Topic: World Of Warcraft Private server

20 juni 2009om 21:53

IK weet niet of ik het hier mag vragen maar ik doe het lekker toch! haha! Hoe kom ik op een WoW Private server? Ik heb nog niks geinstaleerd ofzo……….. Dus iemand precies uitleg wat ik moet instaleren en wat ik waar moet invullen want via google kom ik er niet echt uit :dizzy:

31 reacties

1. User  avatar
    403 XP

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=4k4DRSnkk08&feature=related[/ame]

Je moet woW wel eerst kopen of op een andere manier aan de game komen.

0
  2. User  avatar
    3388 XP

Zal er morgen ff naar kijken:P Maar alvast bedankt zo moet ik er wel uitkomen (hoop ik ^^)

0
  3. User  avatar
    1536 XP

Google naar “biggest WoW Private server”. Daar staat altijd hoe het moet op, want het verschilt per server.

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Oke maar ik snap niet hoe het moet met instaleren……………. Moet ik gewoon WoW downloaden van de WoW site of ergens anders vandaan? En moet ik patches erbij instaleren of die laten voor wat het zijn?

0
  5. User  avatar
    6621 XP

Ja het is wel wat werk. Je moet wow downloaden, uitbeidings paketten, patches. En dan naar een private surver opzoek gaan en die legt je uit hoe je op hun server komt.

0
  6. User  avatar
    653 XP

Ga WoW orginale spelen joh met je private

0
  7. User  avatar
    3388 XP

WoW is gewoon te duur! Als ze nou gewoon zoals guild wars hadden gedaan had ik het gekocht!!!! 😀 Trouwens zinloze reactie…….

0
  8. User  avatar
    653 XP

[quote]WoW is gewoon te duur! Als ze nou gewoon zoals guild wars hadden gedaan had ik het gekocht!!!! 😀 Trouwens zinloze reactie…….[/quote]

Zinloze reactie de grootse zinloze reactie plaatser ben jij wel bardfielt:rofl1:. WoW is helemaal niet duur als je zit hoeveel mensen der aan werken en de beste game ooit gemaakt is is het egt niet duur. En je moet je realmlist veranderen in de van de private server is niet zo moelijk en dan een acc maken op de private server site

0
  9. User  avatar
    3388 XP

[quote]Zinloze reactie de grootse zinloze reactie plaatser ben jij wel bardfielt:rofl1:. WoW is helemaal niet duur als je zit hoeveel mensen der aan werken en de beste game ooit gemaakt is is het egt niet duur. En je moet je realmlist veranderen in de van de private server is niet zo moelijk en dan een acc maken op de private server site[/quote]

Beste game ooit gemaakt? ff serieus der kan geen beste game ooit gemaakt zijn omdat smaken verschillen qua games! En ik vindt WoW Best wel duur vergeleken met andere spellen! Als je kijkt naar Guild Wars dat is gewoon 1x betalen en dan ben je klaar! 13 euro per maand vind ik veel voor zo’n spelletje hoor :O Dat is in een jaar 156 euro! En dat is 1 maand kranten bezorgen! Trouwens Thnx voor alle nuttige reacties! ^^ Ik ga zo ff WoW Instaleren en dan horen jullie wel of het gelukt is:P

EDIT: Ja hoor het is gelukt! Weet iemand heel toevallig nog een server die op de orginele server lijkt? Zonder dubbele punten enzo

0
  10. User  avatar
    403 XP

[url]http://www.wowcorps.com/[/url]

Is net een echte woW server, zelf net even gekeken maar de echte woW server is beter.

0
  11. User  avatar
    3388 XP

Der staat overal fun server…………………….. Lijkt ie echt net op de echte?

0
  12. User  avatar
    403 XP

[quote]Der staat overal fun server…………………….. Lijkt ie echt net op de echte?[/quote]

Ja, je begint op level 1 en je moet Quests doen om uiteindelijk level 80 te worden.

0
  13. User  avatar
    3388 XP

Oke mooi! Moet ik WoW ff updaten!!!!^^ Daarna kan ik erop:P Ik zat eerst op Neverlands maar daar was echt niemand! :O Zwerver7 jij speelt ook WoW via private server of doe jij betaald?

0
  14. User  avatar
    403 XP

Betaald.

10 tekens

0
  15. User  avatar
    3388 XP

Oké nice:P Hoe hoog zit je ^^? Vrienden van mij spelen ook betaald:P Maar die gaan wss ook private spelen:P Hun zijn level 80 ofzo…………. ze zijn in idergeval heel hoog xD (en levenloos)

0
  16. User  avatar
    403 XP

Level 80,75,71 ik speel alleen nog maar op de level 71.

0
  17. User  avatar
    653 XP

kijk op [url]www.xtreme100.com[/url] daar staan all beste WOW private site’s. En ik heb lvl 80 prot warrior lvl 80 mage arcane en lvl 73 druid resto/balance. En nog 1x bardfielt wow is zoon groote game wat je niet kan vergelijken met een domme game als guild wars en WoW is de beste game ooit als je beetje verstand heb van games dan weet je dat ook wel.

0
  18. User  avatar
    1536 XP

Correctie: de beste MMORPG. Komt ook omdat ze geen concurrentie hebben.

0
  19. User  avatar
    3388 XP

[quote]Correctie: de beste MMORPG. Komt ook omdat ze geen concurrentie hebben.[/quote]

Inderdaad:P Want zoals ik al zei smaken verschillen:P De ene vindt MMORPG’s gay en de andere juist weer niet! En PS. De server die jij had gegeven zwerwer daar is niemand te bekennen

0
  20. User  avatar
    653 XP

Mensen WoW is gwn zo groot denk na kijk hoeveel miljoenen mensen WoW spelen. En ze hebben geen concurrentie omdat het gwn 1 WoW wereld is die je niet na kan doen. En heb niet met smaak verschil te maken ook al hou je niet van MMORPG want ik hou er egt niet van hou meer van shooters maar WoW heb me zwaar verliefd gemaakt

0
  21. User  avatar
    3388 XP

WoW Is echt te verslavend! Ookal speel ik private!!!! IK heb nu een server die bijna 100% gelijk is aan de echte server! Echt stoer gewoon!

0
  22. User  avatar
    753 XP

Ik speelde ook op private servers, maar dan gaat zo’n server ineens weg heb je alles voor niets gedaan :(.

0
  23. User  avatar
    3388 XP

[quote]Ik speelde ook op private servers, maar dan gaat zo’n server ineens weg heb je alles voor niets gedaan :(.[/quote]

Dat is idd sonde……… Khoop dat het bij de server waar ik op zit nie gebeurt:P

0
  24. User  avatar
    653 XP

[quote]Dat is idd sonde……… Khoop dat het bij de server waar ik op zit nie gebeurt:P[/quote]

Grote kans dat het wel gebeurt Blizzart wil alle private server’s van WoW sluiten! En zo hoort het ook

0
  25. User  avatar
    3388 XP

Dat kunnen ze nieteens xD Want ze hadden er te laat copyright op gevraagd daardoor konden er private servers komen:P Dus het is Blizzards eigen fout dat er nu private servers zijn, dan hadden ze maar beter moeten opletten! WoW is echt te verslavend!!!! :D:D

0
  26. User  avatar
    1536 XP

Je hebt ook zat akte’s die kunnen gelden als tijdelijk copyright. Die zullen ze al hadden tijdes de basis te bedenken. En het lijkt me heel sterk dat ze er telaat mee waren. Want ze moeten toch echt eerst de game uitbrengen, en dat doen ze echt niet zonder een C.

0
  27. User  avatar
    3388 XP

Der was in iedergeval iets met copyright dat ze het te laat hadden aangevraagd

0
  28. User  avatar
    653 XP

[quote]Dat kunnen ze nieteens xD Want ze hadden er te laat copyright op gevraagd daardoor konden er private servers komen:P Dus het is Blizzards eigen fout dat er nu private servers zijn, dan hadden ze maar beter moeten opletten! WoW is echt te verslavend!!!! :D:D[/quote]

Ja WOW is heel verslavend nog ergere dan drugs alchol en sigareten.:P Maar Blizzard kan ze wel sluiten ze hebben de 3 grotste al gepakt

0
  29. User  avatar
    3388 XP

Echt? Ow kut! Maar de meeste servers draaien al een tijdje! En ze blijven altijd bestaan!

0
  30. User  avatar
    653 XP

[quote]Echt? Ow kut! Maar de meeste servers draaien al een tijdje! En ze blijven altijd bestaan![/quote]

Nee man ja de kleine server’s blijven wel maar de groote servers met veel spelers worden allemaal verwijdert.

0
  31. User  avatar
    3388 XP

De server waar ik nu op zat is ff offline:P xD

0