Hoe zit het nou precies met het downloaden van een game zoals bijv. flower uit de psn store? Ik heb gehoord dat als je de game gekocht hebt dat je hem dan nog maar 5x opnieuw kan downloade. klopt dit? of heb ik het verkeerd gehoor:P
Topic: PSN downloads??
12 juni 2009om 11:32

nee je kunt de game onbeperkt downloaden
alleen kun je je eigen account maar 5 keer sharen of eigenlijk op 5 andere ps3’s actief hebben
al die consoles kunnen het dus onbeperkt downloaden!
[quote]nee je kunt de game onbeperkt downloaden
alleen kun je je eigen account maar 5 keer sharen of eigenlijk op 5 andere ps3’s actief hebben
al die consoles kunnen het dus onbeperkt downloaden![/quote]
Oke das wel chill:yahoo: thx voor je antwoord(Y)
Ja klopt, en ik heb gehoord dat als je iets met PS3 deactiveerd deze downloads dan reset worden maar bij degene die geshared hebben wordt ie onbruikbaar
Maar weet ut niet zkr
[quote]Ja klopt, en ik heb gehoord dat als je iets met PS3 deactiveerd deze downloads dan reset worden maar bij degene die geshared hebben wordt ie onbruikbaar
Maar weet ut niet zkr[/quote]
wordt inderdaad vaker geroepen… alleen niemand kan daar duidelijkheid in scheppen…
als degene bij wie die geshared is hem deactiveer, dan kan de originele gebruiker hem weer sharen
als je het zelf doet, ben je je account en alles kwijt, dus nooit deactiveren!
nee is niet waar
mijn vriend shared heel veel met mij(alles perongelijk verwijderd)
en hy kan het nog steeds gebruiken
Op je eigen IP met je eigen PS3 ID kan je het oneindig downloaden. En je kan het 5x sharen.
[quote]Op je eigen IP met je eigen PS3 ID kan je het oneindig downloaden. En je kan het 5x sharen.[/quote]
Je kan 5x je account sharen op verschillende IP Adressen! Dus als je met 5 mensen geshared heb kan je niet meer sharen
Dat is wat ik zeg :’)
ff een vraagje over DLC, past ook goed in dit topic
ik heb Rock Band DLC, en nou had ik daarnet me ps3 meegenomen naar een maat van me
wou ik die DLC spelen, zegt hij dat de tracks niet meer beschikbaar zijn?
wtf is dit?
[quote]ff een vraagje over DLC, past ook goed in dit topic
ik heb Rock Band DLC, en nou had ik daarnet me ps3 meegenomen naar een maat van me
wou ik die DLC spelen, zegt hij dat de tracks niet meer beschikbaar zijn?
wtf is dit?[/quote]
Ander IP Adres:P