Ik heb gehoord dat als je wat uit de US PSS koopt dat er dan achteraf nog belasting overheen komt.. En dat dit alleen geldt voor bepaalde staten.. Weet iemand of dit klopt en zo ja, in welke staten hoef je geen belasting te betalen over je aankopen in de Store?
Topic: US PSS belasting
14 juni 2009om 10:05

nog nooit last van gehad of gehoord 😛 het is al in de prijs inbegrijpen volgens mij
Ja volgens mij ook……..
nee, dat is niet zo
je krijgt, zodra je de aankopen doet, er nog eens belasting bij die je moet betalen
zo betaal bv in plaats van 9,99 dollar, 10,50 ofzo
[quote]nee, dat is niet zo
je krijgt, zodra je de aankopen doet, er nog eens belasting bij die je moet betalen
zo betaal bv in plaats van 9,99 dollar, 10,50 ofzo[/quote]
Ja precies dat heb ik ook gehoord dat je het achteraf dan nog te zien krijgt.. en dat dit niet voor elke staat in amerika geldt.
Dus weet iemand welke staten geen belasting heffen op deze aankopen?
dat het niet voor elke staat is, is voor mij nieuw!
als ik dat eerder had geweten… had me geld gescheelt ook!
misschien ff op google checken?
Was ook verbaast toen ik opeens zag dat ik nog een dollar extra moest betalen, vond het een beetje minder maja. Een dollartje maar voor een spel van 10$
[quote]nog nooit last van gehad of gehoord 😛 het is al in de prijs inbegrijpen volgens mij[/quote]
Misschien..
Heb jij wel een ‘goede’ regio account.
Het klopt dat je in sommige staten wel belasting moet betalen. Heb het net zelf gecontroleerd en heb dus al die tijd teveel betaald. verander je adres naar een van de volgende [url=http://travel.yahoo.com/p-hotel-191501995-portland_hotels-i;_ylt=AoeG2_H1aJOT67UPB_AFRBnlns0A]hotels[/url] in de staat oregon en je betaald geen belasting meer.
thx man ga ik cker ff doen 😀
[quote]Misschien..
Heb jij wel een ‘goede’ regio account.[/quote]
ja kheb me ouders’ adress gebruikt in los angelas, dus in california hoef je dan geen belasting te betalen denk ik
Oke dus in de staten Oregon en Califonia hoef je geen belasting over je aankoop in de PS store te betalen.
ik ga het ook ff doen! was al bang dat ik dan een nieuw account moest aanmaken!
zo heb je tenmisnte wel genoeg aan 1 PSN card, ipv net niet
[quote]ik ga het ook ff doen! was al bang dat ik dan een nieuw account moest aanmaken!
zo heb je tenmisnte wel genoeg aan 1 PSN card, ipv net niet[/quote]
idd heb nu 3 dollar net 2 dollar tekort voor nog een spel 😛