Halo PS3-sensers!
iK net deze tv gekocht… met de PS3 ziet het er heel mooi uit… daar is het probleem niet. (wat zegen jullie, op 720p spelen of op 1080p ook als is het maar 720?)
Als ik Freeview kijk (ik woon in engeland) dan is het mooi van ver weg: maar zodra je dichtbij komt (ongeveer 1 meter) heeft het een beetje blur… is dit normaal?
Ik denk van wel omdat de resolutie die gebroadcast word lager is dan de display… correct me if im wrong!
Alvast bedankt

Klopt. technisch past je tv het beeld dus aan. Het verschilt ook een beetje per game. Sommige games worden wel iets mooier op 1080p.. maar ik heb hem nog vaak op 720p staan. Alleen titels als soul calibur en gt5 (die full hd aankunnen) moet je natuurlijk ook op full hd zetten.
Als je een FULL-HD TV heb kun je het beste alleen 720p en 1080p in schakelen.
Als je een HD-READY TV heb schakel dan alleen 720p in. Als je hem op 1080i zet heb je vaak een vertekend beeld weergave.
[quote]Als je een FULL-HD TV heb kun je het beste alleen 720p en 1080p in schakelen.
Als je een HD-READY TV heb schakel dan alleen 720p in. Als je hem op 1080i zet heb je vaak een vertekend beeld weergave.[/quote]
Geen last van.. Maar het ligt er toch ook aan wat voor kabel je er tussen hebt zitten? :wacko2:
[quote]Geen last van.. Maar het ligt er toch ook aan wat voor kabel je er tussen hebt zitten? :wacko2:[/quote]
Ja klopt! Het beste is een HDMI kabel! En als je Ps3 niet ver van je TV vandaan staat heb je een korte nodig, het maakt dan niet uit welke prijs! Maar als je Ps3 ver van je TV staat heb je een lange nodig en heb je dus goede kwaliteit nodig! Als je hem nog via scart ofzo hebt zou ik een HDMI kabel kopen! Dat zorgt voor HD beelden op je TV scherm die niet via een scart doorgegeven kunnen worden.:mellow:
HDMI, kabels geeft altijd al wel een beter beeld dan scart..
Waar je aan moet denken is dat de afstand vaak heel kort is (75cm) dan maakt het niet gigantisch veel uit welke HDMi kabel je neem.
De afstand is te kort om echt verschil te zien.
Als het maar een goed afgeschermde kabel is, en een goed kabel hoeft niet persee € 90,00 te kosten…
Ook moet je er rekening mee houden dat een kabel altijd kwaliteitsverlies heeft, dus probeer altijd zo kort mogelijk kabels te kopen, dus als je apparaat 1 meter van je tv afstaat leg er dan geen kabel van 2,5 meter tussen…
Wat hele mooi kabels zijn en heel goed betaalbaar:
[url]http://www.nu.nl/plugged/1932296/konig-komt-met-volgende-generatie-hdmi-kabel.html[/url]
ps. de prijzen beginnen bij € 12,20 voor 75cm.