Wie er hier elke dag GK kijk op hun site zal het vast niet ontgaan zijn. Ze hadden het namelijk over KZ3:O op zo’n beurs ding die zaterdag was, zei zo mannetje van G namelijk KZ3 i.p.v kz2. En keek toen heel bang naar mensen lang te kant. Want hij versprak zich of zo.
Ze zeggen het behoorlijk bij het begin 🙂
[url]http://www.gamekings.tv/index/videos/brievenmaandag-9/[/url]

ok, en nu?
[quote]ok, en nu?[/quote]
> fpxD
Even offtopic:
In hetzelfde filmpje zeggen ze dat ze op hun eigen event (Gamekings Live) Sony met een verrassing komt maar Gamekings zelf weten ook nog niet wat maar zij denken dus Pre-Paid cards voor Europa! ^^
Jha dat hoorde ik ook jha 😀
Maar vond ik minder dat dit xD
Ik denk niet pre-praids. Waarom zouden ze dat niet gewoon uitbrengen?
Heeft met belasting te maken 🙂
Dat bedoel ik niet. Dat probeer ik de helft hier al sinds ik hier ben dat ze er daardoor niet zijn. Ik bedoel van waarom ze het op GK Live aan zouden kondigen. Is gewoon zinloos en je maakt er compleet geen reclame mee. Je kan het beter melden aan een grotere game-journalist zoals G4spot (ofzo).
Prepaid cards komen echt niet, kan ik je verzekeren.
Killzone 3, wat een verassing! Killzone 2 verkocht/verkoopt heel erg goed en was/is een groot succes. Dus zo bijzonder is dat niet, en er komen volgend jaar ook FIFA 11 en PES 2011 uit.
Modern Warfare 3 zou ook geen gek/onlogisch idee zijn en er komt ook een keer een nieuwe GTA uit.
[quote]ok, en nu?[/quote]
omg, stomme droogklootxD:rofl1:
[quote=Edwin]Killzone 3, wat een verassing! Killzone 2 verkocht/verkoopt heel erg goed en was/is een groot succes. Dus zo bijzonder is dat niet, en er komen volgend jaar ook FIFA 11 en PES 2011 uit.
Modern Warfare 3 zou ook geen gek/onlogisch idee zijn en er komt ook een keer een nieuwe GTA uit. [/quote]
Resistance 3 :yahoo:
Natuurlijk zijn ze al bezig met Killzone 3 :P. Ik hoop eigenlijk dat Resistance 3 nou eens wordt aangekondigd :D. En die Pre-Paid Cards gaan ze echt daar niet aankondigen hoor :P. Ik hoop het wel in ieder geval :D.
Ben wel benieuw hoe kz3 gaat worden.
een GK dacht dat die kaarten niet naar Europa komen.. Dennis dacht ik.. en dat killzone 3 komt noem je een verassing?… Niet meer dan logisch lijkt me. Ook de gamekings wisten al veel eerder dat er een volgend deel zou komen.
[quote]een GK dacht dat die kaarten niet naar Europa komen.. Dennis dacht ik.. en dat killzone 3 komt noem je een verassing?… Niet meer dan logisch lijkt me. Ook de gamekings wisten al veel eerder dat er een volgend deel zou komen.[/quote]
so..dennis weet niet meer als jij daarover denk ik.