Hey weet iemand of er ooit wat verteld is over een Bleach game, op google kan ik niks vinden. Maar ik hoop toch echt dat er ooit een bleach game komt voor ps3 😀 Ik weet niet of dit hier goed gepost is
Topic: Wat zou jij vinden van een bleach ps3 game?
17 juni 2009om 19:53

Nee nooit wat over gezegd, zou zeggen speel de psp versies totdat er een op de ps3 komt 😛
Wat is een bleach game?
[quote]Wat is een bleach game?[/quote]
Jij bent duidelijk geen Manga kenner. Er is wel Bleach voor op de psp maar niet op de PS3. Zelf heb ik liever Naruto Ultimate Ninja Storm alleen moeten ze betere DLC er voor uitbrengen. De Zabuza arc zit er niet eens bij, en dat waren wel ongeveer de eerste 15 episodes met gelijk een S-class vijand. Of ze moeten een shippuuden maken voor de PS3. Of er moet in de DLC nieuwe technieken voor je personages zitten. Ik ga helemaal off-topic maar ik zou zeggen. Laat bleach, en begin aan Naruto, veel beter verhaal.
Ik ben wel van mening dat elke manga based spel beter verdient. Alles wordt slecht uitgewerkt door developers die weinig weten. Het moet in 1e instantie beter uitgewerkt worden en dan nog eventueel met DLC zelfde geval met dragonball games
de gamerechten liggen wel bij Sony, maar ik denk dat ze wachten met een Bleach game tot de meeste characters hun ware skillz hebben laten zien bijvoorbeeld The vizards, hun krachten zijn nog vrijwel onbekend(except hun hollow-mask), maar stel je voor je wilt als developer elke character die in de anime voorkomt in de game stoppen, dat betekent dus dat zij moves moeten verzinnen en dat is meestal zo slecht uitgewerkt en soms zijn die moves ook nog eens extreem over-powered wat later blijkt dat die personage behoorlijk flut is.
Voorderest een shippuuden verhaal lijkt me nog te vroeg, tenzij ze dingen pakken vanuit de manga maar dan heb je gewoon een game wat iets van 100 chapters spoiled, als je alleen de anime kijkt 😀