Tot mijn grote verbazing zag ik vandaag dat er bij [i]”foto’s, muziek & video”[/i] een logo erbij staat van Azureus (logo met blauwe kikker).
Tegenwoordig gebruik ik het niet meer maar vroeger downloaden ik muziek enz. met Azureus dus ken het programmaatje wel maar geen idee hoe die opeens in mijn xmb menu komt :wacko:
Er staat geen optie bij om deze te verwijderen.
Iemand een idee hoe dit komt en hoe te verwijderen?
Thnx!!

Is het niet iets van een media server ofzo?
Ja media servers kunnen een kikkertje hebben:P
Iemand bij jou in huis is op dat moment met Azureus aan het downloaden op je netwerk als je het ziet.
Dit komt omdat je mediaserver en Vuze(Azureus) aan staan. Dit kun je simpel uitzetten door:
1)Vuze uit te schakelen
OF
2)Mediaserver uit te schakelen op je PS3
Mediaservers kan je sowieso beter uit hebben 🙂
[quote]Iemand bij jou in huis is op dat moment met Azureus aan het downloaden op je netwerk als je het ziet.[/quote]
even na gevraagd en blijkt dat m’n broertje dit idd sinds vandaag op zijn pc gebruikt.
[quote]Dit komt omdat je mediaserver en Vuze(Azureus) aan staan. Dit kun je simpel uitzetten door:
1)Vuze uit te schakelen
OF
2)Mediaserver uit te schakelen op je PS3[/quote]
Ik ga mediaserver maar eens uitschakelen.
Thnx allemaal!!
:ok:
[quote]Mediaservers kan je sowieso beter uit hebben :)[/quote]
Waarom eigenlijk?
[quote]Waarom eigenlijk?[/quote]
Sommige routers hebben hier nogal problemen mee, dan kun je op je PS3 niet goed connecten tijdens het online spelen of het downloaden van een update van een game gaat vaak niet goed.
Mijn router crasht zelfs als ik het aanzet, maar dit heb ik gelukkig opgelost door upnp uit te zetten 😀
Ik vind het relaxed als t erbij staat:) als ik online wil gamen en Vuze staat aan kan ik aan mij broer vragen of die t uit wil zetten zodat ik online kan gamen:P
Wij hebben geen media server :tease: En maar goed ook ^^ Als ik iets op me grote TV wil zien sluit ik me laptop wel op de TV aan xD