Topic: psp—>ps3

21 juni 2009om 23:22

(ja ik vond dit topic t beste passen onder de rubriek psn)
ik wil graag n spel op me psp online spelen via de ps3 (ja dat is mogelijk met monster hunters freedom unite die komende vrijdag uit komt maar ik heb m al :P)

ik kan me psp wel verbinden met me ps3 systeem maar heb geen idee wat ik dan moet doen omdat me ps3 menu op me psp te zien is en ik op de ps3 zelf niks meer kan doen omdat remote play aanstaat …

kunnen jully me ff helpen 😀

en dan nog n vraagje .. of ik n psp spel op me ps3 kan spelen?? zou wel fijn zijn lekker groot beeld 😀

13 reacties

1. User  avatar
    3388 XP

PSP spel op Ps3 kan niet………… De rest begrijp ik ff niet…………

0
  2. User  avatar
    6621 XP

Je kan met je psp op je tv spelen met een PSP-2000 of nieuwer. Heb je een kabeltje voor nodig, verder begrijp ik je niet.

0
  3. User  avatar
    8 XP

thnx voor de reacties.. heb geen idee wat voor n psp ik heb hij is ong 2 jaar oud 😛 dus..

maar ik weet niet of jully het spell monster hunter freedom unite kennen?? het is mogelijk met dat PSP spel online te gaan via de PS3.. want via de psp kan je niet online alleen adhoc.. t probleem is dus dat ik geen idee heb hoe ik online moet gaan 😛 want als ik mijn psp verbind met me ps3 krijg ik alleen n ps3 menu op me psp verder niks..

dit wat duidelijker ik hoop t wel want kwil heel graag online spelen met dat spel 😀

0
  4. User  avatar
    3343 XP

[quote]thnx voor de reacties.. heb geen idee wat voor n psp ik heb hij is ong 2 jaar oud 😛 dus..

maar ik weet niet of jully het spell monster hunter freedom unite kennen?? het is mogelijk met dat PSP spel online te gaan via de PS3.. want via de psp kan je niet online alleen adhoc.. t probleem is dus dat ik geen idee heb hoe ik online moet gaan 😛 want als ik mijn psp verbind met me ps3 krijg ik alleen n ps3 menu op me psp verder niks..

dit wat duidelijker ik hoop t wel want kwil heel graag online spelen met dat spel :D[/quote]

Ik heb deze game sinds kort en ik zal voor je kijken (je kan wel zien welke PSP je hebt). Draai de PSP om aan de onderkant ([u]niet[/u] waar de UMD opening zit) , daar zit een witte sticker met een zwarte code, met daarachter de versie van je PSP, voorbeeld: je code – [b]PSP 1004[/b]. Zeg even welk nummer er bij jouw PSP achter staat.

0
  5. User  avatar
    8 XP

1004 staat erachter 😛 maar ik was zowiezo van plan psp go te halen als die uit is en niet la te duur is ofc. 🙂

0
  6. User  avatar
    6621 XP

Ok ben erachter gekomen wat je bedoelt:
    1 jou psp kan niet op tv aangesloten worden
    2 er was een keer,weet niet of het nog zo is, een programma die dacht ik in de beta versie was die adhoc party heette in de japanse store. De bedoeling daarmee was dat een spel dat adhoc ondersteunde toch via de ps3 online kon spelen. Je moet dan ff in de japanse store kijken en mssn staat ie daar tussen.

0
  7. User  avatar
    151 XP

kweenie maar een PSP heeft tog WIFI…..

daar mee kun je tog gewoon online gamen….

ik iedergeval wel, zelf internet radio tot 8ter in de tuin enz…

Peace…..

0
  8. User  avatar
    8 XP

@myx ok ik zal is kijken 🙂

en @adhd … voor zover ik weet wel maar je kunt niet online gamen je kunt alleen gamen met mensen binnen een radius van .. 15 meter?? of wat was ut ook al weer

0
  9. User  avatar
    151 XP

Net ff gechecked op diverse PSP site’s, ”Je kan Online gamen met een PSP, hier is voor nodig een wifi router en een game met ONLINE game ondersteuning”

Verder kan ik alles online doen met mijn PSP, Internet, e.d. maar ik game nooooooit
    online op da ding..
    heb hem ook al aan mijn flatsceen gehangen en aan me PS3 werkt allemaal
    perfecto…

Peace……..

P.S. Google = je vriend………

0
  10. User  avatar
    8 XP

tis jammer dat monster hunter 3 naar de wii gaat ipv de ps3 .. anders hadk dit spel niet eens gekocht en had ik ook al dat gezeik niet met de psp 😛 .. maar je moet ook online kunne via de ps3 dan heb je geen wifi router nodig.. heb alleen geen idee hoe en google is wazig

0
  11. User  avatar
    8 XP

bump

google is te wazig kan er niks op vinde is er iemand die t al getest heeft hoe je via de ps3 met psp op internet kan??

0
  12. User  avatar
    381 XP

[quote]bump

google is te wazig kan er niks op vinde is er iemand die t al getest heeft hoe je via de ps3 met psp op internet kan??[/quote]

Ik heb even gekeken via GOOGLE! 😛 En ik vind alleen dat Gran Turismo PSP straks online speelbaar via PS3 met een applicatie genaamd de Ad-Hoc Party. Je moet gewoon met je PSP online gaan mocht je ergens draadloos internet hebben.. 🙂

0
  13. User  avatar
    8 XP

JULIAN jij FELIX DING!!!

why the fuck vind ik dat dan niet op google

ben SCHEEL nja thnx close maar ofz. 😛

0