame?
[quote]Ja, klopt -_- iemand nog een savegame?[/quote]
:google: Maar andermans savegame werkt als het goed is niet en als hij werkt, krijg je geen trophies meer.
[quote]Hoef je alleen die nog maar? 😮 …
– Flying Melee
Dan moet je een AIRBORNE enemy schoppen/slaan. Dus je moet dan een willekeurige vijand die in de lucht is: zie shockwave/ of gwn iemand schoppen zodat ie in de lucht vliegt en daarna nog es schoppen terwijl die in de lucht is. (Zelf moet je natuurlijk niet springen nee, dan krijg je Thunderdrop)
– Whack A Mole
Je hebt neem ik aan elke missie uitgespeeld.. dan zijn die gastjes niet meer te vinden denk ik.. Die Conduits zijn die teleporteer vijanden die je alleen tegenkomt in het eerste gebied (The Neon), later kom je ze ook tegen in zijmissies. Maar iig, die meot je killen door met je Thunderdrop ze dood te maken.
– Insult to Injury
Die is.. ‘self-explainatory’. Gooi een granaat op een vijand, en schiet em dan dood met je normale L1+R1 aanval voordat de granaat onploft.
FF vraagje aan jou: Hoe the **** kan je die Splash en Crash stunt doen, die ene waarbij je iemand vanuit de lucht moet raken met L1+R1, en dan met Thunderdrop moet raken/ op hem moet landen?
Hoe doe je die dan?
En ff: ik heb al 312 / 350 blast shards 😀 opscheppen 😛 1x uitgespeeld[/quote]
nej dat zijn niet de enige die ik nog moet maar dat zijn degene die me nog erg lastig lijken. ik heb wel een savegame waar ik al 16 stunts heb maar daar heb ik het spel al uitgespeeld en alle teritoria al gehaald dus er zijn barweinig vijanden te vinden. gister ff geprobeerd om in een nieuwe game die stunt te doen dat je een raket of bom terug kaatst en ik moet eerlijk zeggen dat die me ook heel erg tegenviel. voorlopig nog geen platinum? :disgust1:
Ik moet nog ff als slechte held de game op moeilijk uitspelen.
is dat t enige? dat is zo gepiept. gewoon ff doen en klaar
[quote]Ja, klopt -_- iemand nog een savegame?[/quote]
Je hebt niks aan een andermans savegame. Ik had laatst inFamous meegenomen + savegame naar een vriend van me, maar hij gaf foutmelding. Dus ik moest ook op zijn Playstation inloggen, en toen werkte de savegame wel. Je kan wel trophies halen, maar die staan dan alsnog op mijn account.
Ik moet het nog uitspelen als Hero. Doe het dan ook meteen op Hard.
Maar die dingen die je moet doen voor de trophies, bijvoorbeeld die stunts, moeten toch op 1 savegame? Dus niet dat je bij de ene 16 stunts hebt, en dan de andere stunts op de andere savegame haalt? Want dan krijg je toch geen trophy?
Zoiets moet altijd op 1 save game 🙂
helaas, graftyfus kut stunts… denk dat die me nog de meeste problemen gaan geven
[quote]helaas, graftyfus kut stunts… denk dat die me nog de meeste problemen gaan geven[/quote]
Ik vrees het ook… maarja, de rest van de trophies is gewoonweg supersimpel. Gewoon de game uitspelen, 2x, en dan heb je al minimaal 90%
en om nou te zeggen dat het spel uitspelen zo lastig is?
zelfs op moeilijk knal je er zo doorheen helemaal als je hem voor de 2e keer doet
hoelang waren jullie de eerste keer bezig om het uit te spelen?
poeh daar vraag je me wat, paar uurtjes bij elkaar opgeteld denk ik, niet zo donders lang hoezo?
Ik heb hem nu 2.5 keer uit en zit totaal op de 17 uur (A)
1 keer hard (1e keer:P)
1 keer easy (2e keer zonder dood:P)
0.5 keer Elite (3e keer ben nu op de helft xD)
Ik ben wel 10tallen uurtjes bezig geweest (Met het Evil-verhaal). Heb ook al die zijmissies gedaan en leuk rondgerend :P.
Vond het wel te kort, en eerlijk gezegd is die eindbaas ook te simpel.. maarja, als het spel begint past het spel zich automatisch aan aan hoe jij speelt, bij mij werd er gezegd Hard, maar ik dacht o yea right no way :P. Ik ging toen dood en had em maar weer op medium gezet :).
haha lol
maarre, IK WORD GEK VAN DIE STUNTS!!!
zit nu vast bij die stunt waarbij je iemand uit de lucht moet meppen, heb ik al meerdere malen gedaan maar waarschijnljk was diegene niet hoog genoeg? ik schok hem tegen een muur aan zodat hij niet meters wegvliegt, hij daalt en ik geef hem een klap voor ie de grond raakt. geveld…. thats it… kut trophy
Die stunt lijst is het kutst van allemaal.. ja
sowieso maar gelukkig heb ik een aantal (redelijk) moeilijke al gedaan:D
maar zit echt ff vast bij mep iemand in elkaar in de lucht:S
yeah! nog 3 stunts
een vijand uit de lucht doden met een melee
een vijand raken met een granaat maar doden voor de granaat ontploft
een vijand doden met die enorme bliksem aanval
kortom ik ben dr bijna, dan alleen die brokstukken nog maar ik maak me om 1 ding zorgen…
ik heb die kaarten gebruikt die eerder in deze topic waren gepost, maar heb er 2 gevonden die niet op de kaart aangegeven waren, mormel jij moest er in je save game nog 2, zouden dat die kunnen zijn of niet?
Ja klopt rovu. Ik had die kaart ook gebruikt en had ze allemaal stuk voor stuk gepakt en weggestreept op de kaart, maar ik vond er een stuk of 3 die niet op de kaart stonden. Dus waarschijnlijk zijn er nog 2 die niet op de kaart staan. Dat is nogal moeilijk zoeken in zo’n grote wereld….. -_-
nou dat heb ik dus ook gedaan, heb ze echt allemaal maar ik moet er nog 5 en heb dr al 3 gepakt die er niet opstonden… wtf?
maar… ik bedacht me net, je haalde toch ook brokstukken door paar van die zijmissies te doen? of tellen die niet mee ofzo? kan me herinneren dat je zown vent moest beschermen en dat ie je dan als beloning brokstukken gaf waarna je kon kiezen te accepteren of hem te roosteren en vervolgens alles te pakken. gewoon maar ff proberen denk ik
Ja, je krijgt ook Blast Shards door sommige zijmissies te spelen. Daar zijn er wel een stuk of 8 van (weet niet precies), en je krijgt elke keer 5 Shards. Ook zijn die zijmissies van als je een foto vind die je bij een vijand kan pakken (als die dood is), dit zijn er ook altijd 5, en zijn ook ongeveer 8 missies denk ik.
jah ik was dr net mee bezig maar ik had er 346 en pakte er 5, gebeurt niks… ik ben bang dat je ze echt moet verzamelen op straat ipv uit missies… ben ik nog wel ff zoet mee, als er mensen zijn die brokstukken hebben gevonden die niet op de kaarten hier staan aangegeven ben ik benieuwd, ik heb dr ook al een paar gevonden maar moet er nog 4… kan wel janken zeg
walkthrough is your best friend
jah maar dan moet ik WEER alles opnieuw doen, moet nog 3 brokstukken
Dat is denk ik de enige optie. Stap voor stap elke plek nagaan.
ik moet er nog 1…
Hey, ik moet trouwens ook nog een trophy namelijk: ‘slechte trein’ (ik speel de game in het Nederlands. ps. vind er niks slechts aan) Ik ben opnieuw begonnen, maar nu als slechte held. Ik ben bij missie 11 en dat is die missie met die trein. Ik heb de trophy ‘goede trein’ al maar ik moet nog ‘slechte trein’. Maar hoe kun je die halen? Ik zou niet weten wat voor slechts je met die trein moet doen.
[quote]Hey, ik moet trouwens ook nog een trophy namelijk: ‘slechte trein’ (ik speel de game in het Nederlands. ps. vind er niks slechts aan) Ik ben opnieuw begonnen, maar nu als slechte held. Ik ben bij missie 11 en dat is die missie met die trein. Ik heb de trophy ‘goede trein’ al maar ik moet nog ‘slechte trein’. Maar hoe kun je die halen? Ik zou niet weten wat voor slechts je met die trein moet doen.[/quote]
die heb ik al heel simpel gewoon zorgen dat je karma negatief is thats it
[quote]die heb ik al heel simpel gewoon zorgen dat je karma negatief is thats it[/quote]
ok thanks dude
Okey luitjes eindelijk platinum gehaald:D kan mn geluk niet op, klote brokstukken zoeken, ik post ff 2 kaarten erbij van de warren en de neon. De rode punten zijn brokstukken die ik zelf nog heb gevonden aangezien de kaarten die eerder in de topic gepost waren niet compleet waren. Brokstukken verzamelen tijdens missies tellen helaas niet mee dus sla allemaal jullie slag nu;)
p.s. ik zie die de afbeeldingen een beetje klein zijn maar als je erop klikt worden ze wel iets groter dan kun je het denk ik nog wel zien, ik weet helaas niet hoe ik ze groter kan krijgen op mijn computer zijn ze gewoon normaal…
Dankje wel. Als ik het spel heb uitgespeeld op moeilijk dan ga ik die brokstukken zoeken.
Ben nu bij missie 24 van het spel… op niveau moeilijk…. heb 11 stunts -_- Toen eerst hoefde ik er nog maar 3….
is het makkelijk spel?
[quote]is het makkelijk spel?[/quote]
Soms moet je gewoon logisch nadenken om een missie te halen. Maar op moeilijk is het soms toch wel vrij pittig.
Ik hoef nog maar 7 stunts XD. Maar hoe moet je die stunt halen: van een granaat met schokwave terugstoten zodat die de vijand vermoord. IK kom bijna nooit ventjes tegen met granaten en als ik ze wel zie dan ben ik net te laat of heb ik ze al gekilld.
Trouwens ook die stunt van een granaat aan iemand kleven en dan vermoorden met schokgolf of percisie. Maar door schokgolf gaat die niet dood -_- Hoe wil je deze stunt trouwens halen, want ik krijg niet eens de kans om die granaat te kleven aan een vijand.
Heeft iemand trouwens de Nederlandse stunt lijst.
Noooooo!!!!
Ik hoef er nog maar 1, maar ik heb elk bolletje langsgelopen!! 🙁
Zijn er ook BlastShards ondergronds ofzo? Waar je alleen bij kan in een missie? 🙁
Heb het spel effe op moeilijk (hard) uitgespeeld…. die eindbaas was nog wel pittig dit keer op hard… hoef nog maar een stuk of 7 trophies.
Heb spel uit. Jezus wat kort. Ongeveer 10 uur 🙁
En trophies vind ik stom :O
Maar ga ze wel halen 🙂
Ik hoef nog maar 3 trophies….. de stunt lijst heb ik zoiezo al gedaan 🙂
Ik moet nog:
– de trophy van alle positieve upgrades kopen voor je krachten (GOOD)
– de trophy van alle negatieve upgrades kopen voor je krachten (EVIL)
– de trophy van alle 350 brokstukken
Ik had per ongeluk mijn savegame als Good Guy overgeschreven, dus ik moet zoiezo nog 1x het spel uitspelen (doe ik wel op easy XD)
Trouwens ik moet met me evil savegame nog 18.000 xp om alles te upgraden…. maar ik heb alleen de Side-missions in het neon-district en het historic-district nog…. XD
[quote]Ik hoef nog maar 3 trophies….. de stunt lijst heb ik zoiezo al gedaan 🙂
Ik moet nog:
– de trophy van alle positieve upgrades kopen voor je krachten (GOOD)
– de trophy van alle negatieve upgrades kopen voor je krachten (EVIL)
– de trophy van alle 350 brokstukken
Ik had per ongeluk mijn savegame als Good Guy overgeschreven, dus ik moet zoiezo nog 1x het spel uitspelen (doe ik wel op easy XD)
Trouwens ik moet met me evil savegame nog 18.000 xp om alles te upgraden…. maar ik heb alleen de Side-missions in het neon-district en het historic-district nog…. XD[/quote]
Dat word dus veel mensen vastbinden + leegzuigen he :yahoo:
Ik hoef nog maar één trophy: Vind 100% van de brokstukken
IK moet ze wel weer allemaal vinden, maarja dat valt wel mee. Heeft iemand prototype te ruil? Als ik me platinium van inFamous heb dan wil ik de game voor prototype ruilen.
[quote]Ik hoef nog maar één trophy: Vind 100% van de brokstukken
IK moet ze wel weer allemaal vinden, maarja dat valt wel mee. Heeft iemand prototype te ruil? Als ik me platinium van inFamous heb dan wil ik de game voor prototype ruilen.[/quote]
Moet je dan ff in Markt topic vragen 😉
Ik heb hem! De infamous platininium. Nog bedankt he Rovu… voor de afbeeldingen met je eigen gevonden brokstukken 😉
[quote]Okey luitjes eindelijk platinum gehaald:D kan mn geluk niet op, klote brokstukken zoeken, ik post ff 2 kaarten erbij van de warren en de neon. De rode punten zijn brokstukken die ik zelf nog heb gevonden aangezien de kaarten die eerder in de topic gepost waren niet compleet waren. Brokstukken verzamelen tijdens missies tellen helaas niet mee dus sla allemaal jullie slag nu;)
p.s. ik zie die de afbeeldingen een beetje klein zijn maar als je erop klikt worden ze wel iets groter dan kun je het denk ik nog wel zien, ik weet helaas niet hoe ik ze groter kan krijgen op mijn computer zijn ze gewoon normaal…[/quote]
Dus brokstukken uit missies tellen niet mee? 😀
[quote]Dus brokstukken uit missies tellen niet mee? :D[/quote]
nee, dat telt inderdaad niet mee. Het vergroot alleen de opslag capiciteit van je elektriciteit.
[quote]Ik heb hem! De infamous platininium. Nog bedankt he Rovu… voor de afbeeldingen met je eigen gevonden brokstukken ;)[/quote]
geen probleem joh ik draag graag mijn (brok)steentje bij haha
iig ik heb infamous ook al tegen prototype geruild net als jij wilde doen, maar ik vind de gameplay van prototype zooo zwaar tegenvallen
(past misschien niet helemaal in de topic hier) maar ben ik de enige?
[quote]geen probleem joh ik draag graag mijn (brok)steentje bij haha
iig ik heb infamous ook al tegen prototype geruild net als jij wilde doen, maar ik vind de gameplay van prototype zooo zwaar tegenvallen
(past misschien niet helemaal in de topic hier) maar ben ik de enige?[/quote]
Ik moet nog 1 brokstuk voor platinum (game vorige week gekocht xD) maar, heb je enige suggesties waar. 😉
[quote]Ik moet nog 1 brokstuk voor platinum (game vorige week gekocht xD) maar, heb je enige suggesties waar. ;)[/quote]
heb eerder in deze topic een paar maps gepost waar alle locaties op staan die niet op de eerdere maps stonden die gepost waren, als je niet volgens die maps hebt gewerkt heb ik 2 suggesties, 1tje is ergens vlak buiten de map via een aantal houten palen overspring over het water(weet niet meer welk district moet je youtube maar ff gebruiken) en de andere suggestie is bovenop een gebouw(wederom weet ik niet in welk district) check die ook maar op youtube want die verschijnt niet op de radar als je L3 indrukt, pas als je al een eind in het gebouw bent geklommen.
hoop dat je er wat aan hebt
[quote]heb eerder in deze topic een paar maps gepost waar alle locaties op staan die niet op de eerdere maps stonden die gepost waren, als je niet volgens die maps hebt gewerkt heb ik 2 suggesties, 1tje is ergens vlak buiten de map via een aantal houten palen overspring over het water(weet niet meer welk district moet je youtube maar ff gebruiken) en de andere suggestie is bovenop een gebouw(wederom weet ik niet in welk district) check die ook maar op youtube want die verschijnt niet op de radar als je L3 indrukt, pas als je al een eind in het gebouw bent geklommen.
hoop dat je er wat aan hebt[/quote]
Dank je, ik heb inderdaad jouw kaarten gebruikt maar ik mis er nog een! Zelfs die met rode stippen heb ik gebruikt. Dus dat gebouw, bedoel je die tunnel in de Warren (rechts als je de brug van de Neon komt).
uuhm jah geloof dat het idd dat gebouw was, had je al op youtube gekeken?
[quote]uuhm jah geloof dat het idd dat gebouw was, had je al op youtube gekeken?[/quote]
Ja die had ik al. Maar blij dat ik was, ik dacht even op de vuilnisbelt van Alden kijken en TADAA! Ik kijk om en zie hem aan een reclamebord hangen! Platinum, dus al 7 platina’s. :yay:
Gefeliciteerd Sjoerd 🙂
[quote]Gefeliciteerd Sjoerd :)[/quote]
Thanks man! 😀 (H)
lol gefeliciteerd XD en dat in één week tijd. Zeker ge-no-lived? xD
[quote]lol gefeliciteerd XD en dat in één week tijd. Zeker ge-no-lived? xD[/quote]
Nee, heb veel geskate en Sims 3 gespeeld maar ook Skate 2 enzo. Dus nee.
[quote]Nee, heb veel geskate en Sims 3 gespeeld maar ook Skate 2 enzo. Dus nee.[/quote]
Sims 3 ownt (met huizen bouwen dan; alleen xD) Ik heb het zelf ook, maar alleen voor huizen bouwen, de rest sucks.
gehehe, als ik sims heb, hoeven de volwassen mensjes maar 1 ding te doen….