Eey,
Ik wil binnenkort misschien een Sony cybershot DSCS930S aanschaffen, alleen nu weet ik niet helemaal hoe het precies zit met het geheugen. Je moet dit er apart bij kopen en de verkoper zij dat je alleen geheugen kaartjes van Sony zelf erin kan stoppen. Deze zijn natuurlijk vele malen duurder dan de andere kaartjes die er precies het zelfde uit zien.. Dus nu had ik als vraag kan je in die Sony cybershot ook andere kaartjes doen dan die van Sony zelf? zoals bijv. die van Sandisk.. Want dan bespaart me dat weer wat geld:yay:

Sandisk kan ook, die zijn zelfs nog sneller dan die van Sony zelf 😡 .
Niet meer luisteren naar die verkoper!
Gwn een pro duo stick, van sony of sandisk, maakt niet uit 😉 je kan ook zo proberen met een kleintje mms die je dan in een grootte steek, die zijn ook goedkoper.
idd sandisc is marktleider op het gebied van geheugenkaartjes, en heeft ze in alle soorten en maten.
Ik heb zelf een memoerystick pro duo van 8GB voor me PSP! ook van SanDisk! Is prima dingetje en inderdaad sneller en goedkoper!:P Maar je moet wel via betrouwbare sites als bol.com of bartsmith bestellen want er gaan ook fake memory stick van sony rond, het nadeel hiervan is dat ze snel kapot gaan en niet magic gate ondersteund zijn en meestal niet goed werken, het voordeel is wel weer dat ze heel erg goedkoop zijn om te krijgen:P