Topic: Littel big planet kopen ?

25 juni 2009om 10:23

Little big Planet lijkt mij een leuke game om te kopen, maar ik vraag me af hoe de opzet van het spel is.

De functie om zelf levels te maken moet je dit meer zien als een add-on, en niet echt een essentieel onderdeel van het spel ?

En kun je ook zonder zelf levels maken je eindeloos vermaken met het spel ?

Soortgelijke discussies, waarom is dit nou niet vinden bij zoeken ?

15 reacties

1. User  avatar
    3343 XP

[quote]Little big Planet lijkt mij een leuke game om te kopen, maar ik vraag me af hoe de opzet van het spel is.

De functie om zelf levels te maken moet je dit meer zien als een add-on, en niet echt een essentieel onderdeel van het spel ?

En kun je ook zonder zelf levels maken je eindeloos vermaken met het spel ?[/quote]

De verhaalmode is kort maar wel leuk en levels maken is ook leuk maar niet essentieel voor het blijven spelen van de game. Je kan ook online gaan en met vrienden de verhaallevels spelen of je gaat andersmans levels spelen. Dus het blijft leuk!

0
  2. User  avatar
    515 XP

Okey dat is duidelijk, want het lijkt mij wel leuk om zelf levels te maken.
    Maar mijn vrouwtje vindt daar niks aan, en dan moet de game voor haar ook wel leuk te zijn en blijven…

Dan ga ik hem denk ik vande week halen….

0
  3. User  avatar
    3388 XP

Tis echt zo funny! Je kan natuurlijk ook levels online bekijken als je niet van maken houd! Je hebt daar echt ziekelijk mooie en grappige levels! Ps. Als je hem gaat halen, bij intertoys is ie 20 euro^^ Maar hij gaat zeker niet snel vervelen! En online levels maken is nog best wel leuk! Ik dacht ook dat ik daar nooit gebruik van ging maken maar het is best wel grappig, Zeker als er een berichtje komt dat mensen je level met een hart hebben toegevoegd! En de verhaallijn kan soms nog best wel lastig zijn! Dus je bent er best wel even zoet mee

0
  4. User  avatar
    863 XP

Ik heb LBP ook en ondanks dat ik weinig PS3 en eigenlijk nooit LBP speel ben ik wel blij dat ik ‘m in m’n collectie heb!

0
  5. User  avatar
    2449 XP

Ik speel LBP eigenlijk alleen maar met mijn vrienden… Dat is altijd harstikke hilarisch, vraag Tommy88 maar xD altijd dikke lol met hem:P
    anders speel ik LBP nooit, in me eentje vind ik er niks aan.. en ik maak vrijwel nooit levels, ben nogal een luie gamer:P

0
  6. User  avatar
    863 XP

[quote]Ik speel LBP eigenlijk alleen maar met mijn vrienden… Dat is altijd harstikke hilarisch, vraag Tommy88 maar xD altijd dikke lol met hem:P
    anders speel ik LBP nooit, in me eentje vind ik er niks aan.. en ik maak vrijwel nooit levels, ben nogal een luie gamer:P[/quote]

Een vriend van me was laatst zo stoned en de weg kwijt dat hij vast bleef zitten in het introductielevel.

0
  7. User  avatar
    515 XP

Waar het mij omgaat is mijn vrouwtje zal nooit één level maken, maar mischien alleen het spel en dan moet het ook leuk en uitdagend zijn…
    Want anders heb ik alweer een game die ik alleen speel…

0
  8. User  avatar
    863 XP

Dan kan je toch levels voor haar downloaden dat ze die speelt?

0
  9. User  avatar
    515 XP

[quote]Dan kan je toch levels voor haar downloaden dat ze die speelt?[/quote]

dat weet jij maar ik nog niet…..

0
  10. User  avatar
    863 XP

[quote]De verhaalmode is kort maar wel leuk en levels maken is ook leuk maar niet essentieel voor het blijven spelen van de game. Je kan ook online gaan en met vrienden de verhaallevels spelen [b]of je gaat andersmans levels spelen.[/b] Dus het blijft leuk![/quote]

Het spel is zo gebruikersvriendelijk dat je vrouw het ook wel weet hoe het moet hoor 🙂 (Sorry als ik discrimineer en veronderstel dat ze geen verstand ervan heeft:$)

0
  11. User  avatar
    515 XP

Geen verstand wil ik niet zeggen…. maar meer interesse, daar wil ze zich niet in verdiepen…..

0
  12. User  avatar
    863 XP

Het is net zo makkelijk als een boodschappenlijstje maken voor wat je wil gaan eten!
    Eerst moet je even nadenken hoe je dat het meest tactisch doet, maar daarna weet je ’t precies.

0
  13. User  avatar
    1214 XP

Voor het maken van levels moet je nogal technisch zijnxD.. beter ga je lekker levels van anderen spele:P doe ik ook vaak. Ken er geen genoeg van krijgexD..

0
  14. User  avatar
    164 XP

is juist leuk om met z’n tweeën te spelen of drieën of vieren of vijven…. of achten… 😛

0
  15. User  avatar
    3650 XP

Heb je internet: Kopen!
    Heb je geen internet..? Word snel saai 🙂

Hou het saar maar op :)!
    Standaart lvl’s gaan slen vervelen xD
    Maar levels die andere maken zijn chil 😛
    Ik heb platina dus ik kan je vertellen dat je er best een paar urrtjes zoek mee bent. En voor platina een paar daggies xD

0