Forum

Topic: Wie kan er op vidZone komen?

Anoniem's avatar

Ik weet nu wel hoe ik er op kom xD
Alleen ik krijg telkens verbinding error xD met het updaten.
Wie heeft er nog meer last van xD?
Licht aan je firewal of zo. Maar ik weet niet hoe ik op moet lossen LOLxD

Maar mijn vraag is eigenlijk.
Wie kan/zit er al op vidZone??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

30 reacties

  1. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    anders namelijl…
    ik zou er wel op kunnen komen maar het boeit me niet xD

  2. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Kheb VidZone niet eens:P Kheb geen UK acc xD alleen een US acc:P

  3. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    kheb nu
    proxy:
    213.229.149.94; 8080
    en systeemtaal op engels
    en een uk account maar nog steeds krijg ik een error bij het updaten :S

  4. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Licht aan je Firewal xD

  5. 6677 XP
    Myx's avatar

    Het was al bekend dat je niet op vidzone kon. Stond zelfs op de fp en en als er een manier komt dan zou het er vast ook staan dus dit is heeft niet veel nut…

  6. 656 XP
    Killermen's avatar

    kheb nu
    proxy:
    213.229.149.94; 8080
    en systeemtaal op engels
    en een uk account maar nog steeds krijg ik een error bij het updaten :S

    Verwijder maar eerst al je data van Vidzone, opnieuw downloaden en dan nog eens proberen ^^:D:D:D

  7. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Verwijder maar eerst al je data van Vidzone, opnieuw downloaden en dan nog eens proberen ^^:D:D:D

    il give it a try

  8. 1402 XP
    Selec1's avatar

    Misschien even handig om erbij te vermelden hoe je erop kan komen? Anders is het wel heel erg een ‘kijk mij nou!’ topic.

    Ik ben nu bezig met downloaden en installeren, even kijken of ik erop kan komen. Tips?

  9. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Downloaden
    instaleren
    NIET SPELN

    internet instellen
    Proxy: 213.229.149.94; 8080
    Of een andere UK πŸ™‚
    Systeem taal op Engels

    en openen op UK account πŸ™‚

  10. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Downloaden
    instaleren
    NIET SPELN

    internet instellen
    Proxy: 213.229.149.94; 8080
    Of een andere UK πŸ™‚
    Systeem taal op Engels

    en openen op UK account πŸ™‚

    en dit werkt tot nu toe niet πŸ™
    eerst liep die vast bij updaten van catalogus (kreeg ik steeds error)
    vidzone opnieuw gedownload (naar aanraden van killermen)
    nu word ik uitgelogd van psn met error 80028ed5 als ik vidzone opstart als ik me dan weer inlog krijg ik die error weer naar 1 sec todat ik vidzone afsluit dan is alles weer goed :O

  11. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik was er gister wel in hoor:O
    Want hij ging door xD
    en toen ging ik eten xD
    En daarna lukte mij ook niet meer.
    Je moet dus ff mazzel hebben πŸ™‚

  12. 133 XP
    Kaiwa's avatar

    Proxy 213.229.149.94 is een spaans IP adres. Besides alle open proxy’s zijn geblokkeerd. Je moet minimaal een premium proxy gebruiken de anderen zijn -obviously- blacklisted ^^

  13. Redacteur - 1887 XP
    GlobalSoldier's avatar

    Heeft er iemand een UK acc waarvan ik m mag sharen?:P

  14. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Heeft er iemand een UK acc waarvan ik m mag sharen?:P

    hahah dat vroeg selec ook al aan mij ik post straks wel ff de gegevens

  15. 8867 XP
    7th-son's avatar

    is het niet zo dat je vidzone moet laten denken dat je vanaf bv Engeland inlogt? dus je eigen IP doorsturen via een engelse server ofzo?

    althans, zoiets had ik ooit gelezen, alleen dan voor de US video store…

  16. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Jha proxy heet dat πŸ™‚

  17. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    is het niet zo dat je vidzone moet laten denken dat je vanaf bv Engeland inlogt? dus je eigen IP doorsturen via een engelse server ofzo?

    althans, zoiets had ik ooit gelezen, alleen dan voor de US video store…

    dat is wat wij al de hele tijd doen xD

  18. 8867 XP
    7th-son's avatar

    als het niet werkt, doe je iets niet goedl ijkt mij πŸ˜›

  19. 3891 XP
    vinnie1234's avatar

    Ik ga het niet meer proberen 😐
    Door dat gekloot had ik weer NAT 3:(
    En ben een uur bezig geweest er weer nat 2 van te maken xD

  20. 21 XP
    jaqb's avatar

    Werkt perfect ! De truc (voor de techneuten onder ons, zoals iemand dat laatst schreef) is om alleen de proxy te gebruiken om in de Vidzone te komen…aan 1kb/s heb je al genoeg. Eenmal in Vidzone kan je de proxy uitzetten en je directe verbinding gebruiken.

  21. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Werkt perfect ! De truc (voor de techneuten onder ons, zoals iemand dat laatst schreef) is om alleen de proxy te gebruiken om in de Vidzone te komen…aan 1kb/s heb je al genoeg. Eenmal in Vidzone kan je de proxy uitzetten en je directe verbinding gebruiken.

    je kunt je internet instellingen toch niet veranderen als VidZone is opgestart?

  22. 21 XP
    jaqb's avatar

    je kunt je internet instellingen toch niet veranderen als VidZone is opgestart?

    Hehe…klopt. Je kan je internet instellingen niet veranderen op ps3, daarom ook moet je dat doen op pc. Er zijn veel (? vast wel) progjes die een virtuele proxy server creΓ«ren ik gebruik zelf PRIVOXY.

  23. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Hehe…klopt. Je kan je internet instellingen niet veranderen op ps3, daarom ook moet je dat doen op pc. Er zijn veel (? vast wel) progjes die een virtuele proxy server creΓ«ren ik gebruik zelf PRIVOXY.

    en hoe werkt die :dizzy:

  24. 21 XP
    jaqb's avatar

    en hoe werkt die :dizzy:

    Op de site daar heb je een uitgebreide handleiding

  25. 8867 XP
    7th-son's avatar

    lekker irritant dat zodra je in vidzone zit, eerst weer die pc op moet om die proxy uit te zetten!

    dit moet toch anders kunnen lijkt mij?

  26. 6677 XP
    Myx's avatar

    lekker irritant dat zodra je in vidzone zit, eerst weer die pc op moet om die proxy uit te zetten!

    dit moet toch anders kunnen lijkt mij?

    Rustig wachten op de nl versie πŸ™‚

  27. 21 XP
    jaqb's avatar

    lekker irritant dat zodra je in vidzone zit, eerst weer die pc op moet om die proxy uit te zetten!

    dit moet toch anders kunnen lijkt mij?

    Je hoeft het niet uit te zetten trouwens. Als je maar proxy voor alleen “scee.vidzone.tv:443” gebruikt. Dan gaat streaming gewoon via je normale verbinding

  28. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    Je hoeft het niet uit te zetten trouwens. Als je maar proxy voor alleen “scee.vidzone.tv:443” gebruikt. Dan gaat streaming gewoon via je normale verbinding

    nou heb ik de die privoxy handleiding zitten doorspitten maar ik snap het niet :sorry:

    waar kan ik instellen dat ie met een proxy verbind πŸ˜›
    het enige wat ik daar zie is:

    7.1.4. proxy-info-url

    Specifies:

    A URL to documentation about the local Privoxy setup, configuration or policies.
    Type of value:

    URL
    Default value:

    Unset
    Effect if unset:

    No link to local documentation is displayed on error pages and the CGI user interface.
    Notes:

    If both admin-address and proxy-info-url are unset, the whole “Local Privoxy Support” box on all generated pages will not be shown.

    This URL shouldn’t be blocked πŸ˜‰

    het enige over een proxy πŸ™

  29. 21 XP
    jaqb's avatar

    nou heb ik de die privoxy handleiding zitten doorspitten maar ik snap het niet :sorry:

    waar kan ik instellen dat ie met een proxy verbind πŸ˜›
    het enige wat ik daar zie is:

    het enige over een proxy πŸ™

    πŸ™‚ misschien kan je beter wachten tot het beschikbaar is in NL. Als je de handleiding rustig vanaf begin leest weet je binnen 1h wat je moet doen. Of als je geen zin hebt in lezen kan je “Proxy Switcher” gebruiken, ik ben het laatst tegengekomen en het heeft de belangrijkste functies voor dit doel. Ik heb het niet getest maar het lijkt simpel in gebruik.

  30. 2623 XP
    nis-gens's avatar

    πŸ™‚ misschien kan je beter wachten tot het beschikbaar is in NL. Als je de handleiding rustig vanaf begin leest weet je binnen 1h wat je moet doen. Of als je geen zin hebt in lezen kan je “Proxy Switcher” gebruiken, ik ben het laatst tegengekomen en het heeft de belangrijkste functies voor dit doel. Ik heb het niet getest maar het lijkt simpel in gebruik.

    ik zal het eens bekijken