Topic: Burnout Paradise BIG SURF ISLAND

12 juni 2009om 09:22

Gisteren BIG SURF ISLAND gedownload:

Ik kan niks anders zeggen dan : Geweldig, al die jumps !!!! :dizzy:

Zo zijn er een aantal gewldige plaatsen waar je kan staan (van het uitzicht genieten)

Wat vinden jullie de mooiste plek / jump van het eiland ?

Wat ik een hele mooie vindt is als je op de brug terug rij naar de stad, dan heb je in het midden van de brug een Mega Jump
En natuurlijk de ski schans !!!!

VOOR ALLE DUIDELIJKHEID IK SHARE NIET !!!! DUS GRAAG GEEN PM’S MEER STUREN !!!!!

11 reacties

1. User  avatar
    670 XP

ik heb alle bilboards en hekken gehaald:$ allenmaal:P ben nu voor de tropys bezig

en vind de jump bij de vuurstoren ook mooi:$ wel moeilijk was die maar die vind ik ook wel hoog

0
  2. User  avatar
    515 XP

Ja klopt die is erg gaaf ook kei ver !!

Maar die Strand Buggy echt een geweldige wagen, rijd goed en heel snel…
    Beter dan de eerste auto van het “basis” spel

0
  3. User  avatar
    441 XP

wie wil hem sharen..??(A)

0
  4. User  avatar
    441 XP

wil er iemand sharen..??(A)

0
  5. User  avatar
    265 XP

Die Muscle car is te vet, en super snel, Ik vind het eiland zeker vet, alleen jammer dat ik binnen 4 uur 100% island licence had, daar had ik toch wat meer van verwacht. De vetste Jump vind ik de Ski schans!

0
  6. User  avatar
    585 XP

iemand da big surf island mss wil trade vo cops & robbers?

0
  7. User  avatar
    515 XP

Dat vindt ik ook, het is een aardig bedrag ( ik heb ultimate gekocht voor € 30,00) en voor € 13,00 heb je niet erg veel plezier, als je het vertaal naar tijd – geld.

Maar die strand bugy, is echt een gewelidge wagen om meer rond te crossen !

0
  8. User  avatar
    47 XP

Geweldige dlc! heb em vanmiddag gedownload, en ik vind hem echt super vet. Die buggy rijdt ongeloofelijk chill en al die super jumps zijn gewoon geweldig!:yahoo:

0
  9. User  avatar
    208 XP

Nou alleen die P12 Diamond nog

Daarvoor moet ik nog 230 van de 500 challenges doen

0
  10. User  avatar
    209 XP

Buggy is wel nice. Vind de zwevende P12 toy toch wel nicer. Ski jump is cool, maar was leuker als het een split ramp was.

Heb nu al 07:54:01 op de teller staan. Nog 4 events te gaan, en 9 online challenges (elke game die ik join spelen ze de oude :S). Geweldige DLC dat wel.

0
  11. User  avatar
    515 XP

[quote]elke game die ik join spelen ze de oude.[/quote]

Dat vindt ik ook een nadeel, dat is ook zo met Cops and Robbers, ze zouden eigenlijk een optie moeten hebben dat je kan selecteren daarop…

Dat als je online wilt op het surf island dan moet je daarop kunnen selecteren…

0