Topic: Skate tripod?

19 juni 2009om 13:13

Heey Sensers,

Ik ga binnenkort een nieuwe camera kopen maar dan wil ik dus een statief, wat je op je camera kan schuiven en dan dus heel laag bij de grond kan filmen voor skate video’s. De skaters hierzo zullen wel weten wat ik bedoel maar wat is de officiële naam van zo’n statief of bestaan ze niet?

13 reacties

1. User  avatar
    6621 XP

Wij zetten er vaak gewoon wat onder en dan een fish eye, ook goed 🙂

0
  2. User  avatar
    3343 XP

Nou kijk, ik wil laag filmen, snappie? Maar dat wordt moeilijk als je geen tripod hebt zoals ik wil.

0
  3. User  avatar
    670 XP

maar ehm met wat voor camera wil je het doen:P want je heb ook van die camera’s dan heb je zo een handvat weetje die ik zelf dan ook gebruik als ik ga snowboarden is deze

[url=http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2006/09/sony-hvr-v1u.jpg]klikhier[/url] en dan zonder die mic en dan grijs is die dan hoef je geen tripod te hebben

0
  4. User  avatar
    3343 XP

[quote]maar ehm met wat voor camera wil je het doen:P want je heb ook van die camera’s dan heb je zo een handvat weetje die ik zelf dan ook gebruik als ik ga snowboarden is deze

[url=http://www.blogcdn.com/www.engadget.com/media/2006/09/sony-hvr-v1u.jpg]klikhier[/url] en dan zonder die mic en dan grijs is die dan hoef je geen tripod te hebben[/quote]

Hoe duur is die camera?

0
  5. User  avatar
    670 XP

[quote]Hoe duur is die camera?[/quote]

hij kan duur zijn maar dan heb je ook wat zeg ik zelf eerlijk
    wat wil je ongeveer uitgen aan een camera dan.?

Sony VX2100 is de naam van camera trouwens:D en die heb ik oook ongeveer

0
  6. User  avatar
    3343 XP

Ik ga de Canon Legria HF S10 kopen, die zit qua winkelprijs rond de €1500,- maar ik kan hem goedkoper krijgen. Maar heb die Sony gevonden rond de €2300,- en dat vind ik te veel.

0
  7. User  avatar
    522 XP

Gwoon ff google gebruike?:P maar heb je nou al wel een camera of moet je er nog 1 kope??

0
  8. User  avatar
    209 XP

Dit is geen statief? Dit is gewoon een camera met handvat en dan een groothoeklens. Voor zover ik het weet dan.

0
  9. User  avatar
    643 XP

Fish eye + trolly, daarmee heb je genoeg. Je kan ook die trolly vervangen door een skater die de camera vasthoudt.
    [ame=”http://www.youtube.com/watch?v=R5Z1E-MNEAg&fmt=18″][/ame]

0
  10. User  avatar
    1755 XP

[quote]Ik ga de Canon Legria HF S10 kopen, die zit qua winkelprijs rond de €1500,- maar ik kan hem goedkoper krijgen. Maar heb die Sony gevonden rond de €2300,- en dat vind ik te veel.[/quote]

1500 euro voor een camera vind ik ook veel te veel hoor 😛

0
  11. User  avatar
    3343 XP

[quote]1500 euro voor een camera vind ik ook veel te veel hoor :P[/quote]

Naa. Maare… Ik wil zo’n handvat inderdaad, hoe heten die dingen?

0
  12. User  avatar
    403 XP

[quote]Naa. Maare… Ik wil zo’n handvat inderdaad, hoe heten die dingen?[/quote]

videocamera handle?

0
  13. User  avatar
    3343 XP

[quote]videocamera handle?[/quote]

Hartstikke bedankt, dat zijn diegene die ik zoek! 😉

0