[quote]:o dat is veel heel erg:p Ik heb zo’n stoer shirt gekregen:p Daar staat op:
Ben ik eindelijk gelsaagd krijg ik zo’n kut shirt xD Echt super!!!! :D[/quote]
Vette shit!!!! ^^ Hoe kom je eraan want die koop ik voor me broer. xD
Ja ik ben ook geslaagd met 3 6e 4 7e en een 8 😀
Dus nu op naar het hbo :yay:
Iedereen die ook geslaagd is gefeliciteert en iedereen die nog moet herkansen succes 😉
[quote]Ja ik ben ook geslaagd met 3 6e 4 7e en een 8 😀
Iedereen die ook geslaagd is gefeliciteert en iedereen die nog moet herkansen succes ;)[/quote]
Lol ik heb 3 zessen en 5 zevens xD Ik had gehoord dat we voor economie 1,nogwat punten extra hadden gekregen want anders waren er bij ons 8 extra mensen gezakt xD
Ik heb dinsdag herexamen Geschiedenis, als ik daar een 6,5 of hoger voor haal kan ik naar Havo. Als ik in plaats van een 5.4 een 6.3 had gehaald kon ik naar wel naar Havo:(
[quote]Je kan ook de WW in gaan en dan heel de dag blijven gamen xD Oke wel met minder games maar je kan nog wel blijven en gamen! en veel ook ^^[/quote]
Dan kom je je opzoeken en neem ik alle games mee :dizzy:…. want DIE HEB IK BETAALD, en de games die ik niet wil ga ik aan andere BELASTING betalers uitdelen :rofl:
Ja ik ben ook geslaagd!!!! En heb een laptop van me pa en ma gekregen :D:D:D Ik had 5 7ens en 3 zessen:P
Hierna ga ik MBO doen richting administrateur!!!!!!!
lekker 😛
ik ben waarschijnlijk niet geslaagd.
Ik ben nog bezig met de examens.(België) Ik ben al zeker dat ik ga slagen! 😀
[quote]Ja ik ben ook geslaagd!!!! En heb een laptop van me pa en ma gekregen :D:D:D Ik had 5 7ens en 3 zessen:P
Hierna ga ik MBO doen richting administrateur!!!!!!![/quote]
Je zou maar zakken voor een vmbo examen
[quote]Je zou maar zakken voor een vmbo examen[/quote]
Ja. Ik ga naar derde van de HAVO.
Dat doen er genoeg uit m’n klas hoor:P
Ik wil ook me examens -_- ik ga pas naar 4 havo nog 2 pokke jaren.
Gefeliciteerd allemaal 😉
Gefelie 🙂
Ik moet eerst nog is naar de 4e havo zien te komen 😛
eentje op mijn school is gezakt op Kader met 2 vijven en 2 vieren…
😮 dat is veel heel erg:p Ik heb zo’n stoer shirt gekregen:p Daar staat op:
Ben ik eindelijk gelsaagd krijg ik zo’n kut shirt xD Echt super!!!! 😀
[quote]:o dat is veel heel erg:p Ik heb zo’n stoer shirt gekregen:p Daar staat op:
Ben ik eindelijk gelsaagd krijg ik zo’n kut shirt xD Echt super!!!! :D[/quote]
Vette shit!!!! ^^ Hoe kom je eraan want die koop ik voor me broer. xD
Me ouders hadden die een paar maanden gelden in oud-beijerland gekocht:P Dus geen idee maar je zal hem vast wel kunnen bestellen bij de large:P
Zij gwn die t-shirts die kan je laten maken. Ik moet nog 1 jaar en dan kan ik de vlaggen buiten zetten hehehe/ Maar Gefeliciteerd iedereeeeeeeéen
Ben GESLAAGD Yeaah ! 😛
Feliciteerd!!!!! 😛 zijn er Niet meer examen kandidaten????
Me broer is geslaagd. xD
Ja ik ben ook geslaagd met 3 6e 4 7e en een 8 😀
Iedereen die ook geslaagd is gefeliciteert en iedereen die nog moet herkansen succes 😉
[quote]Ja ik ben ook geslaagd met 3 6e 4 7e en een 8 😀
Iedereen die ook geslaagd is gefeliciteert en iedereen die nog moet herkansen succes ;)[/quote]
Lol ik heb 3 zessen en 5 zevens xD Ik had gehoord dat we voor economie 1,nogwat punten extra hadden gekregen want anders waren er bij ons 8 extra mensen gezakt xD
Bij wiskunde b was er 2 punten bij gekomen 😛 Maar dat was ook uber moeilijk
iedereen die geslaagd is gefeliciteerd!!! voor degene die een herkansing hebben of het volgend jaar over moeten doen.. Succes!!!
Ik heb dinsdag herexamen Geschiedenis, als ik daar een 6,5 of hoger voor haal kan ik naar Havo. Als ik in plaats van een 5.4 een 6.3 had gehaald kon ik naar wel naar Havo:(
Altijd spannend die examens:P Succes iedereen die nog een herexamen moet doen!
Gezakt voor me vmbo tl 🙁 3x 5 en 1x 4.
Volgend jaar beter(H)
Haha eindelijk vandaag was mijn laatste examen. Pas maandag zal ik mijn rapport krijgen. Ik weet al 1 ding zeker. Ik ben GESLAAGD 😀
Hoe weet je daqt zo zeker ..?Ik krijg nu toetsweek 🙁
Heleweek only toetsen Ble 🙁
En ik moet ze goed maken anders blijf ik zitten xD
[quote]Hoe weet je daqt zo zeker ..?Ik krijg nu toetsweek 🙁
Heleweek only toetsen Ble 🙁
En ik moet ze goed maken anders blijf ik zitten xD[/quote]
Omdat ik op mijn vorige rapporten max 2 onvoldoendes had. En niet alleen daardoor hoor, ik heb vertrouwen in me 😀
[quote]Omdat ik op mijn vorige rapporten max 2 onvoldoendes had. En niet alleen daardoor hoor, ik heb vertrouwen in me :D[/quote]
2 onvoldoendes in profielvakken=zakken…maar als je vertrouwen injezelf hebt dan is het goed.
[quote]2 onvoldoendes in profielvakken=zakken…maar als je vertrouwen injezelf hebt dan is het goed.[/quote]
Jep kheb vertrouwen in mezelf. 🙂
Veel sterkte dan met de zenuwen xD Ik hoor wel of je vertrouwen terecht of onterecht was xD
Succes iedereen….. als je er maar aan blijf denken:
Hoe meer je je best doe, hoe betere baan je zulk krijgen in de toekomst, hoe meer games je kan kopen !!!
[quote]Succes iedereen….. als je er maar aan blijf denken:
Hoe meer je je best doe, hoe betere baan je zulk krijgen in de toekomst, hoe meer games je kan kopen !!![/quote]
Je kan ook de WW in gaan en dan heel de dag blijven gamen xD Oke wel met minder games maar je kan nog wel blijven en gamen! en veel ook ^^
[quote]Je kan ook de WW in gaan en dan heel de dag blijven gamen xD Oke wel met minder games maar je kan nog wel blijven en gamen! en veel ook ^^[/quote]
Dan kom je je opzoeken en neem ik alle games mee :dizzy:…. want DIE HEB IK BETAALD, en de games die ik niet wil ga ik aan andere BELASTING betalers uitdelen :rofl:
Jaja ik ben geslaagd 🙂 zei ik toch 😀 Ik heb veel vertrouwen in me 😀