Deze Xbox 360 zal betere hardware krijgen waardoor die compatibel is met de Xbox 360 games en het wordt beter voor ontwikkelaars omdat de graphics er beter gaan uitzien. Het zal worden megeleverd met project Natal.
Zal deze Xbox de PS3 kunnen passeren of niet?\
bronnen : [url=”http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3174762″]http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3174762[/url]

hhmmm welke site gelezen dan???
bron aub…………..
En ik ben ervan overtuigd dat de opvolger van de Xbox 360 – Xbox 720 gaat noemen 😛
Alles gaat naar ‘7’, waaronder windows. Zou me niks verbazen als de Xbox ook iets met een 7 te maken gaat krijgen. :p
Het gerucht ging wel al over een nieuwe console, beginnend met een Y. Niks over gehoord op de E3, wellicht een onzin verhaal van random teenager. xD
[quote]Alles gaat naar ‘7’, waaronder windows. Zou me niks verbazen als de Xbox ook iets met een 7 te maken gaat krijgen. :p
Het gerucht ging wel al over een nieuwe console, beginnend met een Y. Niks over gehoord op de E3, wellicht een onzin verhaal van random teenager. xD[/quote]
Kan, maar de PS3 is beter! ^^
[url=http://tweakers.net/nieuws/60730/nieuwe-xbox-met-natal-verschijnt-in-2010.html]http://tweakers.net/nieuws/60730/nieuwe-xbox-met-natal-verschijnt-in-2010.html[/url]
We zullen zien:P Als ie uitkomt en beter is als de PS3 haal ik hem wel denk ik^^ (Als ik het geld heb en als tegen die tijd de Ps4 niet uit is:P)
[quote]We zullen zien:P Als ie uitkomt en beter is als de PS3 haal ik hem wel denk ik^^ (Als ik het geld heb en als tegen die tijd de Ps4 niet uit is:P)[/quote]
Traitor:disgust1:
Ik zal nooit een Xbox halen. Geen kwaliteit, ok, enkele games zijn mooi maar de line-up van de PS3 is beter.
Ik denk dat deze de 540 gaat heten want die was eerder aangekondigd, een kleinere betere 360.
Verder denk ik ook dat de PS3 betere hardware blijft behouden maar dat de Xbox er dicht tegen aankomt.
[quote]Alles gaat naar ‘7’, waaronder windows. Zou me niks verbazen als de Xbox ook iets met een 7 te maken gaat krijgen. :p
Het gerucht ging wel al over een nieuwe console, beginnend met een Y. Niks over gehoord op de E3, wellicht een onzin verhaal van random teenager. xD[/quote]
dit bevestigd mijn standpunt weer 😛
ik denk nog steeds
xbox 720 xD
Ik denk zelf ook dat er een nieuwe XBOX komt in 2010 maar weetn iet wat er speciaal aan gaat moete worden en dan neit negatief bedoeld…
Ik verwacht er niet veel van maar ik denk dat hij wel gelijk op zal gaan met de PS3..
Sony moet tog egt wat meer doen.
Vind de X-box met de dag beter :O
[quote]Sony moet tog egt wat meer doen.
Vind de X-box met de dag beter :O[/quote]
Wtf? o.O?
De PS3 is beter als de 360 hoor, theoretisch gezien..:P
360 heeft een tekort aan goeie xclusives terwijl die van de PS3 nog moeten komen…
Eeh de PS3 had ze xD
maar gaan ook naar de X-box xD
[quote]Eeh de PS3 had ze xD
maar gaan ook naar de X-box xD[/quote]
Maar nu gebeurt het tegenovergestelde. Tekken en MGS waren goede playstation titels. Maar wat dacht je van Saints-Row, Bioshock, Lost Planet (misschien wel meer). Maar ik denk dat Sony nu niks meer gaat weggeven.
[quote=”Tweakers.net”]Een opgewaardeerde 360 zou het antwoord kunnen zijn op de opmerking van Patrick Soderlund, vice-president van Electronic Arts in Europa, die beweerde dat ontwikkelaars de grens van de Xbox 360-mogelijkheden al bereikt hebben, waar dat bij de PlayStation 3 nog niet het geval is. Met een nieuwe versie van de Xbox 360 zou Microsoft de concurrentie met Sony weer aankunnen. 1Up vergelijkt de lancering van een nieuwe Xbox met die van de Wii, die volgens de website niet meer is dan een GameCube in een ander doosje, voorzien van bewegingsdetectie. Dat is precies wat 1Up ook van de nieuwe Xbox verwacht.[/quote]
Wat een heerlijke quote, niet waar?
Inderdaad! XD Ps3 is gewoon the best! Kga alleen een xbox kopen als ie leuke exclusives krijgt:P Want de exclusives die er nu zijn vindt ik echt dood……….. En ja ook Gears Of War!!!! Alleen Fable lijkt me wel grappig om te doen^^
[quote]Inderdaad! XD Ps3 is gewoon the best! Kga alleen een xbox kopen als ie leuke exclusives krijgt:P Want de exclusives die er nu zijn vindt ik echt dood……….. En ja ook Gears Of War!!!! Alleen Fable lijkt me wel grappig om te doen^^[/quote]
Fable 2 valt tegen maar Gears of War 1 is echt vet, tenminste op mijn pc. Mijn vriend heeft de twee alleen de multiplayer is minder leuk.
Maar die xBox die we zagen was ook anders bij de video van Milo met project NAtal. Er zat zo ’n grijs ding erop dat de Xbox hoger maakte. Is jullie dat ook opgevallen
PS3 Rulez (sorry FF :off-topic:)
MS zou geen cijfers meer gebruiken, dus verwacht maar niet 720. Het laatste product met cijfers werd Windows 7.
En dit is geen gerucht, dit is gewoon zo. Ze gaan de xbox aanpassen voor Nathal. Er komt per definitie [b]geen[/b] nieuwe in 2010.
[url=http://tweakers.net/nieuws/60808/microsoft-introduceert-in-2010-nieuwe-xbox-360.html]Zie.[/url]
[quote]Sony moet tog egt wat meer doen.
Vind de X-box met de dag beter :O[/quote]
Kerel, PS3 = blu-ray, zegt al genoeg ^^
IK zat zo eens te denken……. dat Natal is allemaal wel leuk maar waar herken ik het van? Waarvan hebben ze het gejat? Toen dacht ik EYETOY voor de PS2! Daar zit hetzelfde idee achter alleen is natal heel veel verbeterd! Dat is echt PWND voor Xbox!! WHahahahaa en dan maar zeggen dan sony alles jat! (wat ook zo is:P Maar je kent het gezegde beter goed gejat dan slecht bedacht!)
Playstation eye is ook een verbeterde eyetoy. En wat natal kan kan de PS eye ook. Zoals een tekening tonen, of dat gedoe met een 3d omgeving (kun je zien in eyepet). Er zitten 4 microfonen in. Als Sony nieuwe software ervoor maakt kan het waarschijnlijk nog meer.
[quote]Playstation eye is ook een verbeterde eyetoy. En wat natal kan kan de PS eye ook. Zoals een tekening tonen, of dat gedoe met een 3d omgeving (kun je zien in eyepet). Er zitten 4 microfonen in. Als Sony nieuwe software ervoor maakt kan het waarschijnlijk nog meer.[/quote]hoop het wel want het is wel behoorlijk gaaf:yahoo:
[quote]hoop het wel want het is wel behoorlijk gaaf:yahoo:[/quote]
Nieuwe software komt wel hoor, want je hebt een PS eye nodig om de motioncontrollers te gebruiken.
Is tog een ps3 site off??????
[quote]Is tog een ps3 site off??????[/quote]
Dit staat wel bij overige topics en uitendelijk praten we weer over de Playstation.
Ik ben wel benieuwt naar de opvolger van de 360 🙂 hoop alleen dat ze daar de boel wel wat beter testen voor uitbrengen ervan 😛 anders word het weer heel wat rrod’s (A) maja dat geflame over welke nou beter is ? Ik vind het allebei geweldige consoles met elk hun plus en minpunten 😉 sow fanboys read this ! [url]http://www.hardcoreware.net/playstation-3-vs-xbox-360-one-year-later/[/url]
slotje
😀
Why slotje :O
Als deze bron gelijk heeft, dan zal het waarschijnlijk een groot deel op de WII lijken, maar zal het meer succes hebben dan de wii.