Jeuw ps3 brada gevallen 😛
Ik heb een probleem met me US PSN account, ik had altijd mezelf op automatisch inloggen staan en omdat het ook me US account was besteede ik er niet veel aandacht aan. Nu wil ik met iemand gaan sharen en kom ik erachter dat ik mijn wachtwoord totaal vergeten ben, heb serieus ook geen enkel idee wat het zou zijn. Password vergeten helpt ook niet ik weet niet welke leeftijd ik heb ingevuld 🙁 Is er nu nog een andere mogelijkheid?
Alvast bedankt 🙂

nee, is al vaker gebeurt en er zijn al meerdere topic(gebruik zoekfunctie)
2.Jeuw ps3 home brada gevallen????
Lijkt me niet. Je pass naar je mail toe sturen heb je ook al geprobeerd? (het knopje ‘Wachtwoord vergeten’)
Gewoon ff nieuwe accountje aan maken dan maar?
Ja, maar als hij een nieuw account maakt, verliest hij al zijn stuff, aangezien hij net wou gaan sharen :). Of begrijp ik het verkeerd. Maar enfin ik zou wachtwoord vergeten eens proberen en anders zit er niks anders op denk ik :(.
Je kan je wachtwoord volgensmij gewoon opvragen via de mail……. athans dat werkt bij mij wel:P
[quote]
2.Jeuw ps3 home brada gevallen????[/quote]
haha? 😛
nee ik kan geen nieuwe account maken want ik heb er al dingen op gekocht dus heeft het niet veel zin, via email wachtwoord opsturen kan niet want dan heb je geboortedatum nodig (dacht ik) en bellen naar sony heeft ook geen zin omdat ik niet in amerika woon ik het dom klinkt als je zegt dat je je geboortedatum niet weet 😛
Dus weet iemand nog iets 🙁 ?