hallo beste ps3 sense leden ik ben nieuw hier, ik heb heel veel te vragen want ik wil alleen ’t beste hebben. ik vertel eerst wel is over mij zelf, ik heey jaap en ik hou heel erg veel van gamen vooral op ps3 en computer. ik hou ook heel veel van films kijken.nu heb ik in gedachte om deze te combineren.
ik heb een ps3 160gb ik wil het upgraden naar
1TB. maar ik weet niet welke HDD ik moet kopen ik heb deze gezien op het internet> Hitachi DeskStar 7K1000 1TB 3.5 inch HDD< is deze goed of raden jullie een andere aan???.
nu het volgende. ik krijg binnenkort een upc fiber power 120mbps.
daarom ga ik een alienware desktop halen. ik wil het perfecte pc hebben . het ziet er als volgt uit.
Alienware ALX X-58
Processor:
Overclocked Intelยฎ Core™ i7-975 Extreme 3.86 GHz 8MB Cache
Alienware P2 Chassis Upgrades:
Alienwareยฎ High-Performance Liquid Cooling + Acoustic Dampening
Power Supply:
1200 Watt Alienwareยฎ Approved Multi-GPU Power Supply
Graphics Processor:
Dual 1,792 MB NVIDIAยฎ GeForceยฎ GTX 295
Memory:
24GB DDR3 SDRAM at 1333MHz – 6 x 4096MB
Motherboard:
Alienwareยฎ Approved Intelยฎ X-58 Motherboard- Socket 1366 Core i7 Ready, Dual Triple Channel DDR3 Memory
System Drive:
512GB Solid State Drive (2 x 256GB)
Storage Drive:
1.0 TB SATA 3Gb/s 7200 RPM
Optical Drives:
Drive 1: 6x Dual Layer Blu-ray Reader (BD-ROM, DVDยฑRW, CD-RW)
Drive 2: 6x Dual Layer Blu-ray Burner (BD-RE, DVDยฑRW, CD-RW)
Enthusiast Essentials:
Killer Xeno Pro (ethernet card)
High-Definition 7.1 Performance Audio - Standard .
het kost zo'n beetje ยฃ6,670.00
als jullie een betere gaming computer/samenstelling weten hoor ik het graag.
nu wou ik het ff hebben over een media server die ik graag wil kopen, die kan ik dan koppelen aan de ps3.
[url="http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/products/NMH410"]http://www.linksysbycisco.com/NL/nl/products/NMH410[/url]
linksys media Hub-opslagapparaat voor home-entertainment met LCD-scherm
(NMH410)
Bevat een Western Digital SATA harde schijf met GreenPower™-technologie van Western Digital van 1 TB en een extra station voor het toevoegen van een extra schijf.
Voor het opslaan, beheren en delen van video's, muziek en foto's, thuis of via internet met de service voor externe toegang.
Is compatibel met Compact Flash-apparaten, SD-kaarten en Memory Sticks, plus bestanden die zich op uw netwerk bevinden.
Beheer uw opslagruimte met een ingebouwd LCD-kleurenscherm (of via de pc of het web). Opgeslagen media beveiligen via automatische back-ups.
is deze een goeie media server of is het juist een goeie, graag hoor ik hier meer van.
en nu naar het laaste. ik wou het nu hebben over een router omdat ik een hele snelle internet verbinding krijg ben ik van plan om een gaming router te kopen van sitecom, graag hoor ik hier ook meer over , of msichein weten jullie wel een betere.
[img]http://www.hardware.info/images/news/wl308_wireless_300n_xr_gigabit_gaming_router_550.jpg[/img]
alvast bedankt ps3 sense leden

[quote]ik heb een ps3 160gb ik wil het upgraden naar
1TB. maar ik weet niet welke HDD ik moet kopen ik heb deze gezien op het internet> Hitachi DeskStar 7K1000 1TB 3.5 inch HDD< is deze goed of raden jullie een andere aan???. [/quote] Nee, dit is een 3.5 inch HDD, en deze gaat dus niet in je PS3 passen, je hebt een 2.5 inch HDD nodig, dit is een laptop formaat HDD. Volgens mijn zit er ook een limiet aan grote qua GB. Dit weet ik niet zeker.
Je kan beter zelf een gaming pc samen stellen. Dan ben je voor 1000 euro kwijt wil je core i7 dan ben je 2000 eu kwijt maar 6,670.00 is te duur, zelf dan kan je makkelijk nog 3beeldschermen bijhalen van 24 inch:P als je goed rond kijk.
Ik raad je aan bij [url=www.informatique.nl]www.informatique.nl[/url] gewoon je pc spullen zelf samen stellen maar kijk niet naar prijs. maar naar de specs van de spul.
heb je hulp nodig moet je maar even een privebericht sturen. Zal je dan wel helpen
Die pc is gewoon te duur en echt ziek ๐ Al in alienware goed dat weet ik betaal je meer dan de helft alleen voor het merk. Die 1TB gaatie denk ik niet pakken. Zoals dexter al zij moetje je 2.5″ hebben en meeste mensen hebben 500 gig dus je kan het proberen. Als je extern hdd koopt ben je wel zeker van dat je 1TB kan nemen.
Dat is echt een masterlijke pc xD Droom er nog steeds van ๐
eigenlijk maakt het mij niet uit hoe duur het is:$ iik betaal tog niej:P
weet iemand een andere computer smamenstelling of een andere media server. of een andere router
graag wil ik een antwoord op alle onderwerpen
Maar waar ga je een media server voor gebruiken? Om films af te spelen
Maar daar gebruik ik mijn pc voor ๐
ja ik ga het voor films gebruiken
met die server kan ik films kijken op ps3 terwijl me broer een andere film kijkt via de server met zijn laptop , en me zusje kijkt tegelijkertijd otos ofso , je kan tegelijkertiojd dingen doen. en je kan overal terwerld inloggen op dat ding en kan je het genruiken
[quote]eigenlijk maakt het mij niet uit hoe duur het is:$ iik betaal tog niej:P
[/quote]
Gaan je ouders een pc voor je betalen van 7000 euro? :dizzy:
Waarom ga je een alienware halen? Voor 2000 euro haal je letterlijk iets veel beters dan de duurste alienware.
[quote]
en nu naar het laaste. ik wou het nu hebben over een router omdat ik een hele snelle internet verbinding krijg ben ik van plan om een gaming router te kopen van sitecom, graag hoor ik hier ook meer over , of msichein weten jullie wel een betere.
http://www.hardware.info/images/news/wl308_wireless_300n_xr_gigabit_gaming_router_550.jpg
alvast bedankt ps3 sense leden[/quote]
Ik heb die router hier staan ๐
Ik lees de zijkant even voor:
[b]10x Faster switch[/b] than fast ethernet switch
[b]up to 600% faster [/b]than G wireless networks
[b]optimal wireless coverage [/b]reduce dead spots
[b]300 mbps[/b] routing speed
Dat is allemaal onzin. Zal ff een grafiek voor je opzoeken.
http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/ZGVnmGZryZhl/bGRkZZiVmJLK,bGNkZ5iamJfKZ8g,bGRkbZiXmJPKZcg,bGVkapiSmJfKZsg,bGVkapiSmJfKZ8g,bGVkapiSmJfKacg,bGVkapiSmJjKYcg,bGVkapiSmJjKYsg,bGVkapiXmJPKYsg/0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF/benchmark/
http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/ZGRnm2ZsyZpl/bGNkapiTmJLK,bGNkZ5iamJfKYsg,bGNkZ5iamJfKY8g,bGNkZ5iamJfKZsg,bGNkZ5iamJfKZ8g,bGNkZ5iamJfKaMg,bGRkbZiXmJLKZMg,bGRkbZiXmJLKZsg,bGRkbZiXmJLKaMg,bGRkbZiXmJLKacg,bGRkbZiXmJPKYMg,bGRkbZiXmJPKYcg,bGRkbZiXmJPKYsg,bGRkbZiXmJPKY8g,bGRkbZiXmJPKZcg,bGRkbZiXmJPKZsg,bGRkbZiXmJPKacg,bGRkbZiXmJTKYMg,bGRkbZiXmJTKYsg/0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF,0000FF/benchmark/
Hoe meer Mb hoe beter.
Je klikt ook bij Alienware zomaar wat aan, uitgaan van dat duurder beter is. Ik zal eens voor je kijken om wel iets normaals te doen dat veel beter is dan dit.
eigenlijk ben ik uitgegaan van het duurste, :$ me ouder willen een pc betalen tot en met 10.000 verder willen ze niet gaan , ik wil een pc tot en met 8000 die 2000 ga ik uitgeven aan ps en media server. ik wil gwn het beste game dektop hebben,
Ik had al wat klaar liggen, je kan het bij de lokale computerboer (die heb je echwel) laten assembleren en misschien ook wel laten overclocken (ervoor zorgen dat je processor sneller kan rekenen, je verghoogt dan die Mhz van de proccessor).
[url=http://tweakers.net/ext/pricewatch/?Action=Winkelkar&Koekje=238215%2F2%2C225232%2F1%2C227075%2F1%2C173143%2F1%2C222683%2F1%2C236823%2F1%2C222844%2F1%2C91461%2F1%2C165737%2F1%2C231094%2F4%2C230028%2F1%2C227527%2F1%2C223114%2F1%2C239378%2F1%2C135845%2F1]klik[/url].
Het beste wat je kan krijgen. Vraag aan je computerboer dus voor overclock en assemblage.
[quote]eigenlijk ben ik uitgegaan van het duurste, :$ me ouder willen een pc betalen tot en met 10.000 verder willen ze niet gaan , ik wil een pc tot en met 8000 die 2000 ga ik uitgeven aan ps en media server. ik wil gwn het beste game dektop hebben,[/quote]
Dat is gewoon overkill.
Wil je de beste prijs kwaliteit verhouding zou ik toch gewoon een i7-920 hale en dan paar vette kaarten en dan ken je later nog upgrade ๐
Ik zou zoiets maximaal nemen [spoiler][url]http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product[13195]=1&product[196101]=2&product[84145]=1&product[35626]=1&product[215536]=1&product[97107]=1&product[196159]=3&product[102031]=1&product[42465]=1&product[87511]=1[/url][/spoiler]
Maar je kan ook [url=http://www.gamekings.tv/forum/viewforum.php?f=7]hier[/url] naar toe gaan en dan stellen ze een pc’tje voor je samen ๐
aapjes :’)
Waarom nou weer 2x GTX 295? Dat is pas onzin. Neem gewoon 2x GTX 285. Is bijna net zo goed en veel goedkoper. En een GTX 285 is sneller dan een 295. En die voeding zou ik niet riskeren. En waarom een SSD?
Ga niet naar GK voor advies. Neem gewoon die uit mijn link. Weet waar ‘k het over heb.
En als je nog advies wilt, ga dan naar [url=http://www.hardware.info/forum/forumdisplay.php?f=15]hardware.info[/url]. Die weten wel waar ze het over hebben.
[quote]eigenlijk ben ik uitgegaan van het duurste, :$ me ouder willen een pc betalen tot en met 10.000 verder willen ze niet gaan , ik wil een pc tot en met 8000 die 2000 ga ik uitgeven aan ps en media server. ik wil gwn het beste game dektop hebben,[/quote]
:O Hoe bedoel je rijke ouders? :O Maar in iedergeval je moet verder kijken dan je neus lang is:P Niet uitgaan van het duurtste dat hoeft niet altijd beter zijn (vaak wel) Maar je kan beter je er goed in verdiepen want 8000 euro vindt ik en hoop geld :O Je moet zelf ff goed rondkijken en je laten informeren want iedereen wil z’n PC anders en gebruikt hem voor andere dingen
die gaming router heb ik ook aanrader!!!!!!
[quote]Waarom nou weer 2x GTX 295? Dat is pas onzin. Neem gewoon 2x GTX 285. Is bijna net zo goed en veel goedkoper. En een GTX 285 is sneller dan een 295. En die voeding zou ik niet riskeren. En waarom een SSD?
Ga niet naar GK voor advies. Neem gewoon die uit mijn link. Weet waar ‘k het over heb.
En als je nog advies wilt, ga dan naar [url=http://www.hardware.info/forum/forumdisplay.php?f=15]hardware.info[/url]. Die weten wel waar ze het over hebben.[/quote]
Ik had 2 keer gtx 295 gedaan omdat het kan ๐ Het is overkill maar het is leuk om over op te scheppen ๐
Voeding weet ik nooit zo goed dus had ik maar eentje genomen ๐
En die ssd omdat je daar dan je os kan opzetten zodatie wat sneller opstart. Het is geldverspilling maar goed als je toch het geld hebt ๐
dankjullie wel allemaal, ik weet nu iets meer, michien ga ik die samenstelling kopen die iemand gistr had gemaakt ik weet ff zijn naam niet, het is in ieder geval een ps3 sense kameraaD:D: bednkt
[quote]Ik had 2 keer gtx 295 gedaan omdat het kan ๐ Het is overkill maar het is leuk om over op te scheppen ๐
Voeding weet ik nooit zo goed dus had ik maar eentje genomen ๐
En die ssd omdat je daar dan je os kan opzetten zodatie wat sneller opstart. Het is geldverspilling maar goed als je toch het geld hebt ;)[/quote]
Zo veel maakt het ook weer niet uit om dat ervoor te betalen. Als je 4x 500GB in RAID0 zet haal je dezelfde snelheden bij opstarten.
@Boven
Kan je de opstelling even laten zien?