Topic: Bing

13 juni 2009om 20:03

Wie kent het niet?
Nou eigenlijk denk ik dat de meeste van jullie nog nooit van dit woord heeft gehoord. Daarom zal ik even uitleggen wat het is.

Bing is de nieuwe google.
Alleen dan 10000 keer zo goed. Ik zocht net op ps3-sense. En dan afbeeldingen. En wat denk ik? Ik zie allemaal sigs die op sense staan :O Eht geweldig. Het is momenteel nog in de beta vase. Maar het werkt gewoon fantastisch. Ik zou zeg ga zelf is kijken. Het is trouwens wel van M$!

[url]www.bing.com[/url]

12 reacties

1. User  avatar
    2449 XP

Lol bij afbeeldingen krijg ik Bardfielts sig! xD
    Vind t wel goed werke:P maar ik hou t wel bij :google:

EDIT: Vind de naam bing allene beetje vaag.. normaal zeg ik ”dat heb ik gegoogled” nu moet ik zeggen ”dat heb ik gebingt” xD en dat klinkt niet echt:P

0
  2. User  avatar
    3343 XP

[quote]Lol bij afbeeldingen krijg ik Bardfielts sig! xD
    Vind t wel goed werke:P maar ik hou t wel bij :google:[/quote]

Ik ook! 😀

0
  3. User  avatar
    515 XP

Het is van Microschoft…..daarom vindt ik het niks…

ik blijf ook gewoon lekker googlen

0
  4. User  avatar
    915 XP

[quote]Het is van Microschoft…..daarom vindt ik het niks…

ik blijf ook gewoon lekker googlen[/quote]

:disgust1: sjonge jonge wat kinderachtig

0
  5. User  avatar
    164 XP

google….

0
  6. User  avatar
    670 XP

[quote]:disgust1: sjonge jonge wat kinderachtig[/quote]

is gewoon logich nadenken:P

0
  7. User  avatar
    515 XP

Er zijn gewoon bedrijven waarmee ik weinig mee te maken wil hebben….en dit bedrijf is er een van

0
  8. User  avatar
    164 XP

net ff bing geprobeerd… tot 2 keer toe een wit scherm… snap dat het beta is… maar dit is al gelijk k*&^t

0
  9. User  avatar
    6621 XP

Ziet er allemaal wel wat mooier uit maar ik hou het bij google. Dat is de enige zoekmachine die met het woord firefox, morzilla firefox geeft en niet allemaal andere flauwekul en het werkt gewoon snel 🙂

0
  10. User  avatar
    1755 XP

Vind het wel cool, maar gebruik nog steeds google, misschien dat ik later overschakel 😛

0
  11. User  avatar
    3388 XP

Hahahahaaa!!! 2e afbeelding is mijn sig xD Ik houd het denk ik bij google:P Mischien voor afbeeldingen bing maar voor zoeken zeker google!

0
  12. User  avatar
    1191 XP

Google is gewoon dé zoekmachine. Nederlanders zijn mensen van gewoontes en die stappen niet gauw over op iets anders als het voor hun neus geschoven wordt.

0