Topic: The Stig van Top Gear: onthuld

21 juni 2009om 22:21

De persoon in het witte pakje en de witte helm is niemand minder dan:

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=cxk6Mox_byg[/ame]

15 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

Nice, hij rijdt inderdaad goed! 😀

0
  2. User  avatar
    778 XP

Hahaha zo tof 🙂 Dat wist ik niet!

0
  3. User  avatar
    1191 XP

Ik had het ook echt niet verwacht:D

0
  4. User  avatar
    3388 XP

Nogsteeds geen idee wie het is xD Maar ik wist het ook niet ^^ Ik kijk er wel soms naar:P

0
  5. User  avatar
    3343 XP

[quote]Nogsteeds geen idee wie het is xD Maar ik wist het ook niet ^^ Ik kijk er wel soms naar:P[/quote]

Zegt Michael Schumacher je iets?

0
  6. User  avatar
    1214 XP

Cool, Micheal SchumacherxD… maar er waren er toch meerdere?:P

0
  7. User  avatar
    1191 XP

[quote]Cool, Micheal SchumacherxD… maar er waren er toch meerdere?:P[/quote]

Ja, er was er ook een in een zwart pak en dat bleek een Formule-3 coureur te zijn.

0
  8. User  avatar
    670 XP

heb je ook lekker werk beetje auto’s rijden

0
  9. User  avatar
    3388 XP

[quote]Zegt Michael Schumacher je iets?[/quote]

Ja die ken ik wel:P Maar ik herkende z’n kop niet xD

0
  10. User  avatar
    265 XP

Is al heel oud nieuws, ze wisten allang wie de witte stig was 😀 check maar op WIKI

0
  11. User  avatar
    863 XP

Heel veel mensen dachten dat het Hamilton was.

0
  12. User  avatar
    1536 XP

[quote]Is al heel oud nieuws, ze wisten allang wie de witte stig was 😀 check maar op WIKI[/quote]
    Check eerst zelf wiki. De ander is een really-coureur. Er zijn er meerdere. Je kan echt niet verwachten dat Schumacher ff elke week vanuit zwitserland of italië naar GB gaat vliegen om zoiets te doen.

0
  13. User  avatar
    4192 XP

[quote]Check eerst zelf wiki. De ander is een really-coureur. Er zijn er meerdere. Je kan echt niet verwachten dat Schumacher ff elke week vanuit zwitserland of italië naar GB gaat vliegen om zoiets te doen.[/quote]

Die shows worden echt niet elke week opgenomen hoor 😉 Zijn er een aantal per dag. En als schumi doet testen dan word dat er later ingeplakt.

0
  14. User  avatar
    1040 XP

Schumacher:D:D
    Heerlijk, kkijk topgear best vaak. Jammer dat er geen stereo in die auto zat 😛

0
  15. User  avatar
    18 XP

Hij was het toevallig nu, maar hij is echt niet altijd the Stig, en zeker niet al jaren lang. The Stig reed in een Renault F1 wagen, en dat had Renault echt niet goed gevonden terwijl Schumi nog bij Ferrari reed.

De Ferrari FFX (waar ie in reed gister, belachelijk monster :yay:) is zo bijzonder dat zelfs àls je hem koopt je hem niet mee naar huis mag nemen maar alleen op t circuit bij Ferrari mag komen rijden. Er zijn er ook maar 30 van gemaakt. Ferrari laat dus ook niet ‘zomaar’ iemand erin rijden…de link Ferrari Schumi is snel gelegt natuurlijk…en Top Gear maakt er meteen een stunt van natuurlijk.

Gister was Schumi The Stig, maar ik ben benieuwd wie er nog meer in dat pak zitten 😛

Trouwens, ff 7 seconden van de snelte tijd afrijden tot nu toe, ooit… dàt is belachelijk :yahoo: FFX Poweerrrrr

0